Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Svart omslagskjole frå HM, svarte strømpebukser, lang svart ulljakke frå La Redoute og svarte ballerinasko frå Hush Puppies. Har eit skjerf også ein plass, mørkegrått med lysegrå stjerner, frå Barfota. Over hadde eg ei svart ullkåpe frå La Redoute, Laura Clement (trur eg), og gummistøvlar frå Jean Paul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg syns det er litt morsommere å se hva andre har på fremfor å lese om det.

Det er jeg enig med deg i. Ikke at jeg poster bilder selv, men det er fordi jeg har litt feil kjønn her :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg enig med deg i. Ikke at jeg poster bilder selv, men det er fordi jeg har litt feil kjønn her :laugh:

Man kan vel ikke ha feil kjønn for å poste et antrekksbilde vel? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke ha feil kjønn for å poste et antrekksbilde vel?

Jo på en måte. Det er dameklær som er interessant (herreklær er kjedelig :wink: ) og jeg er hannkjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannkjønn også, men liker å bruke kjole. Bilder av meg legger jeg ikke ut.

Du er sikkert fin idet også :dagens-rose: Kropp er kropp, kjole er kjole ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Svart kjole med kattar på frå HM, svart ulltrøye under (kjolen er ermelaus), svart strømpebrok, svarte ballerinasko og svart lang strikkejakke.

Eg trur eg må ha som mål å komme litt vekk frå alt det svarte, eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Flaskegrønn smal ullkjole fra Bruuns Bazar, sort 12 cm bredt elastisk belte, varmgrønn cardigan med mønster (Oleana, 10 år gammel), 70 denier matte strømper i antrasittgrått (Trasparenze), sorte ankelstøvletter med høye hæler (Bruno Premi).

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

joggebukse å hettegenser. unnskylder meg med at jeg bruker uniform på jobb, så det er veldig fristende å bare kaste på seg noe lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...