Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et par lyseblå, slitte jeans som knapt nok holder sammen (har hatt dem i 15 år, utrolig at de fortsatt "lever" :P), og en svart hettegenser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!!

Jeg er riktignok ikke noe kjolemenneske selv, men har en i bomull som jeg bruker i høytidelige anledninger, og det er meget behagelig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok ikke noe kjolemenneske selv, men har en i bomull som jeg bruker i høytidelige anledninger, og det er meget behagelig. :)

Jeg har en skikkelig behagelig kjole i bomull, av merket Viyella. Har flere skjørt i bomull også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig behagelig kjole i bomull, av merket Viyella. Har flere skjørt i bomull også.

Kult. :) Er det til hverdags, eller spesielle anledninger? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jojo, men dette er 2015. Om en mann ønsker å gå i kjole, så la ham for faen gå i kjole! :)

Takk!! :)  Jeg er jo enig med deg!

Men jeg jobber som tømmerhogger og bor langt utpå bygda. Kan ikke fly rundt med kjole da vet du. Ville jo blitt mobbet i hjel. Storbyen blir noe annet. Hvis jeg hadde bodd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk!! :)  Jeg er jo enig med deg!

Men jeg jobber som tømmerhogger og bor langt utpå bygda. Kan ikke fly rundt med kjole da vet du. Ville jo blitt mobbet i hjel. Storbyen blir noe annet. Hvis jeg hadde bodd der.

Bare hyggelig. :)

Ah, nei, skjønner det, i det yrket er nok fordommene høye, da blir det omtrent som Lumberjack sangen til Monthy Pyton, hehe. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. :)

Ah, nei, skjønner det, i det yrket er nok fordommene høye, da blir det omtrent som Lumberjack sangen til Monthy Pyton, hehe. :)

Ha ha ha!! Jeg tenkte også på den sangen, Monty Python. :laugh:  Nei da, jeg jobber ikke akkurat som tømmerhogger men det er noe i samme gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha!! Jeg tenkte også på den sangen, Monty Python. :laugh:  Nei da, jeg jobber ikke akkurat som tømmerhogger men det er noe i samme gata.

Hahaha, bra det ikke bare er meg.  :laugh:  Digger dem. ;)

Skjønner, transer er ikke så veldig populære i de yrkene har jeg skjønt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...