Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp

Skybert

Anbefalte innlegg

Tusen takk twinklestar. Skal nok ta med meg treningstøy, digger å trene på ferie, får den ekstra gode følelsen etterpå =)

I går ble en veldig sunn dag, med salat til lunsj og ovnsbakt laks med masse grønnsaker til middag. I dag er time med PT, gleder meg, selv om jeg begynner å bli syk :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jammen ser man på ser man på...Egypt og greier...misunner deg den ja!! Sterkt og dypt!!!! Men vel fortjent! Kan tenke meg det blir deilig........:) Hvor lenge blir du borte??? PLaner om å være flink der nede eller tar du en liten pause?

Vi høres før du reiser:=) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo nå at du allerede har besvart spm mitt, at du skal ta med treningstøy ned dit...Det står det respekt av:) Men er enig med deg, det gir en god følelse å ha trent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempegod tur til Egypt!! Heldige deg :) Jeg skal også til sydligere strøk i februar, så planen er å bruke treningssenteret på hotellet. Skal bli spennende å se om jeg får det til, tenker du å trene på morgenen, dagen eller kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempegod tur til Egypt!! Heldige deg :) Jeg skal også til sydligere strøk i februar, så planen er å bruke treningssenteret på hotellet. Skal bli spennende å se om jeg får det til, tenker du å trene på morgenen, dagen eller kvelden?

Tusen takk Squill. Jeg liker best å trene på formiddagen, gjerne etter frokost. Får evt kjøpe meg litt mat å ha på rommet, slik at jeg ikke er helt utsultet til lunsj. Evt er det mulig å trene etter jeg er ferdig å sole meg, så jeg ikke blir sittende og spise potetgull osv.. Skal vel klare å finne et litt sunnere alternativ (er ofte godt med noe salt, pga "varmen")

Skal prøve så godt jeg kan å bli brun, selv om det er stor fare at jeg bare blir seende ut som en tomat. Kroppen er ikke akkurat vant med mye sol i dette været..

Ble PT time i går, hadde så vont i hodet på slutten av dagen at jeg vurderte å sende han en mld, men neida! Jeg SKULLE klare det. Begynte litt rolig på tredemølla, før det ble fult kjør med rygg nedtrekk 30k), roing 30+kg, brystpress (frivekter) 10 kg (det hadde jeg aldri trodd at jeg kom til å klare, guri det var grise tungt. Jeg klarte det! :biggrin:

Fikk også tid til noen mage og triceps,10kg.

Jogget/løp litt ekstra, siden jeg var så godt humør.

Skal en liten tur på trening i dag også, noen som sa bikini? :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Må legge igjen et spor her.

Nå har jeg skumlest hele dagboka di og ser at vi har litt til felles: Vi liker å trene:)

Jeg har også trent regelmessig i flere år, men kanskje ikke trent så effektivt?

Kult at du har PT da, er det dyrt?

Deilig med sydentur da. Jeg er helt enig- det er digg å trene når man er på ferie. Da får man ekstra god samvittighet :jepp:

Et tips ang Egypt og magesjau: Ha god håndhygiene. Til tross for at du skal bo på en stor resort så skal du sikkert bort i pengesedler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie! Og så flink som reiste på PT time selvom du hadde litt vondt i hodet etc, bra det ble en god økt fordet! :nigo: Viljestyrke! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bikini ja:) Motivasjon det!!:) Føler du deg klar? Vel, ikke vanskelig å føle seg klar for å reise vekk fra kulden og kjedlige Norge...:) Hadde jeg fint klart selv også.. Hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Må legge igjen et spor her.

Nå har jeg skumlest hele dagboka di og ser at vi har litt til felles: Vi liker å trene:)

Jeg har også trent regelmessig i flere år, men kanskje ikke trent så effektivt?

Kult at du har PT da, er det dyrt?

Deilig med sydentur da. Jeg er helt enig- det er digg å trene når man er på ferie. Da får man ekstra god samvittighet :jepp:

Et tips ang Egypt og magesjau: Ha god håndhygiene. Til tross for at du skal bo på en stor resort så skal du sikkert bort i pengesedler...

Har vel alltid følt at jeg har trent bra, men når ingenting skjer på fasongen er det kanskje svar nok. Så derfor jeg prøver meg på PT, og guri skal si deg at jeg blir presset mye mer. Ja det koster litt, men er for all del verdt det, ca 300kr for 30min.

Takk, skal prøve å være flink, både med hygiene og trening :)

Ja Shamin, hadde jeg ikke hatt PT hadde jeg dratt hjem, så var skikkelig knall. Tøyde litt ekstra på nakken etter trening, så er ikke like tung i hodet i dag :happy:

Klar for Bikini? ikke i det hele tatt! Har dessverre ingen valg, eller alternativet er å bli hjemme, og det er egentlig ikke et altenativ.

Har aldri skrevet hvor mye jeg veier, eller mål her, men jeg burde gå ned i det minste 5-10 kg for å bli fornøyd.Tok en kroppsanalyse i april, og den viste at jeg hadde alt for mye fett på kroppen.

