Gå til innhold

Hva er din hobby?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er din hobby?

Hva gir din hobby deg?

Selv driver jeg med strikking :fnise: Det gir meg mye glede fordi jeg tenker (nesten i transe) mye mens jeg holder på, glemmer å på flere timer og kan kose meg med mange fine resultater, og le av dårlige resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er din hobby?

Hva gir din hobby deg?

Selv driver jeg med strikking :fnise: Det gir meg mye glede fordi jeg tenker (nesten i transe) mye mens jeg holder på, glemmer å på flere timer og kan kose meg med mange fine resultater, og le av dårlige resultater.

Jeg driver med scrapbooking! Utrolig givende! Sosialt, avslappende (nesten terapeutisk!), og det er deilig å kunne være kreativ.

Nå har jeg laget meg jobb av hobbyen min, for det er ikke noe annet jeg har lyst til å holde på med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografering, maleri/tegning/design, ridning og klatring.

Hobbyene og interessene mine gir meg transe, ro, glede av å være med dyr (dyreelsker). Utløp for krativitet. Kreative nerver. Spenning og naturglede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker også! Hekling er ogå noe jeg liker å drive med, og innimellom syr jeg litt klær. :)

Koser meg og slapper av, og det gir meg stor glede. :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr, hovedsaklig klær.

Det gir meg følelse av mestring og hjelper på selvtilliten:)Samtidig som det er veldig gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing, skriving, film-titting, tegneserier, tv-serier, samling på diverse, musikk, tegning, maling, lage film, lage tegneserier, kunst, hekling. (Nå håper jeg riktignok på å kunne leve utelukkende av de kreative hobbyene mine, så kanskje dette heller burde regnes som yrke?)

Hobbyene mine gir meg sinnsro og terapi; en måte å få ut alle følelser og tanker som bygger seg opp inne i meg, som jeg helst burde få ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hobby er foto (og litt redigering av foto). Det gir meg en følelse av mestring, og jeg får et utløp for min kreativitet.Samtidig kan det være utfordrende og lærerikt. Det koster jo en del penger, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å fotografere, jakten på det perfekte motivet... og jeg liker redigeringsprosessen i etterhånd nesten like mye. Og jeg nyter å se på andres fotografier, på nettsider, der finner jeg mye inspirasjon.

Og så skriver jeg blogg om hverdagsopplevelser og rare ting jeg opplever.

Og så leser jeg. Minst tre bøker i uka.

Uten hobby er livet kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller i korps. En utrolig sosial og givende hobby, i tillegg til at den er utfordrende.

Det er nesten litt trist at jeg glemte å skrive at jeg også gjør det :fnise: . Hvordan kunne jeg glemme det? Ja, det er utrolig sosialt, mye mer sosialt enn det kanskje virker for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scrapbooking - en fantastisk hobby.

Ellers strikking, smykkelaging, brodering - men de tingene er jeg ikke så veldig flink til. Men artig er det jo alikevel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine hobbyer er:

- baking - som er min nyeste hobby og som i all hovedsak har tatt plassen for snusabstinenser :fnise:

- bøker - det er ingenting som er så gøy som å åpne en ny bok :hjerte: Det å lese gir meg sinnsro samtidig som jeg får ''oppleve'' nye og spennende eventyr.

- broderi - som mange andre her sier: jeg går inn i en transe mens jeg syr og jeg tenker utrolig mye. Jeg får også hørt på lydbøker mens jeg syr, så der slår jeg to hobbyer i en smekk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...