Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, og velkommen hjem fra ferie!

Så flink du er som har trent litt og spist sunt på ferie. Deilig når man merker forbedringer også.

Da er det bare å stå på videre... !

:tommel: Tipp topp tommel opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å, så utrolig godt å høre at en liten kommentar kan hjelpe!! :klem: Skal virkelig ta det med meg når jeg reiser avgårde snart, jeg også. Vi jenter er jo så vanvittig selvkritiske...

Så bra at du hadde en fin tur!! Var du mest på hotellet ved bassenget, eller var du på stranden også? Og fikk du sett noe av Egypt, tok du noen ekskursjoner e.l.? Har alltid drømt om å komme dit.

Og gratulerer så mye med beltestørrelsesreduksjon! :hoppe: Det kjennes utrolig bra når man kan kjenne framskrittene på klærne.

Og ja, masse lykke til på ny jobb i morgen! Det er alltid spennende med jobbforandring, håper du kommer til å trives :)

Vi var mest ved bassenget. De aller fleste hotellene har et området ved stranda, men trivdes bra ved bassenget best..Vi var på en snorkle tur, noe som var helt fantastisk. Så utrolig mange fargerike fisk. Skal du til rødehavet noengang, anbefaler jeg snorkle/dykketur på det strerkeste.

Vi rakk ikke tur til pyramidene, men har veldig lyst til å dra på en egen tur for å se det senere.

En ettermiddag dro vi ned til det lokale sentrum. Jeg hadde ikke trodd at det kun var kvinner som hadde burka (vet ikke om det er et eget navn for kvinner som kun kan se igjennom et "kikkehull" i en turist by. Følte meg som en hore siden jeg gikk i kort bukse og t-skjorte. Skal ikke begynne med en stor diskusjon om riktig og galt med tanke på kvinnesyn og religion, men huff det så ikke bra ut!

Er fortsatt utrolig støl i baken i dag, får se om jeg kommer meg en tur på trening i kveld. Tror kroppen trenger det..(klarer så vidt å gå i trapper så..)

Skrevet

Litt sent men, velkommen hjem fra fin tur! Så bra du klarte å kose deg, trene og bade på en gang! :nigo: Gratulerer med et beltehakk også, det er alltid motiverende :trene:

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en bra tur! Heldiggris! Og så flink som har fått til trening og begrenset deg med usunnheter :klappe:

Ha en fortsatt fin uke :)

Skrevet

Så flink du var på ferien da! Og gratulerer med beltestørrelse-reduksjonen, må være en herlig følelse:)

Skrevet

Hei på deg! en ny leser melder seg... :goodbye:

Ferie ja.. høres digg ut. Klarte du å holde den sunne linje der nede, eller var det litt ferie fra hele hverdagen også?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor har det blitt av Skybert...? :lete:

Skrevet

Hei, siden jeg begynte i ny jobb rett etter ferien (3 uker siden), har jeg jobbet alt for lange dager.Har ikke så mye energi når jeg kommer hjem fra jobb, så da blir det fort rett til sengs..

Så det blir litt vel liten tid til trening, spise sunt osv.. Men har klart å få dratt 2-3 ganger på trening like vel. Kjenner at jeg ikke får gitt like mye som til vanlig, men alt er bedre enn ingenting.

For å svare på spørsmålet ditt Aurora, så fristet det ikke så mye å spise søtt og sauser da det var bikini vær, og alt for kjukke tyskere rundt omkring. Men litt kake ble det jo :spise:

Håper det roer seg litt ned på jobben, så jeg kan få tilbake et (lite) liv :biggrin:

Skrevet (endret)

Godt å se deg igjen Skybert :happy:

Ny jobb er spennende da. Men er ofte mye å sette seg inn i til å begynne med.

Kjempebra at du har fått lagt inn noen treningsøkter mellom slagene ;)

Er ikke alltid så lett å få tid til alt, men noe er mye bedre enn ingenting.