(Ikke overraskende egentlig)

Så slutte å spise snop i ukedagene, med ekstra fokus på riktig trening har allerede krympet magen, og lår :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner følelsen av å ikke være klar for bikini, men tenk så utrolig deilig det skal bli å kunne kjenne sand mellom tærne, varme og sol!! :hoppe: Det er så mange som misunner deg det.... Jeg er sikker på at du ser flottere ut enn du tror selv, og at de fleste andre jentene du ser i bikini er like usikre som deg. Jeg føler det i hvert fall alltid som at cellullittene mine lyser opp hele stranda, men jeg tenker alltid at alle andre ser flotte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Squill, skal huske på det når jeg tar på meg bikinien. Siden jeg klarte det i sommer (på ferieturen da) skal jeg vel klare det denne gangen også.. :)

U made my day :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting klarte jeg å skli på isen på vei til treningen i dag, falt på siden av hofta. Gleder meg til mega blåmerket vokser fram. Utrolig vont var det også :cry:

Fikk tatt 2 del av styrke programmet mitt, da hovedsakelig bein og skuldre. Gikk veldig greit, selv om jeg merket at det ikke var noen som "skreik" til meg at jeg skulle fortsette.

Uvanlig (men utrolig deilig i januar tidene) at det bare var meg og 7 andre gutter på frivekt område. T.o.m en av guttene (som har sett at jeg trener med PT der ned) sa at hvis jeg trengte hjelp var det bare å si ifra.. Hyggelig det altså, men sier han det til de andre gutta kanskje? (ikke meningen å være vanskelig i dag, men sitte på hofta er uff-uff)

Siste dag på før jeg begynner i ny jobb, så litt spennende dag i dag merker jeg.

Ha en knallers torsdag folkens, snart helg :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj så kjedelig med hofta da! Men bra det "bare" var blåmerke, ikke noe verre skader som ødelegger over lengre tid.. :)

Kjenner igjen det med gutta på treningen, jeg hadde reagert helt likt :fnise: Hadde jo ikke sagt noe, men blitt litt sånn "pfft jeg klarer meg selv", men så hadde jeg jommen vært glad for hjelp hvis jeg en gang er der uten spotter og ligger klemt mellom stanga og benken f.eks :lol:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant det Shamin. Var derfor jeg sa nei takk jeg tror jeg klarer meg..Er hyggelig å bli gjenkjent, men at jeg ikke skal passe inn fordi jeg er jente. Å nei du den går ikke! Han mente det sikkert godt, prøver å få kontakt med de fleste der, mulig han er litt ensom? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Det behøver jo ikke nødvendigvis være negativt nei, at han spurte om hjelp, selvom jeg også kanskje hadde tolket det litt sånn...Jeg har vel alltid sett litt på treningssentre som et lite sjekkested, kanskje det var det han forsøkte seg på ? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Hei, da er jeg tilbake, brun og fortsatt solbrent. Synd det er så kaldt her, at det kun er ansiktet som kommer til å synes..men men

Hatt en kjempe fin tur, litt trening ble det også (hotellet hadde gå runde på 3km og lite styketreningsrom), og ikke usunn mat (og litt kake ble det pga bufèe og litt mørk sjokolade.) synes faktisk jeg var veldig flink, vet at jeg kan kose meg på ferien, men er ikke fristende å spise så mye usunt når jeg så store tyskere som gafla i seg masse saus og kaker..

Jeg er sikker på at du ser flottere ut enn du tror selv, og at de fleste andre jentene du ser i bikini er like usikre som deg......., men jeg tenker alltid at alle andre ser flotte ut.

Du aner ikke hvor mange ganger jeg tenkte på kommentaren din mens jeg var der nede. Tusen takk Squill :klemmer: . Ble såpass overbevist at det gjorde ingenting å tusle til og fra baren kun i bikini.

Hadde en skikkelig treningsøkt i går, 45 min spinning og 30 min PT. Er nå max støl i baken etter at jeg fikk 20kg vekt som jeg skulle gå med utfall 16*3..

Begynner i ny jobb i morgen, håper det ikke blir så mye å gjøre så jeg ikke får trent. da reduseres humøret drastisk.. Får bare trene på andre tider enn jeg er vant med håper jeg.

ps: har tydelig gått ned litt (må få hentet vekta mi hos foreldrene mine snart) men har gått ned et hull i beltet. Må innrømme at jeg er ganske fornøyd med det :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så utrolig godt å høre at en liten kommentar kan hjelpe!! :klem: Skal virkelig ta det med meg når jeg reiser avgårde snart, jeg også. Vi jenter er jo så vanvittig selvkritiske...

Så bra at du hadde en fin tur!! Var du mest på hotellet ved bassenget, eller var du på stranden også? Og fikk du sett noe av Egypt, tok du noen ekskursjoner e.l.? Har alltid drømt om å komme dit.

Og gratulerer så mye med beltestørrelsesreduksjon! :hoppe: Det kjennes utrolig bra når man kan kjenne framskrittene på klærne.

Og ja, masse lykke til på ny jobb i morgen! Det er alltid spennende med jobbforandring, håper du kommer til å trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Måtte titte innom dagboken din siden du hadde vært innom min :)

Hørtes herlig ut med ferie ja..... Lengter etter sol og varme :snurt: Har planer om å få til en syden tur snart jeg og, eller snart og snart.. blir vel ikke før i april-mai en gang...Men da har jeg noe å se frem til :)

Hørtes lurt ut å trene litt mens man er på ferie,det har jeg forsåvidt prøvd på flere ganger før - men siste dagen kommer jeg gjerne på - ooops har visst ikke vært innom treningsrommet jeg, jaja, da kan det være det samme... Så synes du har vært flink som virkelig klarte å gjennomføre trening på ferie!

Er det ikke herlig når man merker at man har gått ned et "beltehull"! Det er bra! :danse:

Lykke til videre med å nå målene dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...