Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Mørkeblå jeans med et stort, rødt belte til, svart, vid og løsmasket genser, raggsokker og fingerløse vanter/pulsvarmere (fryser litt :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå har jeg på meg en mørkeblå kjole med 50-tallspreg (altså nokså vidt skjørt) med mønster av lyserøde roser på, og under har jeg en tettsittende, tynn genser som matcher bladene til rosene på kjolen. Og svart, gjennomsiktig strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vit farfarströja som är uppknäppt i bysten, en underbar blommig midjekjol och ett par svarta strumpbyxor. :) Känner mig verkligen som plockad ur en film från 50-talet!

Edit: skrivfel

Endret av LetThemEatCake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En litt lang tskjorte og en svart ullstrømpebukse. Skal finne en kjole og ta på meg for jeg skal snart bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart treningsbukse (Hummel), lang lilla gensar frå Vero Moda og lang stripete (kvit og grøn) gensar frå Vero Moda (leita den fram frå lang innerst i skapet).

Har også sjølvsagt truse og BH (HM og Change). Sokkane er i ull (Ulvang).

Endret av Søtpotita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knelang grå genserkjole med vidde i skjørtet. Skifte nok til kvelden til noe finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oransj indisk tunika og strømpebukse. Er syk og fæl, så klærne må være behagelige. :forkjola: (glemte å nevne at det er litt feriemodus her også :Hehe: )

Endret av Hetheru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse skinnyjeans, hvit tanktopp, beige cardigan, blomstrete blått skjerf, svarte skinnballerinasko, svart liten skinnveske med skulderrem, herreklokke og perleøredobber, og hvite ''wayfarers''

Så deilig med vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...