Keep up the good work!

Endret av Aurora_A
Skrevet

:goodbye:

Ja, tar alltid litt tid å komme inn i nye rutiner og ny jobb. Husk: trening gir energi! Jeg må innimellom minne meg selv på det. Og etter treningen, tenker jeg: "nå må jeg huske det til neste gang hvor utrolig deilig det er etterpå!" Så stå på :trene:

Skrevet

:velkommen: hjem fra ferie (litt sent ja, men bedre sent enn aldri) Ser tu til at du har storkosa deg og fått med deg gode minner og en opplevelse:) Og samtidig: vært kjempe flink med trening! Vet ikke om jeg hadde klart det gitt....all ære til deg! :)

Og ikke minst: gratulerer med jobb§!!! Kjenner meg veldig veldig igjen i dety du skriver, tiden strekker ikke til det sunne liv og trening når man først begynner å jobbe. Så nesten litt "godt" å høre det er flere av oss...Har en følelse av at det er flere studenter her inne, og jeg må si meg litt misunnelig på den lille tiden de har ekstra. Ikke det at de har sitt å streve med også, husker hvordan det var....Jeg har selv hatt en lengre ferie etter jul, pga omlegging og diverse på jobb. Da var jeg flink da, trente flere ganger i uken og stod skikkelig på...Dessuten strakk tiden mer til, til å lage sunn og god mat...Nå, rekker jeg nesten ikke å trene, eller har ikke overskudd, samtidig som det blir dårlig med havregrøt om morningen -derimot blir det brød og oppsvumlet mage.... :( Men det er vel som twinkle sier, en rutine man bare må inn i først:) Vi får bare stå på og gjøre vårt beste:)

Ha en fin dag , godt å ha deg tilbake :yvonne:

Skrevet

Tusen takk begge 2 :)

Prøver å få trent litt, merker at humøret forsvinner(!) hvis jeg ikke får trent... "Problemet" har vel vært maten, siden jeg får opplæring fra en london-dame, blir det ofte at vi går ut og spiser når vi er ferdige å jobbe.. "Merkelig" at man får lyst på alt usunt hvis jeg jobber sent. Da er det ikke snakk om å velge fisk el på menyen, burger og taco er knall da.. Bra det bare er en periode.

Følte meg helt grusom i går, ekstremt vont i hodet og kvalm, så da ble det heldigvis bare litt middag og vips i seng. Ikkeno godis!

Begynte dagen med havregrøt i dag, blir så inspirert av havregrøt praten deres :biggrin:

Ha en fin dag alle sammen =)

Skrevet

God morgen.

Da var havregrøten inntatt, og klar for en ny dag :)

I går ble det en kort skitur, ble litt for kort pga at det ble litt sent på jobb (som vanlig)

Prøver å komme meg en tur på SATS i dag, selv om PT'n min ikke hadde tid til meg i dag :(

Skrevet

Jeg sier meg enig, så fort man jobber så gidder man ikke å planlegge eller lage sunne middager..Ender fort opp med noe enkelt, og dermed usunt!!!! kjenner til den gitt.... (sånn som idag, null planer, og ender vel opp med noe "dritt") :fnise:

Skrevet

Men det blir vel ikke dritt til middag Matvraket? siden du må skrive det på KG mener jeg... *alle ser på deg*

(selv om jeg skjønner deg utrolig godt!)

Skrevet

Å det ble bra trening i går (selv om det ble dårlig tid til oppvarming), er støl omtrent alle stedene jeg trente :danse:

Fikk med meg en 30min tredemølle før jeg dro hjem i går (genialt å se på tv samtidig som jeg kan løpe)

Begynte dagen med havregrøt i dag også, men blir kake senere i dag, og det er helt lov! :biggrin:

Skrevet

Så bra du hadde en bra trening med PT i går :)

Trening er tingen for å føle seg fantastisk :trene::hoppe::trene::hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...