Gå til innhold

Kjøpe ny seng, men hva gjør jeg med den gamle?


Gjest Sengehest

Anbefalte innlegg

Gjest Sengehest

Jeg skal kjøpe en større seng enn den jeg har nå. Tenkte å kjøpe på Ikea. Men hva skal jeg gjøre med den game sengen? Jeg har hverken bil eller kjenner noen som har bil som kan frakte den gamle bort. Hvordan blir man kvitt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bestille en container med tømming.. men det blir fort et par tusen eller mer.

Ellers om den er i grei stand kan du jo gi den bort gratis på finn.no, og kreve at den som skal ha den kommer og henter den selv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe en større seng enn den jeg har nå. Tenkte å kjøpe på Ikea. Men hva skal jeg gjøre med den game sengen? Jeg har hverken bil eller kjenner noen som har bil som kan frakte den gamle bort. Hvordan blir man kvitt dette?

Gi den til fretex, eller betal de som kommer med den nye til å fjerne den gamle. Det gjorde vi da vi fikk nytt kjøleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikea-folkene som kommer vilig til å ta med den gamle tror dere?

Det er ikke Ikea ansatte men et eller annet budfirma som kjører varer derfra, men nei, jeg tror ikke de vil ta med seg den gamle sengen din. Men det går jo ann å spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg skal kjøpe en større seng enn den jeg har nå. Tenkte å kjøpe på Ikea. Men hva skal jeg gjøre med den game sengen? Jeg har hverken bil eller kjenner noen som har bil som kan frakte den gamle bort. Hvordan blir man kvitt dette?

Hugg den til pinneved. Har du peis/kamin, kan du jo brenne den, ellers får du kaste den i søpla i passe småbiter over en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Jeg annonserte bort vår på Finn når vi kjøpte ny sist vinter. Det var ingen fancy seng, bare en vanlig 120 rammemadrass med overmadrass. Ble kvitt den med en gang, og de kom og hentet den (som jeg spesifiserte i annonsen). Alt som blir lagt ut på gies bort-annonser på Finn forsvinner med en gang, i min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på finn.no. Enten kan du forsøke å selge den, eller du kan skrive at den gis bort mot at de som vil ha den henter. Helt vanlig! Unødvendig å kaste noe noen andre kan ha bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på finn.no. Enten kan du forsøke å selge den, eller du kan skrive at den gis bort mot at de som vil ha den henter. Helt vanlig! Unødvendig å kaste noe noen andre kan ha bruk for.

Ja - annonser på finn.no. Enten kan du rykke inn vanlig annonse som koster 35,- kr. og selge den for noen hundrelapper, eller du kan annonsere gratis hvis du vil gi den bort - husk da å velge "gis bort"-annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...