Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan kalle det beinhard prioritering? Veldig bra prioritering for meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan vi kalle det^^ Hvordan skal du feire jula da Skybert? :)

Skrevet

Blir de tradisjonelle familiemiddagene her og der. Ikke umulig at det blir en liten tur ut 2 juledag.. Må jobbe (les sitte og skrive her) i romjula..lite å gjøre på jobb sa du?neei da.

Du da?

Skrevet

Koslig med familiemiddager :) Ganske likt som deg her, minus jobb! Reiser til mamma og pappa i morgen, og skal bo der til 3. juledag. Blir mest familiemiddager/frokoster, men også en tur på fest 1. juledag med venner. Regner med det ikke blir mye drikking (mye pga. en stor diskusjon ang. det i vennegjengen, for veldig mange så er det verdens undergang å ikke drikke til man spyr og sovner), også pga. treninga :)

Skrevet

Hehe, de diskusjonene er like geniale hver gang.. håper det ikke blir så mye drikking på meg heller, men er ikke uvanlig å gå på en smell..skal jeg overleve nyttårsaften, kan det være lurt å ikke kjenne sist fest i kroppen..

Skrevet

Håper dere koser dere i jula :)

Hos meg har det ikke vært stort fokus på kosthold, har vel blitt litt for mye sjokolade :forvirret: men er ikke lenge til det ikke er lov lenger! HaFikk trent 3 ganger forrige uke (mandag - sykkel, juleaften - aerobic og noen stykeøvelser i sal, og egen styrke på søndag) Kjenner at jeg er litt støl enda :tommelsmil:

Prøver å få til en treningsrunde i morgen, (jobber disse dagene :angry: ) blir nok enten spinning eller styrke.

Riktig godt nytt år alle sammen :klemmer: og :skaal:

Skrevet

Godt nytt år Skybert! :kristin:

Håper det ble en bra fest og at dagen derpå ikke ble altfor ille...

Du har jo vært flink til å trene i jula - så bra! Da er det ikke så farlig om man spiser litt ekstra sjokolade!

Regner med du snart kommer ivrig tilbake på KG :) Ha en fin uke!!

Skrevet

Hei, da er hverdagen tilbake, og unnskyldningen kan/må ikke brukes lenger.

Fikk trent 2 ganger forrige uke, ngen timer, bare tredemølle og styrke.

I går ble treningen litt lenger enn forventet da jeg ble gående/joggende og se på en tvnorge program. Forsåvidt genialt da jeg ble der i 55 min, men det resulterte i at jeg ikke fikk gitt like mye på alle styrkeøvelsene, men siden jeg kjenner det i dag er det vel ok =)

Er også 2 uker til det blir sydentur, og siden det blir sol og bikini gir det enda en større motivasjon.

Tenkte at jeg må se sannheten i øynene, så i morgen blir det :vekt: og måling.. huff gleder meg ikke, men kanskje blir litt enklere å følge med på (forhåpentlige) endringene.

Skrevet

Ingen trening i går eller i dag :sur:

Liker ikke sitte på jobb langt på kveld, spise overtidsmat, og ikke bruke kroppen i det hele tatt.

Er kanskje ikke dagene for meg på treningsenteret uansett, er for all del bra at folk trener, men er litt vel slitsomt når alle skal bli så flinke i januar..Hadde alle de trent hele året hadde det vært flere senter og apparater også, så man (les jeg) ikke blir stående og vente til de er ferdige.

Beklager at jeg blir irritert, men sitte stille, mensen og kaldt var ikke helt den beste blandingen for meg i dag..

Skrevet
Er kanskje ikke dagene for meg på treningsenteret uansett, er for all del bra at folk trener, men er litt vel slitsomt når alle skal bli så flinke i januar..Hadde alle de trent hele året hadde det vært flere senter og apparater også, så man (les jeg) ikke blir stående og vente til de er ferdige.

