Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp


Skybert

Anbefalte innlegg

Ville bare si velkommen! :smilbla:

:vinke: Annikken.

Hyggelig du stikker innom =)

Som sagt ble det ingen trening i går, men jeg gikk til sentrum etter jobb i går, ble den nette sum av 4.5km. Middagen ble salat med vann (ikke rødvin på meg nei!). De andre bestilte dessert(tidligere ville jeg selvfølgelig bestilt dessert etter å ha spist salat), og jeg spiste bare 3 biter! Kjøpte med meg en sjokolade til kinoen (så de andre ikke skulle tro at jeg har blitt helt frik) men jeg spiste den ikke. Ga den direkte til samboeren min da jeg kom hjem. Lurt å ikke ha den liggende i veska mi! Er faktisk ganske fornøyd med i går :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pga fysio time i går (har/hatt senebetennelse) ble det ingen trening..men fikk løsnet på en del knuter =)

Har meldt meg på spinning 55 min + mage/rygg time i kveld, så håper å få tatt igjen litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Håper dere alle har hatt en fin helg.

Da er den første uken unnagjort, og fikk trent en del :duskedame:

Mandag:Spinning 55 min

Tirsdag: Jogg 30 min + styrke overkropp

Onsdag: 4.5km gå tur

Fredag: Spinning 55 min + mage/rygg 30 min

Lørdag: Høypuls 55min (aerobic) + styrke overkropp

Søndag: Corepuls

Har spist en del sunnere denne uken, selv om det ble litt ekstra kos i helgen.. Men nå er det mandag, og fram med klementinene og vann igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja se der første uken gikk smertefritt den;) Vel gjennomført;)

Hehe ja frem med klementinene og vannet igjen;) Sukk, livet er hardt :hoho:

Ha en fin dag :yvonne:

Endret av Matvraket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det blitt tirsdag allerede, hadde ny PT time i går.

30 min på tredemølla, 3 ulike rygg øvelser, skuldre, ulike arm øvelser armer, og til slutt mage..

Er ikke helt vant til å trene med frivekter "sammen" med gutta..Greit at jeg blir pushet, for litt uvant og puste og pese når det er "noen" øyne som tilfeldigvis titter innom. For ikke å snakke om å ta mage crunch på benken (mellom arme settene)..å det var jo bare så digg at mage fettet blir presset sammen så alle ser det. ååå som jeg digger det!

Utrolig nok er jeg ikke støl i dag :sur:, så jeg sa til han at jeg gjerne vil bli pushet hardere...føler at jeg kan angre på det neste uke, men men.. Blir vel vant til det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff.. overtid på jobben = peppez mat.. ikke bra!

De har jo faktisk salater også der. :D er bare å bestille burger med salat istede for pommes frites. = mye sunnere med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo faktisk salater også der. :D er bare å bestille burger med salat istede for pommes frites. = mye sunnere med en gang.

Ja det er jeg helt enig i :) glemte å si at det ble bestilt pizza fra peppez..en liten glipp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg helt enig i :) glemte å si at det ble bestilt pizza fra peppez..en liten glipp..

Ååååhhh nå fikk jeg lyst på Knockout Pie... bra det ikke er en Peppes rundt hjørnet nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde håpet på litt bedre overtidsmat, men men..sant det matvraket, så lenge det ikke blir ferdigpizza så ofte går det jo greit..ble naturell yogurt med frokost blanding til kveldsmat, så slapp å gå på en skikkelig smell i går =)

Håper virkelig at det ikke blir overtid i dag også, er veldig gira på trening i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj ja...overtid er farlig i seg selv det:) Men en pizza en sjelden gang kan vel ikke skade?

Tja... det kommer vel an på. Pizza er jo ikke særlig mettende, så man ender opp med å spise så mye av det... hvertfall om den blir stående fram utover hele kvelden. Det som kan være MER farlig er å si nei takk og lage sin egen mat istedenfor... DA blir man uglesett... isj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veit alt om det. Er en del avslutninger på jobben for tiden, og da er det jo selvfølgelig kake. Har skjønt å si nei hver gang blir litt for mange øyne. Så et symbolsk lite stykke er (dessverre) bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg burde jobbet overtid i går, gikk jeg til vanlig tid, for jeg hadde bestemt meg for å rekke treningen min! (Skal begynne i ny jobb snart, så motivasjonen er litt endret for å si det pent)

Jeg fikk med meg spinning 45 min og en del styrke øvelser.

Merker at jeg sliter forsatt litt å trene frivekter "med gutta".. heldigvis trenger jeg ikke vente alt for lenge på mine vekter da de trener med en del tyngre manualer.. :biggrin:

Merker at det ikke er like lett å presse meg til de siste settene som når noen skriker til meg..men men.. alt er bedre enn ingenting.

Fikk trent litt rygg (kjenner at jeg burde ha trent mer rygg, for den føles "støl"..ikke bra) litt armer og mage.

Hadde såååå lyst på sjokolade i går, men neida, selv om det ligger kokesjokolade etter helgen i kjøleskapet, ble det heller en Skyr, og så i seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....Jeg ser den.....Skal man uansett slutte på jobben innenr imelig tid, mister man litt piffen ja.....

Jasså så du trener sammen de "store gutta"! Det synes jeg er tøft gjort av deg! Det synes vel gutta er litt tøft tenker jeg...Men synes du er flink da...

Fint du klarte å styre unna sjokoladen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg får noen blikk, men om de ikke er vant til å bli så sliten rød av så få vekter eller hav de synes..vet ikke jeg. Mulig de kjenner meg igjen fra da jeg hadde PT, og ser hvor mye jeg faktisk klarer uten han..

I dag blir det corepuls.. jobb-overtid på meg? :nei:

Endret av Skybert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...