LiseTV Skrevet 2. mars 2015 #5621 Del Skrevet 2. mars 2015 Kongeblå kjole i sateng (mange år gammel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 4. mars 2015 #5622 Del Skrevet 4. mars 2015 Kjole - Asos (samme som på bildet, bare med 3/4 ermer i stede for korte) Opaque Stockings i "Black and greige" - What Katie Did Satine 4 strap suspender belt "Black" - What Katie Did Underkjole - HM Ankelboots med 12cm hæl - Bianco Michael Kors Selma Guess klokke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaduja Skrevet 4. mars 2015 #5623 Del Skrevet 4. mars 2015 Kjole - Asos (samme som på bildet, bare med 3/4 ermer i stede for korte) Opaque Stockings i "Black and greige" - What Katie Did Satine 4 strap suspender belt "Black" - What Katie Did Underkjole - HM Ankelboots med 12cm hæl - Bianco Michael Kors Selma Guess klokke Holy hell, det var en sykt fin kjole! :-) Og her sitter jeg i den blå og brune bergansfleecen min, rosa utvaska sokker og en trenigstights med hull på kneet, som forøvrig er gjennomsiktig i skrittet (hva er egentlig greia med det?)... Fresht. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. mars 2015 #5624 Del Skrevet 5. mars 2015 Marineblå strikkejakke (brot på shoppestopp, men den førre døydde spektakulært og eg MÅ ha ei marineblå strikkejakke!) i ull. Raud topp med trekvartlange ermer, truleg ti år gammal, frå HM. Litt falma, men ikkje noko ein ser om ein ikkje har kjent han sidan han var ny. Fargerikt silkeskjerf frå UFF med marineblå grunnfarge og masse blomer. Marineblått foldeskjørt frå ukjend merke, kjøpt for 40,- på loppemarknad og sidan lagt opp. Brune strømpebukser, truleg frå HM. Brune semska snøresko frå La Redoute. I dag tidleg stussa eg litt på kvifor eg ikkje hadde teke fram strømper og strømpebelte i staden, eg har deilige italienske ullstrømper. Eg veit framleis ikkje kvifor eg tok strømpebuksa. Eg var ikkje heilt med då eg fann fram kleda i går kveld, openberrt. For i dag, med -6 ute, då er ullstrømper med ulltruse heilt gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5625 Del Skrevet 5. mars 2015 Truse og ullgenser. ( Heisann mensen & leddsmerter Hadet søvn & mote )Anonymous poster hash: 85365...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. mars 2015 #5626 Del Skrevet 5. mars 2015 Akryl/ullgenser og jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pampusse Skrevet 5. mars 2015 #5627 Del Skrevet 5. mars 2015 Sort treningstights og rosa topp. Sorte tights fra Pieces og rosa topp med broderier fra Life Time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. mars 2015 #5628 Del Skrevet 5. mars 2015 Jau, og i tillegg har eg dei finaste øyredobbane ein kan tenkje seg: digre klipsøyredobbar frå 70- eller 80-talet, trur eg. Knakfine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 5. mars 2015 #5629 Del Skrevet 5. mars 2015 Blå "tube skinny" jeans (Esprit) Grå bomullsgenser (Esprit) Svart tynn cardigan (Esprit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2015 #5630 Del Skrevet 5. mars 2015 Smal, mønstret ullkjole - Pianurastudio Lang, sort, figurformet cardigan (silke, cashmere og bomull) - Luisa Serano Sort, bredt, elastisk belte 70 denier strømper - Trasparenze Høye støvletter I ørene har jeg disse creolene jeg en gang kjøpte i Danmark: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mars 2015 #5631 Del Skrevet 5. mars 2015 I går. I dag har jeg ingenting på planen, så mistenker at jeg det blir daffeklær. Sitter akkurat nå i en sort blondehipster og en hvit hettejakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 5. mars 2015 #5632 Del Skrevet 5. mars 2015 Svart bukse fra Geller Svart blondesinglet fra Vero Moda Cremefarget strikket genser fra Vero Moda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 #5633 Del Skrevet 5. mars 2015 Sorte sokker, bukser og t-skjorte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 5. mars 2015 #5634 Del Skrevet 5. mars 2015 Sort jeans fra Tiger Brun genser som er lengre bak enn foran Sort tynt belte Enormt rufsete skjerf i brun/hvit/brunrød-toner. Og lilla Nike treningssko som ikke helt passer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 5. mars 2015 #5635 Del Skrevet 5. mars 2015 Grå raggsokker, matchende grå treningsbukse og en svart t-skjorte med ordene "DEN JÆVLA NABOEN" på. Føler meg skikkelig sexy nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5636 Del Skrevet 5. mars 2015 I går. I dag har jeg ingenting på planen, så mistenker at jeg det blir daffeklær. Sitter akkurat nå i en sort blondehipster og en hvit hettejakke. Du bruker så fine klær, er det i jobbsammenheng?Anonymous poster hash: 94670...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 5. mars 2015 #5637 Del Skrevet 5. mars 2015 Grå tights med høyt liv - Zara Svart lang bluse - Bik Bok Armebånd - Pandora Ikke noe spesielt fancy greier på gang her i dag. Er ikke helt i form, og det eneste på planen i dag har vært å bade hund, pakke til jeg skal reise bort i en uke i morgen, lage middag og styre litt hjemme, så da ble det litt enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mars 2015 #5638 Del Skrevet 5. mars 2015 Du bruker så fine klær, er det i jobbsammenheng?Anonymous poster hash: 94670...049 Takk! Jeg er sykemeldt for tiden, så det er på privaten jeg kler meg slik. Har faktisk uniform på jobben, så jeg storkoser meg å kle meg litt penere nå, når jeg orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. mars 2015 #5639 Del Skrevet 6. mars 2015 Svart bomullskjole med trekvartlangt erme (Mango, trur eg, arva, gammal). Svarte strømpebukser (truleg HM). Svart ullstrikkejakke frå Benetton (som alltid...). Glorete skjerf med "gulløv" og leopardtrykk, minst 15 år gammalt, frå HM. Leopardmønstra hårspenne. Svarte ballerinasko frå Hush Puppies, minst fem år gamle, truleg frå 2008 eller noko slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. mars 2015 #5640 Del Skrevet 6. mars 2015 Begravelse i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå