Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp


Skybert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, jeg gjør mitt beste.

Fy til grisen så vont jeg har i lårene i dag, skal virkelig si at det gjorde vont bare å stå opp av senga i dag. Det vil vel si at det var en bra :trene: på onsdag.

Skal prøve å få til en trening i til i løpet av helgen, kanskje tom 2..får se hva som skjer..tror ikke jeg skal kjøre på max første uka..

Håper dere alle får en super duper helg med masse :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag Skybert!

Håper du har hatt en fin helg!

Er nok sikkert lurt å ikke kline til den første uka, men heller jobbe seg litt sakte men sikkert opp.

Deilig å være litt støl også, da kjenner man iallfall at man har jobba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen :)

Ble ingen trening i helgen.. har ikke helt "piffen" om dagen..Men satt en stund ute i sola, og det var godt!

Er så mye som må ryddes og ordnes om dagen så er begrenset hva jeg har tid/energi til..

Men har avtalt PT i morgen, og det skal jeg dra på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for PT timen i går, hadde jeg galant skulket unna trening i går.

Vont i hodet, og forsatt ikke så mye energi..

Jeg kom meg avgårde,ble ingen jogging, men bra tempo på tredemølla, og 45 min med styrke. Merker at han presser meg ekstra mye nå.. Tror det er akkurat det jeg trenger.

Selv om det kan bli litt i overkant mange kilo innimellom, som f.eks 13kg (+ stang) i knebøy..det verket i 4 dager etter sist uke, og da var det "bare" 10kg..Så ble ikke helt perfekt, men dæven som det svir i musklene mine i dag.

Vet ikke om han synes bikini sesongen kommer, eller hva det er, men magemusklene mine får virkelig svi for tiden..

En ting jeg er litt stolt av var at da vi var ferdig, forsatte jeg med noen få øvelser, ikke fordi det ikke var hardt nok det vi hadde, men rett og slett fordi jeg følte det var noen muskler som ikke ble like godt trent. Kanskje det er samvittigheten min, som sier at jeg må få trent ekstra når jeg først er der..

Håper jeg rekker en trening til denne uka.. 1 gang pr uke blir alt for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter.

Ble "bare" en trening denne helga..

Spinning 45 min med noen få styrkeøvelser etterpå.

Selv om det bare var 45 min, merket jeg at jeg klarte å holde en høy puls hele timen, så den var veldig bra :)

Merker at selv om jeg har veldig lyst på godis i helgen, så holder det med en sjokolade, istedenfor å dytte innpå, bare fordi det er "lov".

Det kommer seg virkelig.

+ at jeg må ut å kjøpe nye bukser + belter, har på innerste hakk og buksene er løse rett etter vask. *juble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gudinna

Åååh ingenting er så moro som å merke at klær blir for store! :danse: Den perfekte unnskyldninger for å shoppe.

jeg heier på deg Skybert! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at buksene er løse rett etter vask er jo et herlig tegn! Som regel er jo buksene litt for stramme rett etter vaske og må gås ut, så dette er jo vanvittig bra!! Jeg heier også på deg nå altså :)))) Selvom motivasjonen ikke er heeelt på topp så ser du hvertfall fremgang så da er det ikke så ille allikevel :=) you go girl!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...