Gå til innhold

Hva skal jeg legge i julekurven?


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte at det hadde vært koselig å lage en liten julekurv i stedet for å kjøpe noe som ikke blir brukt..Har ikke så god råd, så..

Har tenkt å kjøpe kurv med rød duk i, og må jo ha noe oppi også. Har tenkt på Rødvin, gløgg, gløggblanding, marsipangris, pepperkaker, mandariner..Men er det noen som kanskje kommer på noe litt mer originalt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigers er kjempeglad i ost og kjekes, var også noe jeg vurderte, men så er det jo det at ost er kjølevare, så med mindre jeg skal be dem ha gaven på kjølerommet fram til pakkeåpning så vet jeg ikke om det er så lurt..Kaffe eller te kan jo kanskje funke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg har tenkt å legge ned i den jeg skal lage til mamma og pappa:

-vin

-kaffe

-te (både kaffe og te i sånne løsvektsposer)

-konfektsjokolade (sånn i løsvekt fra en litt dyrere butikk)

-et par flaxlodd

Man kan også legge ned i blad som foreldrene vil like, noe man har laget selv (strikketøy kanskje?), en cd eller en god film, en god krem eller såpe. Masse gøy man kan finne på her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfektsjokolade var en kjempegod ide! Har en sånn fin butikk på det ene senteret her! :)

Cd var også lurt. Jeg har en fin samling med julemusikk som jeg selv liker veldig godt i alle fall, så det kunne jo vært noe å brenne til svigerfamilien i alle fall. Foreldrene mine har allerede hver sin cd :)

Får håpe jeg klarer å holde prisen til under 300 kr. Har tross alt ganske så dårlig råd..Men det er jo så gøy med sånt at det blir jo av og til mer enn planlagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe jeg klarer å holde prisen til under 300 kr. Har tross alt ganske så dårlig råd..Men det er jo så gøy med sånt at det blir jo av og til mer enn planlagt..

Så lenge du har et litt stramt budsjett vile jeg vurdert å kutte ut duken og sett på alternativer når det gjelder kurv. Dette er ting som fort koster penger, men som på en måte ikke blir en del av gaven (hvis du forstår hva jeg mener). Hobbybutikker kan kanskje heller ha en fin type pappekse som du kan legge en rød serviett i, eller kle en mer vanlig pappeske med pent julepapir. Jeg valgte i hvert fall å gi videre en slik kurv jeg hadde fått i gave fra jobben den gangen jeg ga en slik kurv. De har en tendens til å bli stående bortgjemt å samle støv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har et litt stramt budsjett vile jeg vurdert å kutte ut duken og sett på alternativer når det gjelder kurv. Dette er ting som fort koster penger, men som på en måte ikke blir en del av gaven (hvis du forstår hva jeg mener). Hobbybutikker kan kanskje heller ha en fin type pappekse som du kan legge en rød serviett i, eller kle en mer vanlig pappeske med pent julepapir. Jeg valgte i hvert fall å gi videre en slik kurv jeg hadde fått i gave fra jobben den gangen jeg ga en slik kurv. De har en tendens til å bli stående bortgjemt å samle støv...

Det var i grunn en god ide. Skal dra innom Ciro og se hva de har der når jeg får lønning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å bare legge alt i en cellofanpose e.l. og knyte en pen sløyfe rundt?

Hilsen samme gjest som innlegg #7

Det kunne jo også ha vært noe! :) Eneste som er litt dumt er at da ser de jo hva det er før det er åpnet, menmen. :) Kunne jo evt. kommet med gaven når jeg stikker innom på julekvelden..Den MÅ vel ikke åpnes når det er gaveåpning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jo også ha vært noe! :) Eneste som er litt dumt er at da ser de jo hva det er før det er åpnet, menmen. :) Kunne jo evt. kommet med gaven når jeg stikker innom på julekvelden..Den MÅ vel ikke åpnes når det er gaveåpning..

Det går jo an å pakke det inn i vanlig papir etterpå, men ha cellofanposen til å holde det på plass. Litt slik de gjør det på Body Shop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...