Gå til innhold

Hemmelig nisse


Tralla la

Anbefalte innlegg

Vi skal ha hemmelig nisse på jobben, som innebærer at alle skal kjøpe en liten gave til en kollega, men ingen vet hvem som får fra hvem. Jeg har aldri vært med på dette før, og lurer på hvordan vi løser det rent praktisk.

Har tenkt å la alle trekke ett navn hver, men hva gjør man hvis man trekker sitt eget? Hvis det er få lapper igjen og en person må trekke på nytt, er det jo ikke så veldig hemmelig lenger.

I tillegg lurer jeg på hva man gjør med pakkene. Vi må jo ha en måte å samle dem på, hvor ingen vet hvem som har levert hvilken. Hvis alle ser at jeg leverer en pakke med grønt papir så vet jo alle hvem det er fra når den grønne pakken blir delt ut. Slik er det jo med fasonger også. Kanskje vi bør innføre en regel om at alle må snike pakken oppi kurven når ingen andre ser det?

Vi vil jo at det skal være så hemmelig som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de andre på jobben din ikek har annet å gjøre enn å loggføre hvem som har hatt med hvilke pakker, bør kanskje sjefen din få et lite vink om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette en eske på et rom hvor ingen oppholder seg over lengere tid (f.eks. kopirommet). Da kan man snike seg inn å legge fra seg gaven uten at noen ser. Oppi eksen legges gavene med en lang snor som henger på utsiden av esken. Sett inn et snøre som alle kan ta av slik at snorene blir like. Når gavene skal fordeles trekker man hver sin snor ut av esken etter alfabetisk rekkefølge (f.eks.). Man risikere jo å få sin egen gave, men så kjøper man vel så fin gave at det ikke gjør noe om man får den tilbake.... :sjenert: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_heihei_*

jeg syntes at jeg ikke lengere kan få fem melkekartoner inni en melke kartong. så jeg tok en parr tusen kongler i stua men det hjalp ikke for hvordan treet oppførte seg. jeg vet ikke om dette er en trøst i en fattig manns liv. men jeg er ikke så glad i intet kjønn, og det tror jeg helt ærlig ikke elger er heller.... hvis man først skal skyte en som ikke er helt som alle oss andre, som hadenisser eller noe piss som det. må det jo liksom være noe som gjør at denne nissen dør, sånn at man kan henge den opp på en snor så den tørker. fordi da har man en virkelig hage nisse som ikke løper rundt men som står STILLE SOM EN KUK INNI RUMPEHØLET! men jeg vil si at svaret er ja min venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...