Beklager at jeg blir irritert, men sitte stille, mensen og kaldt var ikke helt den beste blandingen for meg i dag..

Agreed! Det var faktisk en av instruktørene på senteret vårt som nevnte det i en time også. Hadde alle disse som nå kom og trente faktisk fortsatt å trene utover så kunne man jo bygge ut, og få inn mer utstyr og sånn, så slapp folk å køtrene i januar. Men når alle bare sluttet utover i februar og mars likevel, så kunne de jo ikke gjøre det. Køtrening er det verste jeg vet, heldigvis er det få av nyttårsforsett-trenerne som holder til i frivektsavdelinga. ;)

Skrevet

I dag SKAL jeg ikke jobbe overtid. Har PT time, og den skal jeg på! Endelig :trene: skikkelig igjen.

Skrevet

:goodbye: hei hei...

Kjedelig når man bare må jobbe, og ikke får trent.

Men deilig å få trent skikkelig med personlig trener i dag da.

Kos deg på trening!

Skrevet

Takk Aurora.

Det var en kjempe bra time i går, var helt gele i bein og armer da jeg var ferdig. Støl i dag er lik kjempe bra fredag.

Blir så bedre humør når jeg får trent, kom hjem som en sol. Håper det holder seg ut dagen! :tommelsmil:

Forlenget kontrakten med PT i går, så dette går riktige veien (merker det på kroppen :danser: )

Ha en super fredag alle sammen

Skrevet

Ny mandag, men heldigvis en kort uke for meg, da jeg drar til Egypt på fredag :hoppe:

Ble 55 min spinning og mage-rygg time på lørdag, og 3 runder rundt songsvann med en vennine i går (ca 1mil), bra å få litt luft og sol på skrotten også.

Merker at magen begynner å krympe nå, selv om det ikke helt frister å gå rundt i bikini allerede, er det en forbedring.

Hotellet har treningsenter, så skal ikke skulke unna :trene:

Ha en riktig fin dag :)

Skrevet
:opplyser: Glemte å få med meg at pga bursdag på lørdag ble det kake, men siden jeg kjørte, følte jeg at det gikk "greit". I går ble det ble ananas og eple til kvelds, selv om bollen med godis lå rett ved siden av :happy:
Skrevet

Jippi! fin tur til Egypt på gang ja! Går fint å trene når man er på ferie og. Men ikke for hardt! Da utsetter du kroppen for mye stress på immunforsvaret, og i et nytt land er det alltid ting som man ikke er vant med. :)

Skrevet

God Tur til Egypt!

Anbefaler deg å gå på apotek der nede første dag og kjøpe deg en boks med Antinal. Erfaring er at får du problemer med magen så hjelper de veldig raskt i forhold til de vi har hatt med oss nedover et par ganger.

Misunner deg! =)

Skrevet

Heisann sveisann=)

Du er jaggu flink som trener i helgen også! Jeg har gitt meg selv helgefri fredagskveld - mandagsmorgen, uten å gå helt bananas av den grunn. Litt sjokolade og kosemat er greit :ler:

Skal du til Egypt?? NÅ ble jeg misunnelig altså! Hvor lenge skal dere være der?

Skrevet
God Tur til Egypt!

Anbefaler deg å gå på apotek der nede første dag og kjøpe deg en boks med Antinal.

Takk for tipset, vi skal bo på et all incl hotell så håper maten er litt tryggere, men skal ikke så mye til for norske-mager.

Takk Ms.Blaise, jeg trene i helgen, blir så utrolig rastløs hvis jeg går hjemme en dag.. (heldigvis)

Visste ikke at man får dårligere imunforsvar ved å trene på ferie..(Skal trene på treningstudioet på hotellet)

Blir en uke, før jeg begynner i ny jobb :)

Skrevet

God tur til Egypt! Det hørtes deilig ut :) Og dersom du får til trening mens du er der blir jeg imponert - du er flink! :pls:

Ha en fin, kort uke frem til du drar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...