Gå til innhold

Å fly rundt med ei pøse mellom beina


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer egentlig gutter å gå rundt med penisen mellom beina? Er den ikke i veien og er dere ikke redd for at den stadig skal synes? Hva om dere får stå om du står i butikkkø, eller står forran en folkemenge og holder foredrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter/menn er vant til å ha noe mellom beina, så de tenker nok ikke over det i det hele tatt.

Og de aller fleste klarer å kontrollere når/hvis de blir kåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de aller fleste klarer å kontrollere når/hvis de blir kåte.

Til en viss grad, men absolutt ikke da jeg var tenåring. Da kunne den stå i mattetimen uten noen spesiell grunn. Kjipt å måtte opp og løse stykker på tavla da, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad, men absolutt ikke da jeg var tenåring. Da kunne den stå i mattetimen uten noen spesiell grunn. Kjipt å måtte opp og løse stykker på tavla da, ja. :ler:

Hvordan løste du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det lurer jeg også på!

Det var utrolig morsomt for oss andre hvertfall!

Haha, aldri sett noen som har vært så uheldige jeg. Men så en på scenen som litt diskret "kløp" seg helt øverst. Er dette et triks de bruker, eller var det noe annet han holdt på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan løste du det da?

Det vanligste er å presse penisen oppover, og forsøksvis gjemme den øverste delen under toppen av buksen. Da er det sjeldent spesielt synlig, selv om man kanskje går litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Vi tenker like mye med den som dere tenker med fitta

Må være vanskelig å finne bukser som passer om man er mann . Blir det ikke trangt til utstyret i bukser ? Er jo ikke mye plass i dem til utstyret deres . Var egentlig menn som burde gått i skjørt - for da hadde de i hvertfall hatt plass nok til utstyret . Pluss at det slipper å bli klemt i trange bukser , og plages med glidelåser som spretter opp .

Jeg kan t.o.m som jente kjenne buksesømmen stramme over klitten og kjønnsleppene ...om den er trang . Derfor må jo menn ha betraktelig mindre plass til sitt utstyr i bukser .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanligste er å presse penisen oppover, og forsøksvis gjemme den øverste delen under toppen av buksen. Da er det sjeldent spesielt synlig, selv om man kanskje går litt rart.

Jepp, og det er best om beltet holder den på plass, men jakka eller genseren som dekke. I den posisjonen går ereksjonen fortere bort. Problemet er å sitte i en mattetime og sakte men sikkert lirke den på plass. Enten det, eller så må man være så rask at ingen får det med seg :ninja:

Jeg er glad man slipper det når man blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være vanskelig å finne bukser som passer om man er mann . Blir det ikke trangt til utstyret i bukser ? Er jo ikke mye plass i dem til utstyret deres . Var egentlig menn som burde gått i skjørt - for da hadde de i hvertfall hatt plass nok til utstyret . Pluss at det slipper å bli klemt i trange bukser , og plages med glidelåser som spretter opp .

Jeg kan t.o.m som jente kjenne buksesømmen stramme over klitten og kjønnsleppene ...om den er trang . Derfor må jo menn ha betraktelig mindre plass til sitt utstyr i bukser .

Mannebukser har større plass til skrittet enn damebukser. Aldri prøvd en mannebukse og lagt merke til at den blir posete i skrittet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tro meg, det er ote den er i veien. Så se for svarte å slutte å klage på at menn klør seg i skrittet. Det er grunner for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker like mye med den som dere tenker med fitta

Uh, der fikk vi så hatten passa. :eeeh:

Må være vanskelig å finne bukser som passer om man er mann . Blir det ikke trangt til utstyret i bukser ? Er jo ikke mye plass i dem til utstyret deres . Var egentlig menn som burde gått i skjørt - for da hadde de i hvertfall hatt plass nok til utstyret . Pluss at det slipper å bli klemt i trange bukser , og plages med glidelåser som spretter opp .

Skotske menn er undervurdert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seniormedjunior

At jenter kan kjenne sømmen stramme mot klitten er vel fordi damebukser blir kortere og kortere over hoftene. Snart må dere vel shave dere for å kunne gå med olabukser. Da må man dra den hardt opp for å dekke.

Junior i slapp tilstand er ikke så diger som i angrepsmodus og ligger fint i myk seng over pungen, og disse saken henger jo ikke rett ned midt under skrittet. Heller litt opp foran. Hadde vært mye verre om alt dingla rett ned fra nederste punkt.

Men alt dette avhenger av hvordan buksene er i fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være vanskelig å finne bukser som passer om man er mann . Blir det ikke trangt til utstyret i bukser ? Er jo ikke mye plass i dem til utstyret deres . Var egentlig menn som burde gått i skjørt - for da hadde de i hvertfall hatt plass nok til utstyret . Pluss at det slipper å bli klemt i trange bukser , og plages med glidelåser som spretter opp .

Jeg kan t.o.m som jente kjenne buksesømmen stramme over klitten og kjønnsleppene ...om den er trang . Derfor må jo menn ha betraktelig mindre plass til sitt utstyr i bukser .

Løsning: vanlig dressbukse med splitten åpen... ;) hvis det blir trangt spretter'n ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...