Gå til innhold

Hva er din hobby?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Scrapbooking, tegning, maling, håndarbeid generelt egentlig, matlaging, fotografering, lese bøker og se film.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest messinggjesten

Baking, makrame og strikking på easy knit. Strikker også litt vanlig, men holder ikke ut lenge i gangen før jeg får vondt.

Har også planer om å fiffe opp messingen min, så kan vel si at "nye prosjekter" også er en hobby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kickboksing - Gir meg UTROLIG mye. Elsker å holde på med det, det er kjempesosialt og gøy. Er kjempe krevende både fysisk og psykisk.

Generell trening - Egentrening, gruppetreninger på treningssenter osv. Er helt avhengig av å trene hele uka. Føler meg frisk og fin, og FOR en fin holdning man får!

Fotografering - Gir meg også kjempemye, vil utdanne meg som fotograf. Det er deilig å gå rundt og ta bilder langs sjøkanten i solnedgangen i ro og mak.

Lage smykker/klær/tegne osv. - Er veldig kreativ og gjør mye forskjellig bare fordi jeg får et slags "kick" og MÅ gjøre noe kreativt. Liker spesielt godt å lage smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr - hovedsaklig barneklær og bæretøy, men også noe voksenklær og interiørstæsj. Synes det er utrolig morsomt å kunne kle på lillepia mi hjemmesydde klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lese, musikk.

Men skulle ønske jeg hadde noen flere hobbier, gjerne noe kreativt.

Foto driver gubben med, scrapbooking hvorfor??? strikking/sy/hekle er kjedelig.. Og sånn kan jeg fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Benedikte_*

Jeg strikker, lager smykker og armband, lager figurer og statuetter i polymer-leire, scrapbooking, dikting, musikk, litteratur (studie) og jeg tegner og maler!

Heldig for meg at jeg jobber i en Hobbybutikk :fnise:

Der faar jeg selge litt av mine kreasjoner!

Jeg ELSKER alle mine Hobbyer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i høst har jeg drevet med filting,laget mange fine hjerter i naturfarvet ull,flotte å ha i vinduet.Noen hjerter bruker jeg til å dekorere kranser med.

Jeg får meg noen deilige turer ut i skogen når jeg plukket kvist,de lager jeg flotte kranser av,jeg liker hele prosessen så jeg lager stortsett alt, jeg sprayer noen grener som jeg pynter med og steiner får gjerne en omgang gullspray de også. Jeg synes også det er deilig å holde på med dette fordi "jeg kan glemme tid og sted". Selvtillit gir det også.Det er deilig å skape noe.Jeg maler litt med acryl også,men det har jeg ingen peiling på,bare det er gøy å holde på med.I perioder leser jeg masse,men nå har jeg hatt en literær tørke et års tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker alltid, overalt.

I perioder scrapper jeg en del.

Jeg driver med LAIV og i den forbindelse blir det også en del kostymesøm og historiske håndarbeid som nålebinding, hardangersøm, brikkvev og spinning.

Jeg er med i skolerevyen

Elsker å fotografere, men vet ikke om jeg regner det som en hobby

Og så driver jeg et nettforum, og bruker en del tid på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking :) Ellers har jeg gjort de fleste andre hobbyene mine til jobb/utdanning og trives med det også :ler: Men fisking og friluftsliv er forresten også fortsatt en hobby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reise!!!

Ellers... fotografere, lese, strikke, lage mat, blogge...

Jeg digger matbloggen din :) Har du tenkt tanken på å lage kokebok, om ikke annet så til privat bruk, gaver o.l? det går jo an å få trykt opp bøker enkeltvis hos noen trykkerier, jeg vil tro det er ganske lett å få samlet tekst og bilder etter ønske fra bloggen (men bildene må være i høy nok oppløsning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger matbloggen din :) Har du tenkt tanken på å lage kokebok, om ikke annet så til privat bruk, gaver o.l? det går jo an å få trykt opp bøker enkeltvis hos noen trykkerier, jeg vil tro det er ganske lett å få samlet tekst og bilder etter ønske fra bloggen (men bildene må være i høy nok oppløsning).

Tusen takk, så kjekt å høre at du liker bloggen!!! :) Jeg kunne faktisk godt tenke meg å være med på å lage en veggiskokebok en eller annen gang, det fins jo ikke så fryktelig mange norske vegetarkokebøker... Artig idé å trykke opp en privat kokebok, det må jeg sannelig vurdere - neste års julegaver kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tegne og male. Er ikke fullt så flink men det er morsomt tidsfordriv. Ellers så elsker jeg musikk og synger litt sånn hjemme i stua! ^^

post-32625-1260736758_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

hobbyen min blir vel strikking :) det er som terapi for meg og jeg klarer ikke legge det fra meg ^^, det er utrolig deilig å sette seg ned å strikke, jeg klarer ikke helt å få roen i kroppen uten at jeg gjør det og bare sitter der liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking, fotball og sko. En ting er sikkert sko som hobby gir meg dååårlig samvittighet og tynn lommebok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...