Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26
Signerer denne. Ikke rart norske menn vil ha thaidamer etc som kler seg feminint og pent, selv når de er hjemme. Disse sparkebuksene er latterlige.

Jamen poenget med dressene er at man skal loffe i dem hjemme. Av og til er det godt å drite i om man skal se fin og feminin ut hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_henriette_*

kosedresser for voksne kan kjøpes på:

www.onepiece.no

www.heltdress.no

www.university.no

www.getdressed.no

hilsen en som har lyyyyyyyst på onepiece/kosedress <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
kosedresser for voksne kan kjøpes på:

www.onepiece.no

www.heltdress.no

www.university.no

www.getdressed.no

hilsen en som har lyyyyyyyst på onepiece/kosedress <3

Meeee tooo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kosedresser for voksne kan kjøpes på:

www.onepiece.no

www.heltdress.no

www.university.no

www.getdressed.no

hilsen en som har lyyyyyyyst på onepiece/kosedress <3

Kjøper noen én med til meg og...?? ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, greit nok at de er behagelige, men er jo fortsatt driiiitstygge!!

Og er ganske sikker på at de aller fleste er klar over dette, og de som går med de "offentlig" gjør det med en viss ironi.

Har sett de for lenge siden, og det første som slo meg var "fy f.. så stygg! Sånn har jeg lyst på".

Og om mannen min ikke takler at jeg ikke gidder å trippe rundt perfekt kledd og sminket til enhver tid er det hans problem.

Tvinger ikke han til å drive å pynte og ordne seg heller.

Og akkurat HVA er bedre med en slitt joggebukse og t-skjorte/singlet? En sånn dress må jo være varmere også.

Trur det vil bli ekstra kos på søndagskvelden når ungene har lagt seg og vi bunker oss i sofaen i kosedressene våre med minimalt under og ser på film;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, greit nok at de er behagelige, men er jo fortsatt driiiitstygge!!

Og er ganske sikker på at de aller fleste er klar over dette, og de som går med de "offentlig" gjør det med en viss ironi.

Har sett de for lenge siden, og det første som slo meg var "fy f.. så stygg! Sånn har jeg lyst på".

Og om mannen min ikke takler at jeg ikke gidder å trippe rundt perfekt kledd og sminket til enhver tid er det hans problem.

Tvinger ikke han til å drive å pynte og ordne seg heller.

Og akkurat HVA er bedre med en slitt joggebukse og t-skjorte/singlet? En sånn dress må jo være varmere også.

Trur det vil bli ekstra kos på søndagskvelden når ungene har lagt seg og vi bunker oss i sofaen i kosedressene våre med minimalt under og ser på film;)

Hvem sa at alternativet til kosedress blir slitt joggebukse og t-skjorte? Det kan jo like godt være en fin og kul (til og med kanskje sexy) kose/joggebukse med f.eks en singlet, eller en fin t-skjorte, som samtidig er behagelig.

Men til det siste der om kosing på kvelden var ikke så dum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det sitter en "designer" et eller annet sted og ler seg fillete. ;)

Det tror jeg gjelder all "mote", bare se på harmesbuksene, ballongbuksene ++.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det sitter en "designer" et eller annet sted og ler seg fillete. ;)

Det tror jeg gjelder all "mote", bare se på harmesbuksene, ballongbuksene ++.

:skratte:

Men nå er det sånn at smaken er forskjellig. Er vel ikke slik at det du ikke liker, er dumt. Andre kan faktisk like de klærne du syns er helt idiotiske?

Eller er du bare veldig dårlig til å formulere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå er det sånn at smaken er forskjellig. Er vel ikke slik at det du ikke liker, er dumt. Andre kan faktisk like de klærne du syns er helt idiotiske?

Eller er du bare veldig dårlig til å formulere deg?

Klart de kan, men jeg tror ganske mange angrer på klesvalg de tok for mange år siden, fordi det var moderne da. Har jo vært veldig mange merkelige klær opp gjennom tidene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke de som går med kosedress i offentlighet, men å bruke det hjemme synes jeg er helt greit. Hadde det ikke vært for at de er så dyre, så hadde jeg nok kjøpt en :sjenert: . Alternativet for meg er å gå i joggebukse og hettegenser (med ullundertøy under), og det ser jo ikke så veldig mye bedre ut. Jeg kan ikke gå i en fin t-skjorte på denne tiden av året, det er virkelig alt for kaldt til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke de som går med kosedress i offentlighet, men å bruke det hjemme synes jeg er helt greit. Hadde det ikke vært for at de er så dyre, så hadde jeg nok kjøpt en :sjenert: . Alternativet for meg er å gå i joggebukse og hettegenser (med ullundertøy under), og det ser jo ikke så veldig mye bedre ut. Jeg kan ikke gå i en fin t-skjorte på denne tiden av året, det er virkelig alt for kaldt til det!

:jepp:

Jeg hiver bare på meg en flisgenser dersom jeg må ut i offentligheten i slaskekjærne mine. :) Synes likevel det ser bedre ut enn disse kosedressene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26
Jeg skjønner ikke de som går med kosedress i offentlighet, men å bruke det hjemme synes jeg er helt greit. Hadde det ikke vært for at de er så dyre, så hadde jeg nok kjøpt en :sjenert: . Alternativet for meg er å gå i joggebukse og hettegenser (med ullundertøy under), og det ser jo ikke så veldig mye bedre ut. Jeg kan ikke gå i en fin t-skjorte på denne tiden av året, det er virkelig alt for kaldt til det!

Jeg hadde driti i det. Jeg kan like gjerne gå i pysjbukse til butikken på hjørnet. ikke nå da når det er kaldt men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en lilla kosedress fra University, av mamma i tidlig bursdagsgave :danse:

Har bursdag 16 april, men vil være kul på fjellet i påsken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg får en lilla kosedress fra University, av mamma i tidlig bursdagsgave :danse:

Har bursdag 16 april, men vil være kul på fjellet i påsken :fnise:

heldiggrisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilde ser de bare morsomme ut. Noe a la forvokst bompibjørn. Men jeg har sett min andel tenåringer og unge voksne gå rundt i de offentlig, og helt ærlig så ser det helt for jævlig ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...