naerin Skrevet 18. desember 2009 #41 Del Skrevet 18. desember 2009 Utrolig bra at alt så bra ut på UL! Og gjett forresten hvem som fikk verdens beste nyhet i julegave? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 19. desember 2009 Så bra at ting så bra ut på UL Det er nok veldig vanlig å kjenne på symptomer som kommer og går, og bli engstelig om man ikke kjenner noe, eller kjenner forandringer. Men nå så jo alt bra ut hos deg, så da er det bare å kose seg og glede seg til julen Er nok det. Men er nok ekstra bekymret da det ikke gikk så bra sist. Utrolig bra at alt så bra ut på UL! Og gjett forresten hvem som fikk verdens beste nyhet i julegave? :rødme: Alt i orden for dere???!!! *Håper STORT at jeg gjetter riktig!!! Og en ting til Vi har fått hus!!!! Innom Ikea noen ganger de neste dagene! Må gå, må pakke og flytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. desember 2009 #43 Del Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer så mye med nytt hus :hoppe: IKEA er det beste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 19. desember 2009 Ikea på fredag, Ikea på lørdag, og på mandag blir det frokost og handling på Ikea. Kjøpt garderobeskap, utrolig at vi klarte å bli enige så fort men de hadde ikke alt, så vi må tilbake tidlig på mandag. Føler vi er blitt stamkunder, blir litt flaut om folk begynner å hilse ekstra på oss... I dag har mannen satt juletreet i stuen og satt på lys og jeg og bestisen min har pyntet juletre Det ble utrolig fint! Pyntet det i dag, da vi ikke skal være hjemme på julaften. Også litt for å imponere foreldre som kommer på besøk i morgen ettermiddag Sliten i ryggen, men har vært flink til å be om hjelp. I morgen får vi flytte og bærehjelp av en sterk kammerat, så da blir nok forhåpentligvis også sengen flyttet og det blir klart for første natt i nytt hus. Litt ømme pupper i dag, som jeg tar som et positivt tegn. Litt glad for å slippe kvalme akkurat nå, da jeg rett og slett ikke har tid til å tenke på det i tillegg. Men nå må jeg sove... ZZZzzz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 19. desember 2009 Har forresten endret på tickeren, utifra UL apparatet til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #46 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei Redlady! Gratulerer med nytt hus, du høres ut som du har masse å gjøre før jul! Du må forresten få boken din inn på Graviditetsdagbokene, du er tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei Redlady! Gratulerer med nytt hus, du høres ut som du har masse å gjøre før jul! Du må forresten få boken din inn på Graviditetsdagbokene, du er tross alt Det blir lange dager med flytting. Har fått kjempegod hjelp av en kammerat. Han og mannen har flyttet alle store ting, så vi skal sove i nytt hus i natt før første gang! Boken blir nok flyttet tidsnok skal du se. Venter noen uker til, når jeg vet litt mer om hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #48 Del Skrevet 20. desember 2009 Skjønner.... Ohh kos deg med nytt hus altså! Gleder oss selv å flytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. desember 2009 #49 Del Skrevet 23. desember 2009 Gratulerer med nytt hus! Håper du og dine får en flott jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. desember 2009 #50 Del Skrevet 24. desember 2009 Innom og ønsker en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 27. desember 2009 Skjønner.... Ohh kos deg med nytt hus altså! Gleder oss selv å flytte! Det er utrolig kjedelig å pakke ned ting, men desto kjekkere å pakke dem ut igjen i nytt hus! Gratulerer med nytt hus! Håper du og dine får en flott jul! Takk for det, Happy Feet! Vi er veldig fornøyd! Innom og ønsker en god jul! Fortsatt god jule til deg, også! Og til alle andre som er innom. Har ikke blitt mye KG i det siste. Har vel ikke vært på internett noe særlig på ca 1 uke. Og nå sitter jeg oppe fordi jeg får ikke sove. Utrolig irriterende når jeg skal på jobb om bare noen timer. Men fikk da sove litt. Var så utrolig kvalm (JIPPI!!!) og gikk å la meg kl 22. Og nå har jeg ikke sovet siden kl 01.30. Men 3,5 time er da mer enn ingenting. I dag føler jeg at noe skjer i magen også. Litt glad og litt bekymret. Har en merkelig magefølelse. Det er som om blodgjennomstrømningen i magen er mangedoblet, det kribler og føler at jeg kan kjenne min egen puls i magen. Merkelige greier. Ellers så var en av nevøene på besøk i går og vi fikk testet ut barnevennligheten her Har funnet ut at vi nok må ha noen barnesikringer på noen skap, men ellers kan det gå veldig bra. Har kjøpt både trappegrind og barnestol på IKEA. Begrunnet det selvfølgelig med at vi har mange små nevøer og nieser og en del vennepar som er på besøk innimellom som har barn. Noe som faksitsk er helt sant. Flere som har vært innom huset, har også hintet frempå om at med hus bør det følge barn... de skulle