Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
haha,kjæresten min synes jeg er sexy med den, er vel ekte kjærlighet det da ;)

Sikkert fordi den er lett å få av hehe

Alt kler den smukke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei kan ikke si jeg hadde beholdt roen om mamma el sisters hadde troppa opp i dette. Kjøp heller en kosedress med bra snitt. Eller pledd om du sitter mye stille...

Stakkars barn, de må jo begynne å lure om de ser dette? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke at unger har en fordom i verden før foreldrene former dem. Så. Det tror jeg er bullshit, Wonders. Derimot tror jeg kanskje at litt eldre barn, gjerne 9-10-åringer synes det er latterlig urettferdig at de ikke får bruke pysjen sin på skolen når storesøster får .:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sandra_*
Jeg får en lilla kosedress fra University, av mamma i tidlig bursdagsgave :danse:

Har bursdag 16 april, men vil være kul på fjellet i påsken :fnise:

Går det ann å bestille en fra university privat? Det er jo en nettside hvor man må bestille via skolen...

Jeg ønsker meg også en kosedress derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Miffy_*

jeg har to kosedresser i micro fleece fra stormberg.

Ekstremt godt å gå i på jobb, ungene syns dette er hysterisk morsomt.

Foreldrene er også misunnelige, ¨å vil gjerne ha en slik selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KarolineL

Du finner kosedresser på kosedress.no, onepiece.no og slakkline.no..

Onepiece er de fineste, kosedress billigst og slakkline er dyrest og etter min mening ikke så veldig fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kosedress<3
Hmm, mulig de har byttet litt navn på ting og sånn, fra de kom for ett par årsiden... Hyggepiece

Synes Slakkline sine er de fineste og de mest forseggjorte, og de er liksom de "orginale" da...

Det er super turn-off... Bruker den bare når jeg skal kose meg hjemme alene eller på tur med jentene...

Hyggepiece er en del av Onepiece, Onepiece har gitt flere av dressene deres forskjellige navn ;) Det er ikke et annent merke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auau.no :)

Av og til blir jeg bare så ekstremt imponert over hva ungdommer klarer å få til.

Hadde forøvrig sånn hel kosedress for voksne allerede da jeg var 18 år - det het bamsedress, og var et alternativ til russedressen når den (gud forby) måtte vaskes. Den så akkurat ut som onepiecene i dag, så de som tror dette er en ny og original ide, må tro om igjen. Den var fantastisk god, og jeg kunne godt tenkt meg en ny en. Men jeg gidder ikke bruke 1-2000 på et plagg som baaaare kan brukes når man er alene hjemme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Haha, så utrolig mange meninger om dette plagget da :)

Jeg og en venninne har gått og ønsket oss slike siden vi selv kjøpte hele dresser til barna våre, og nå er det endelig kommet kule baggy onepiece-dresser, også for de over fjortisalderen!

Selv runder jeg snart 33 og synes de er helt rå! :jepp:

Faren er bare at det er så behagelig at man kan spise for mye digg på kveldene uten å kjenne at klærne strammer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_jay_*
Fra en gutts synspunkt. Disse er jævlig stygge og turn-off. Typisk damer å pynte seg når de skal gå ut, men forfalle hjemme i stuen og se ut som en dass.

Og du ser selvfølgelig alltid ut som et glansbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes disse dressene er fine og søte! Selvsagt kan man bruke dem i all offentlighet hvis man har lyst til. det. Dersom motepolitiet kreperer gjør det ingen ting. det er så mye jævlig på moten uansett.

Håper de som har slike bruker dem. Ingen grunn til å la seg mobbe av mindretallet til å la vær å bruke klær man selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kunne jeg aldri fått meg selv til å gå i en slik en, uansett hvor behagelige de måtte være.

Skal jeg daffe rundt hjemme på en søndag, så går jeg i pysj bukse og singlet.

Like behagelig det :)

Men andre folk må jo få gjøre som de vil, og kjøpe det de vil.

Er jo praktisk å ha en liggende, om man skulle gått på karneval eller temafest og være teletubbie eller baby :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
haha,kjæresten min synes jeg er sexy med den, er vel ekte kjærlighet det da ;)

One-piece blir den store trenden til sommeren. Overalt! Ute,inne,jobben,båten.. spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DIGG!!

Onepiece er kjempe deilig å gå med, man kan faktisk gå med noe som er godt å gå med selvom ''noen'' ikke syntes det ser fint ut !!

Selv venter jeg på en, de er utrolig kule!

Det eneste negative jeg kan finne om onepiece er ventetiden .

Jeg skulle få den 5.januar! ._.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *miffy*

I starten var jeg litt skeptisk til disse hele dressene, jeg er akkurat litt for "gammel" til at å gå med det bare er moteriktig og kult, men jeg synes egentlig den er ganske søt :blush: Ønsker meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Kosedressene er så utrolig digg å ha på seg hvor og når som helst, og jeg syntes det bare ser tøfft og kult ut når noen går rundt i en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...