Gå til innhold

Hva er din hobby?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiller også i korps, det er en fantastisk givende og sosial hobby. Også strikker jeg veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hest, så ridning og alt som hører med til det å ha hest er min hobby. Virkelig den beste hobbyen som finnes, den har virkelig alt en hobby bør ha:)

- en får vært ute i naturen hver eneste dag

- fantastisk omgang med dyr ( er gjerne mye hunder og katter i hestemiljøet også, ikke bare hest)

- Masse trening!! De som tror man ikke trener og blir sliten av å ri, har aldri ridd før ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing. "Må" halde på å lese ei bok heile tida. Så fort eg er ferdig med ei bok, startar eg på ei ny. Viss eg ikkje har noko tilgjengeleg, ender eg som regel opp med å sitje på KG i timesvis (slik som no :fnise: )

Elles syr eg klær (heilt enkle kvardagsklær) til meg sjølv og ungane mine. Moro, samt nyttig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil betegne meg selv som en nokså sær person, med begrensede interesser.

Mesteparten av tiden min vier jeg til data - spesifikt webdesign og programmering.

Jeg liker å danne nettsider med dataspråkene Hypertext markup language (HTML), Cascading style sheets (CSS), og å programmere innen Hypertext Preprocessor (PHP).

Hvorfor?

Jeg liker å uttrykke meg og utnytte kreativiteten via nettsidene mine, og forsåvidt spillene jeg utvikler i PHP. Det gir meg en god følelse å lage noe folk liker, og kan bruke tiden på. I tillegg gir det meg en tilfredsstillelse å bruke hjernen fullt ut, som jeg kan gjøre med dette. :)

Endret av Scientia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glass-fusing, kor, svømming, re-design (søm), lese bøker, lage smykker.

Nå skal glass-fusing bli jobb også :) Ååå hvor jeg gleder meg til å sette igang :)

Glasspus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking, lesing, interiør (mye titting på nettet), foto og fiske.

"Problemet" jeg har er at jeg er dårlig til å holde på med det samme prosjektet over tid. Altså; jeg kan være veldig opptatt av strikking i et par måneder, men så kan det gå en tid hvor jeg ikke ofrer det en tanke. Det er med andre ord litt periodevis at jeg er ekstra opptatt av noen hobbyer. For eksempel fiske er jo litt avhengig av sesong også da. Dette er jo absolutt hyggeligst på sommer-halvåret :)

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glass-fusing, kor, svømming, re-design (søm), lese bøker, lage smykker.

Nå skal glass-fusing bli jobb også :) Ååå hvor jeg gleder meg til å sette igang :)

Glasspus

Må si jeg lurer veldig på hva "glass-fusing" er for noe??

Hva er sprapbooking??

Scrapbooking er laging av kort(f,eks konfirmasjonskort, bryllup, bursdag, osv) og sider i album, mekket i hop med ark i forskjellige farger, pynte ting, bilder, osv.

Det er bare å søke på youtube.com så finner du det ut:)

Det lå og en video litt oppafor her med embossing, rett oppafor negledesign. Embossing hører til under scrapping og:)

Mine hobbyer er; *surprise, surprise; Scrapbooking! Driver og å maler, da mest på tre. En stor lidenskap er også dyr, har for tiden katt, hund og fisker som alle krever sitt:)

Endret av Heart7086
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kryssordløsing hvis det kan regnes som hobby. Ellers leser jeg en del. Dessuten er jeg interessert i å lære flere språk, så språkkurs er vel også en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vokalist i band, og har tidligere vært solist i kor i mange år. I perioder fotograferer jeg. Ellers er dyrene mine min hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

Strikking holder jeg på med nå! Er på genser nummer to til junior! :rodmer: Etter hvert håper jeg og lære meg å sy! :nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Trening

- Ridning og hester

- Friluftsliv

- Lesing

- Foto

- Tegning

- Aktiv i en frivillig organisasjon

Også har jeg lyst til å lære å strikke, hekle, sy og lage smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...