Sola de Skrevet 5. oktober 2014 #5381 Del Skrevet 5. oktober 2014 Marineblå pyjamasbukse, gråstripete singlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. oktober 2014 #5382 Del Skrevet 6. oktober 2014 Plutselig var det mandag morgen igjen gitt Hvit, figursydd skjorte m/tynne rosa og koksgrå striper (den er 'softet' med myke bølger rundt knappestolpen) - italiensk uten at jeg husker merket i foarten. Lys lilla cardigan (silke og mohair) - Ralph Lauren Sort blyantskjørt m/'gåhale' - L'Agence Barely black strømper - Silky Sorte, semskede støvletter m/ sånn ca 10 cm hæl - Unisa Under: Marie Jo modell 'Jane' i dyp plommefarve + smalt lilla strømpebelte - KMD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. oktober 2014 #5383 Del Skrevet 6. oktober 2014 Svart vidt skjørt frå HM Svarte strømpebrøker frå Oroblu Svarte turnsko frå Le Coq Turkis NFL-trøye i vanleg bomullstrøyefasong Svart ulljakke frå Benetton Rutete mangefarga skjerf av ukjend opphav Utanpå hadde eg kort skinnjakke, svarte skinnhanskar og svar skinnveske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. oktober 2014 #5384 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lilla knelang enkel kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 7. oktober 2014 #5385 Del Skrevet 7. oktober 2014 Stutt, svart foldeskjørt frå Dorothy Perkins Svart strømpebrok Svarte turnsko frå Le Coq Lilla korterma ulltrøye frå Eva (Sparkjøp) Svart strikkejakke frå Benetton Rutete skjerf av ukjend opphave i blått, lilla, svart og gult. Utanpå: Olivengrøn frakk frå Burberry Svarte skinnhanskar Svart skinnveske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. oktober 2014 #5386 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lys, kortermet silkeskjorte Lilla genser m/ v-hals Blyantskjørt i mørk dongeri Barely black strømper m/blondekant Maroon farvede sko m/10 cm hæl oh 1,5 cm platå Under: Hvitt Lise Charmel m/blonder + offwhite, smalt strømpebelte fra KMD Over: Bomullskjerf fra H&M og klarblå, figursydd ullkåpe som går til midt på låret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 7. oktober 2014 #5387 Del Skrevet 7. oktober 2014 Grå genser fra HM. Blå joggebukser fra Helly Hansen. Grå sokker. Hjemme-daffe dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. oktober 2014 #5388 Del Skrevet 7. oktober 2014 Denne kjolen: http://indiska.com/no/Klær/Kjoler/MARINA/p/103049595LILAC Sort strømpebukse i 120den fra Lindex Men, snart klesbytte til arbeidsklær; hvit sækkebukse og hvit overdel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenfranzen Skrevet 7. oktober 2014 #5389 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvit t-skjorte og grå koseshorts. Har fri fra skolen, så har ikke kommet meg opp av senga enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. oktober 2014 #5390 Del Skrevet 7. oktober 2014 Mintfarvet knelang kjole med vidt skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 7. oktober 2014 #5391 Del Skrevet 7. oktober 2014 Deilig cardigan fra Day i 100% ull, nylig kjøpt den og eeelsker den, den er grå, så har jeg en sort singlet husker ikke merke, en strømpebukse som er grå og sort fra pierre robert og et sort kort skjørt fr hm/cubus husker ikke nøyaktig men et sånt billigmerke Under en sort truse av merket chantelle tror jeg, bhn kastet jeg av meg for en liten stund siden den er og av merket chantelle, kjempenydelig hvit sak. slapper av hjemme på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 7. oktober 2014 #5392 Del Skrevet 7. oktober 2014 Pysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 7. oktober 2014 #5393 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lyseblå stripete skjorte (tynne striper.) usikker hvor den er fra, er i bomull. Replay jeans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. oktober 2014 #5394 Del Skrevet 8. oktober 2014 Endelig kommet meg ut av joggebuksa fra jobb; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 8. oktober 2014 #5395 Del Skrevet 8. oktober 2014 Blå jeans frå Levi's Lilla ulltrøye frå Sparkjøp Mørkeblå strikkejakke med v-hals frå La Redoute Svarte ballerinasko frå Hush Puppies, trur eg Heimestrikka skjerf i ulike lillanyansar (strikka av ein ven!) Utanpå hadde eg mørkeblå regnfrakk frå Bergans og svarte gummistøvlar frå Jean Paul, mørkegrå skinnhanskar som eg har fått av ein ekskjærast for godt over ti år sidan, lue frå Sand og svart skinnveske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. oktober 2014 #5396 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mørk rød strikkekjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 8. oktober 2014 #5397 Del Skrevet 8. oktober 2014 Akkurat nå er det en sort kjole i ull og elastan fra Blumarine. Nettopp pakket den ut av transportesken og tatt den på. Takk til designerne hos Blumarine som tydeligvis bruker mine mål når de syr italiensk størrelse 42 (uk 10). Den sitter som støpt, den er bare så perfekt som en slik kjole kan få blitt. - og så lurer folk på hvorfor jeg kjøper italienske klær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 9. oktober 2014 #5398 Del Skrevet 9. oktober 2014 Gråmelert strikkekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. oktober 2014 #5399 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Hvit skjorte med brodert tigerhode på vestre bryst - Kenzo Sort blyantksjørt i ull og elastan - Vivienne Westwood - Anglomania Solbærfarvet, kroppsnær cardigan - John Smedley Barely black hold-ups - Silky Sorte ankelstøvletter m/9 cm hæl - Bruno Premi (kjøpt på søndag, kom på onsdag, prøvekjøres i dag og virker veldig, veldig gode) Under: Impression mode fra Lise Charmel Endret 10. oktober 2014 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10. oktober 2014 #5400 Del Skrevet 10. oktober 2014 Rød kort blondekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå