Gå til innhold

Selvlagd gavekort


breathless*

Anbefalte innlegg

Jeg har tenk å lage gavekort med type 'en middag ute deg og meg', 'en tur på kafe' osv til mamma til jul, men tankegangen har stoppet opp litt.

Noen som har noen ideer til hva jeg kan gi gavekort på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med husvask/vindusvask?

Det hadde moren min blitt glad for ihvertfall. :)

DET hadde jeg og blitt glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom tanken, men jeg bor ikke hjemme + vi har vaskehjelp. Jeg går på skole i utlandet og er hjemme tilsammen tre uker fra nå til juni så tenkte det er koseligere med noe sosialt sammen.

Til nå har jeg tenkt:

-en kveldstur (oss to) med hunden og noe varm drikke på veien

-en middag på valgfri restaurant

-en kafetur

-en filmkveld hjemme

Høres det greit ut? Noen som har noen fler ideer i samme duren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-en kveldstur (oss to) med hunden og noe varm drikke på veien

Det er også koselig å ta med pølser så man kan lage bål og grille dem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor bare i utlandet for ett år, så det blir første turen hjem nå til jul. Jo, det er selvfølge, men jeg har jo større familie, så sjelden det er bare oss to. Og da er vi jo mest sammen hjemme og gjerne med resten av familien rundt også. Hun nevnte i forbiparten at det var en venninne som var på en barnefilm med sønnen (som er i 20-årene) for hun fikk det i gavekort til jul for mange år siden, og da nevnte min mor at hun også ville ha sånn.

En ting er at man gjør det, men gavekortet gjør det mer bindene. Vi er veldig opptatte på hver vår kant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å gå ut og få ansikts pleie ilag. jeg og min søster gjorde det, var skikkelig koselig. Fikk masasjer, rens og slikt. Eventuelt en tur på noe spa greier ?

Min mor er veldig glad i hager og slikt, så vi reiste rundt i byen vår og besøkte noen store kjennte hager en dag ilag. Skikkelig kos. (Bor nær Bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...