Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliten og rød? Når jeg gikk hjem fra trening på onsdag måtte jeg ha hetta fra jakken over hodet. Så ut som en vassdrukken tomat ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Wildlily mente sliten og rød..glemte å skrive og..ops..

Vassdrukken tomat :legrine: syns jeg ser det, men da har du vært kjempeflink på treninga!

Ble corepuls i går, gikk ganske greit, rakk ikke å ta noen stykeøvelser etterpå, siden jeg og samboeren min hadde avtalt å rydde leiligheten, men da jeg kom hjem hadde han gjort det før jeg kom hjem. (altså dette skjer ikke ofte, så er stålende fornøyd!)

Så da kunne jeg trent mer like vel...men men.

Begynner å lure på om jeg begynner å bli syk, sov 9,5 time i natt..er ikke veldig keen på det merker jeg.

Blir ingen trening i dag :sur: , skal på julebord med jobben..prøve å ikke drikke alt for mye i dag, sånn at jeg får trent noe i morgen. (Tror ikke det blir så vanskelig, men det sier jeg selvfølgelig nå)

Skrevet

Hehe fort gjort og ha det litt ekstra gøy på julebordet ja og sove lenge imorgen og kanskje, kanskje være i litt "dårlig" form... Hehe..Men vet du hva skybert, så flink som du har vært så synes jeg du skal unne deg selv litt gøy;)

Kos deg!!!

God helg:)

Skrevet

Ja da var det mandag igjen, og enda nærmere fri!

Selv om det har blitt litt søtsaker/godis i helgen, har det ikke vært så ille. Kjøpte med meg en annanas på lørdag, spiste såpass mye at jeg fikk masse sår på tunga, slik at jeg ikke smakte noe resten av kvelden.. Er annanas noe sunt egentlig? har alltid hatt en tanke at det er så mye sukker.. (tenkte at det uansett er bedre enn sjokolade!

Oppsummering trening forrige uke:

Mandag: tredemølle og 30 min PT overkropp

Onsdag: Sykkel 45 + ulike styrke øvelser

Torsdag: Corepuls

Lørdag: Høypuls og noen styrkeøvelser

Søndag: Corepuls

Fikk også kjøpt noen julegaver i går..er egentlig ille å handle på søndager (er så vanvittig mange mennesker), men gikk faktisk overraskende greit..Fordelen er at man ikke legger merke til at man går i 3 timer..utrolig hvor bra shopping gjør for humøret =)

Skrevet

Vi får visst nesten de samme lykkehormonene av shopping som av trening. Ikke rart enkelte blir hekta på shopping! Flink du var forrige uke da. Men være litt forsiktig. Ikke bli overtrent. Har forsøkt det jeg. Forrige gang jeg trente meg ned. Lite kult!

Skrevet (endret)

Siden jeg sa til PT forrige uke at jeg ikke ble støl og han gjerne kan pushe meg hardere, fikk jeg virkelig svi for det denne gangen. Klarer så vidt å gå opp trapper (både i går og i dag), og musklene på overkroppen fikk også virkelig kjørt seg.

t.o.m en av "muskel/boler?" gutta sa til PT om han skulle ta livet av meg siden jeg hadde så tunge vekter :fnise:

Wildlily: Ja, kanskje det blir litt mye..men er så gøy da. Er ikke like lett å spise mindre.. men kanskje jeg skal droppe treningen på torsdag (og fredag, men det var planlagt) for at kroppen får tid til å hente seg inn igjen.. Men har lenge trent 2-3 ganger i uken, men er lett å få seg en skikkelig smell også..

Endret av Skybert
Skrevet (endret)

Å herrigud, ingen tvil om at jeg er enda mer støl i dag enn i går.

Ta på seg sko = vont, sett seg ned =vont, kle på meg = vont.

:bolledeig:

Hadde fysio behandling i går, så fikk løst opp litt heldigvis!

I dag blir det heldigvis trening igjen. Blir deilig å få løst opp litt, eller så må jeg snart kaste meg over ibux boksen..

Endret av Skybert
Skrevet

:ler: kjenner til det at alt gjør vondt etter å ha blitt pushet av PT ja, men det er da litt deilig også? Eller er det bare meg som er såpass sadist at jeg gleder meg over sånne ting? :gjeiper:

Ananas har i alle fall mye mindre fett, og mange færre kalorier enn sjokolade, så du kan spise veldig mye mer av det før du når samme kaloriantall som godteri og søte bakverk. Ananas inneholder 87 % vann, masse A og C-vitaminer, bromelin som er et proteinspaltende enzym som stimulerer og letter fordøyingen av tung mat. Så ananas kan du trygt spise som snacks. ;)

Skrevet

Jeg digger å bli presset. Akkurat der og da svir det noe helt j... men det er akkurat sånn trening jeg digger! Så neida, du er ikke alene om å være sånn "sadist" :fnise:

Takk for info om ananas, da blir det mer av det framover :sikle:

Skrevet
Jeg digger å bli presset. Akkurat der og da svir det noe helt j... men det er akkurat sånn trening jeg digger! Så neida, du er ikke alene om å være sånn "sadist" :fnise:

:lol: etter jul skal jeg kanskje prøve meg på noen treninger med utendørs boot camp - gleder meg, selvom jeg vet det blir hardt :bond:

Skrevet

Oh jeg har hatt lyst til å prøve boot camp, men holder kanskje med PT for meg på en stund..? :sjenert:

Fikk kommet meg på trening på onsdag, guri det var godt å løse opp litt. Så da ble det 30 min høypuls og 30 min mage/rygg. Fikk med meg 10 min tredemølle.. Tror det er LENGE siden jeg har vært såå støl :biggrin:

Tok det med ro i går (kjente jeg ble litt utolmodig, men klarte å holde meg hihi), og i kveld blir det ut med jentene..så ingen trening i dag heller...Nå har vel kroppen min fått "nok" fri?

Riktig god helg folkens

Skrevet

Mandag, og heldigvis enda nærmere ferie!

Oppsummering forrige uke:

Mandag: 30 min tredemølle og max stryke

Tirsdag: Litt kardio ca 20 min

Onsdag: Høypuls 30 min og mage/rygg 30 min

Søndag: tredmølle + noen styrkeøvelser

Hadde egentlig tenkt å trene på lørdag, men gikk på en skikkelig lønningspils smell på fredag, ikke bra, men dog så utrolig gøy!

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ja tenk, ett skritt nærmere ferie! Så det er altså flere enn meg som tenker den tanken :) Godt å høre..Det er slik at det nesten er tøffere og holde ut nå, for dagene går lissom ikke raskt nok!¨

Ønsker deg en fin (rask) uke;)

Skrevet

Er utrolig lettere å stå opp nå, siden snart så trenger ikke vekkerklokka stå på i det hele tatt! *glede meg!* :nissevink:

Skrevet

Sats ringte meg nettopp, og sa at jeg har vunnet en pakke i julekalenderen deres. :danser:

Skrevet
Sats ringte meg nettopp, og sa at jeg har vunnet en pakke i julekalenderen deres. :danser:

så gøy :)

Skrevet

Da var det ny runde med PT i kveld..gru/gleder meg... :trene:

Skrevet

Oi da...GRatulerer så masse! Hva vant du om jeg kan spørre:) Så kjempe gøy!!!

Jeg deltar på maaaange julekalendere hvert eneste år. Det har blitt en tradisjon i seg selv det der. Sitter hver dag, bortimot en time og fyller ut det ene spm etter det andre på disse kalenderne, men aldri aldri aldri noensinne vunnet noen ting! Har visst ikke vinnerflaksen med meg. I år har jeg kjøpt inn to skrapekalendere også, men aldri har det sett så dårlig ut som i år...Men men..

Men kjempe gøy at du vant. Har ikke selv deltatti sats sin kalender. Fortell gjerne hva du vant..kjenenr jeg ble nysgjerrig nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...