bare visst for kvalme, merkelig magefølelse og 7 uker. (Det er utrolig hva en blir taknemlig for når en har mister før. Bare jeg nevner at jeg er kvalm, smiler mannen kjærlig til meg...) :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 29. desember 2009 Litt småbekymret her på kvelden for 2 dager siden. Litt lyserosa utflod på papiret. Og mye kraftigere utflod enn noen gang før... (beklager detaljer...) Jeg lurer på om det er pga litt som strengt tatt ikke ble gjennomført i sengen, men i dusjen. Den må jo innvies den også... Men det har blitt med det, ingen friskt blod i hvert fall. Så vi krysser fingre fortsatt! Bare 6 dager til UL. Litt skrekkblantet fryd, kjenner jeg. Mamma har nevnt noe om en mørk ring på brystvorten, og den er til stede. Merker jeg blir kvalm om det har gått for lang tid siden jeg har spist. Men så lenge jeg klarer å spise regelmessig går det fint. Men så har jeg klart å bli forskjølet, IGJEN! Trodde ikke det var mulig. Jeg må da ha alle antistoffer for sessongens ulumskheter i kroppen allerede! Tror det er 4 eller 5 gangen jeg er skikkelig tett i nesen bare siden i sommer. Feber innimellom. Bare det ikke har negativ innvirkning på Er forsiktig med ting jeg bruker. Kan ikke bruke otrivin denne gangen, er ikke 3 mnd siden sist. Så nå går det i saltvann, klenex og paracet. Dvs den ene paraceten som min mann klarte å få med seg fra leiligheten da han var der i dag tidlig. Han tok med seg to pakker som han fant, men den ene var tom og den andre hadde bare en igjen. Den blir sannsynligvis å sove på i kveld. Hatt enda mer besøk i dag. Fetter med familie. Alle må jo se nå når de først er på denne siden av landet. Tror kanskje vi har hatt mer besøk i nye huset vårt på 11 dager enn vi hadde i leiligheten de siste 2-3 årene... Og skal ha besøk av et vennepar av oss i morgen. Mannen har tilbudt de vin til maten, så jeg tror jeg skal si noe om at vin passer dårlig til febernedsettende, eller paracet som smertelindring for ryggen... Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. desember 2009 #53 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er utrolig kjedelig å pakke ned ting, men desto kjekkere å pakke dem ut igjen i nytt hus! I dag føler jeg at noe skjer i magen også. Litt glad og litt bekymret. Har en merkelig magefølelse. Det er som om blodgjennomstrømningen i magen er mangedoblet, det kribler og føler at jeg kan kjenne min egen puls i magen. Merkelige greier. Ja absolut mer morro å pakke opp ja! Vettu eg har hatt noe similært....var og tok bad her om dagen og så magen dunke opp ned opp ned...var nok pulsen min.....merkelig! hurra for 7 uker da! før vi vet det har vi passert magiske 12 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 29. desember 2009 Vettu eg har hatt noe similært....var og tok bad her om dagen og så magen dunke opp ned opp ned...var nok pulsen min.....merkelig! hurra for 7 uker da! før vi vet det har vi passert magiske 12 uker :rødme: Kanskje det var noen andre sin puls vi merket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. desember 2009 #55 Del Skrevet 29. desember 2009 Kanskje det var noen andre sin puls vi merket... Det hadde vært artig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 30. desember 2009 Blør litt her, jeg. Har hatt en tur på legevakten. Fikk beskjed om å ta kontakt med fastlege på mandag. Har time der da uansett, men kommer nok til å ringe i morgen for å prøve å få en sykemelding til fredag. Legevaktslegen snakket med gyn på sykehuset, og etter deres mening, så var det ikke noen fare så lenge jeg var i god form. Er akkurat slik det begynt sist også. Blødning og ingen magesmerter, men de kom etter noen timer. Så vi får vel bare se. Avlyste middagsbesøket i kveld. Så nå blir det noe enkelt som pasta. Og avokado til forrett, det skulle vi hatt likevel og avokadoen blir dårlig om den ligger for lenge... Se film på dataen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. desember 2009 #57 Del Skrevet 30. desember 2009 Uffa meg, håper virkelig at legen har riktig denna gangen og at det går bra uansett sender over varme og ta være på deg sjøl Redlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalia Skrevet 30. desember 2009 #58 Del Skrevet 30. desember 2009 Huff a meg.. det hørtes litt skummelt ut med blødning. Får håpe det ikke er noe galt! Det går sikkert så fint skal du se En av mine veninner fikk endel blødninger.. og med veldig mye blod også.. men alt gikk fint llikevel Lykke til, hold oss oppdatert PS: takk for koselig hilsen i min bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. desember 2009 #59 Del Skrevet 30. desember 2009 :klemmer: Ikke noe greit å blø Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 31. desember 2009 #60 Del Skrevet 31. desember 2009 Håper alt er bra med sommerfuglen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå