Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

gråmelert litt lang tskjorte, mørkeblå cardigan, mellomblå skinnyjeans, flate brune ankelboots, et hjertesmykke fra arts&crafts, en kamé-ring fra en eller annen billig-butikk mest sansynlig HM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rød kosekjole.Er så lat i dag.Må nok komme meg ut i dag også så blir det vel andre klær til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart tights, og en brun tunika/kjole med blonder fra Vero Moda. Skikkelig koseantrekk :) Jeg bruker nesten aldri bukse, så leggings/tights og tunika er min versjon av koseklær. Skal bare være hjemme i dag, så. Ikke noe sminke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså:

Hvite sokker, pyjamasbukse, joggebukse over.

hvit singlet, to størrelser for stor grå hettegenser, svart jakke, hårbånd og lue.

Jepp, jeg fryser som dere sikkert merker :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå: Tynn, svart bomullsbukse, blå- og svartstripete bomullsgenser. Lilla ullsokker.

Før i dag: Burgunderlilla bomullsskjørt til ca. kneet, med mønster og mye vidde. Mørkegrå, lett utringet bomullsgenser. Svart strømpebukse. Håret oppsatt i høy knute. Øredobber med store, hvite blomster i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en herlig herlig baggy nike-bukse og fleece jakke... byttet med en gang fra dressbukse og topp da ferien startet i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosa truse og hvit blonde bh.

Rosa sokker

Marine blå kosebukser.

Lang svart genser

Svart jakke fordi det er så dødla kaldt i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...