Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal øyeblikkelig i en bursdags middag med fant og fjas og har på en svart kjole og høye heler

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo... nå skal du høre...  :pls:Anonymous poster hash: 2fb66...995

Ja få høre da siden det er det tråden tross alt går ut på, eller er du kanskje bare innom for å slenge litt med kjeften?

Anonymous poster hash: 1aff4...459

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkerød silketopp, sorte strømper m/holder (strømpebelte), sort halvlangt skinnskjørt og rosa pumps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal øyeblikkelig i en bursdags middag med fant og fjas og ser slik ut (blir en svart kåpe utenpå)

 

 

e88516ea0e7e6bf34ddaa44738dbcc7c.jpg

Wow!! Så stilig!! Er det kjole av jerseystoff? Skinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvite skinnsneakers, beige/tan bukser med lommer på sidene og en blå og hvit stripete genser av lin og bomull. Hørtes veldig rart ut å lese outfiten i ord...så liksom så rart ut!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slitte jeans, en t-skjorte med et band kjæresten digger, sort beanie, knelang sort ullcardigan, sort skinnjakke og sorte boots med noen nagler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Så stilig!! Er det kjole av jerseystoff? Skinn?

Takk Hottrio, så koselig å høre :)

Nei nei, her er det "fake it til you make it" looken på kjolen all the way ;)

Kjolen er sånn imitert skinn og består vel sikkert av 80% polyester antageligvis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hottrio, så koselig å høre :)

Nei nei, her er det "fake it til you make it" looken på kjolen all the way ;)

Kjolen er sånn imitert skinn og består vel sikkert av 80% polyester antageligvis...

Ja ja, men imitert skinn er like bra som ekte.  :)  Det skrukker seg ikke på samme måten etter sitting heller. Er det lov å spørre hvor du kjøpte kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, men imitert skinn er like bra som ekte. :) Det skrukker seg ikke på samme måten etter sitting heller. Er det lov å spørre hvor du kjøpte kjolen?

Du er nå så god atte :)

Du, jeg kjøpte kjolen på Galeriet i Bergen på en butikk som heter "herskap og tjenere", de har dessverre ikke nettbutikk, men jeg vet at merket Wal G som kjolen er ifra har nettbutikk https://walg.co.uk/clothing/dresses.html#/page/2 det kan være du finner noe lignende her (de har ganske mange fine kjoler etter mitt syn og smak da vel og merke) men det er dessverre et år siden jeg kjøpte den.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...