Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann 2010

Såpass ja... hmmmm... da blir det IKKE Helt-dress iallefall. Ser at ingen av onepice draktene er inne på lager heller....

Er det noen som vet om butikker i Trondheim eller Oslo hvor jeg kan få kjøpt slike kosedresser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hver vår kosedress, jeg har Helt og han har fra Slakkline. Begge er OK, men merker hvilken som er dyrest for å si det sånn. Finere og bedre stoff i Slakkline sine:) Kom raskt i posten også for vår del, men det var i oktober, mulig det er verre nå mot jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gutts synspunkt. Disse er jævlig stygge og turn-off. Typisk damer å pynte seg når de skal gå ut, men forfalle hjemme i stuen og se ut som en dass.

De kosedressene der ser faktisk ganske ok ut, ikke som en random utslitt joggebukse og 2 nummer for stor hettegenser.

Og man trenger ikke se ut som en dass i trynet eller på håret når man har på seg slik ;)

Dessuten gidder man ikke sitte pynta hele tia, om man bare sitter hjemme en kveld. Det er gørt å sitte i stram olabukse når man skal prøve å kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gutts synspunkt. Disse er jævlig stygge og turn-off. Typisk damer å pynte seg når de skal gå ut, men forfalle hjemme i stuen og se ut som en dass.

......

Endret av Siiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Hmmm, min helt dress kom når den skulle... Men var i slutten av september da, vet de har solgt masse... Søs har Oncepiece og de er ca like i kvaliteten vil jeg si. Men Slakkline sine er hakket bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold dere langt unna onepiece.no! Bestilte derfra i begynnelsen av oktober, men har ikke fått noe enda! Bare utsettelse på datoen for nårtid pakken skal komme: Først var det slutten av oktober, så ble det begynnelsen av desember, og nå er det midten av januar ! Og det verste er at de har trukket penger fra kredittkortet! Bare svindel! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestilt fra kosedress.. De har fått inn flere nye farger i det siste, og da klarte jeg ikke å holde meg unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte i oktober å fikk den 6. ordrebekreftelsen i dag... sist sto det at bekreftet leverings dato var i dag. nå er den utsatt til 15. Lover å lyver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Fra en gutts synspunkt. Disse er jævlig stygge og turn-off. Typisk damer å pynte seg når de skal gå ut, men forfalle hjemme i stuen og se ut som en dass.

Jeg så en mann i slutten av 20-årene i en slik på butikken, knall rosa :hakeslepp: Greit de ser behagelige ut, men lekkert er det ikke - hverken på menn eller damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, æsj og atter æsj. Jeg er veldig moteriktig, og flink til å kle meg (får komplimenter av de fleste, og spørsmål om hvor ditten og datten er kjøpt), men en onepiece holder jeg meg langt unna. Narkiss-piecen kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med snasen. De draktene er utrolig stygge! Sikkert deilige, men finnes mye annet man kan ha på seg som er deilig OG pent samtidig!

Så ei jente på butikken for noen måneder siden med denne babydressen. Det så utrolig komisk ut :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jeg skulle kanskje ikke si noe siden temaet er hvor man får tak slike hele dresser. De må være upraktiske når man må på toalettet, brette ned hele øvre halvdel. Eller er det åpning i skrittet? Jeg har flere fløyelsdresser som er nydelig å ha på seg når man er hjemme og vil ta det med ro. De er todelte, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kanskje ikke si noe siden temaet er hvor man får tak slike hele dresser. De må være upraktiske når man må på toalettet, brette ned hele øvre halvdel. Eller er det åpning i skrittet? Jeg har flere fløyelsdresser som er nydelig å ha på seg når man er hjemme og vil ta det med ro. De er todelte, da.

Buksebjørnen har hvertfall "klaff" bak så du slipper å ta den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt! Latterlig trend, en vanlig joggebukse og en en myk singlet eller hettegenser til må være like behagelig, mindre stygt og langt mer praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...