Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ullsokker, Truse, Genser, Selebukse/Snekkerbukse, Tubeskjerf og Regnjakke, da jeg nettopp har hvert ute en spasertur i nattens mulm og mørke... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fallerifallera

Ullsokker. Bare ullsokker. Hadde planer om å dra på meg treningstøy og komme meg ut døra, men den planen gikk i vasken da jeg snublet i pepperkakeboksen og ikke kom meg opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, sort bluse, uggs-tøfler og ei nydelig strikkejakke fra Oleanna i sort og lys blå som jeg fikk i julegave :)

Edit, glemte et ord.

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, sort bluse, uggs-tøfler og ei nydelig strikkejakke fra Oleanna i sort og lys blå som jeg fikk i julegave :)

Edit, glemte et ord.

Nå spør jeg kun av ren nysgjerrighet altså, men hvorfor redigerer du ikke bare inn det ordet du glemte, i stedet for "Edit, glemte et ord"?

Er "Edit" blitt et moteord, ettersom "alle" bruker det under annethvert innlegg?

Anonymous poster hash: 8e339...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg kun av ren nysgjerrighet altså, men hvorfor redigerer du ikke bare inn det ordet du glemte, i stedet for "Edit, glemte et ord"?

Er "Edit" blitt et moteord, ettersom "alle" bruker det under annethvert innlegg?

Anonymous poster hash: 8e339...ec4

Vet ikke helt jeg, men alle andre bruker å skrive det når de endrer på det opprinnelige innlegget sitt.........så da får litt etterdilter-tendens og gjør det samme jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To par ullsokker, truse og bh, ullstillongs, fjellbukse, ulltrøye og hjemmestrikka merino/silke-genser.

Har vært på tur ute i -10 iskalde grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cargopants, T-skjorte som det står For the Ladies på utrolig nok, sokker, bokser og en klokke på armen, samt linser på øynene =) Straks på med mer klær og lufte småen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå og hvitfarget kosetights i bambus, hvit baggy singlet, hjemmestrikket ullsokker på beina.

Dagens tredje antrekk :fnise: Antrekk nr 2 var sort og hvit-mønstret fra Kari Traa, mørkblå overtrekksbukse fra Bjørn Dælie, mørkgrå tykkgenser med høy hals fra barfota, hjemmestrikka lue, hjemmestrikka setedalsvanter og fjellsko på beina. Akebakkeherjing med lillefrøkena :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...