Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svart rundskåre skjørt frå HM. Eg har klipt av det, då, det var litt langt. Svarte strømpebrøker, svarte Le Coq-sko, svart Benetton-cardi over turkis bomullstopp med ¾ ermer frå Marks & Spencer. Rutete bomullsskjerf som tek opp den turkise fargen i toppen. Over hadde eg ein svart, kort blazer frå Mexx. Hanskar i skinn frå HM.

Dette, men meg ljos olivengrøn topp og eit grasgrønt skjerf i halsen. Eg er uviss på om det er silke eller ikkje, eg fann det i ei kiste etter farmora mi, og har ingen å spørre. Men det er fint, og det kjem til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kun kontordag i dag, - med et par små interne møter da selvsagt:

Casual outfit de lux

Hvit bluse/skjorte med tynne blå striper, firkantet utringning og 3/4 lange ermer - Dondup

Jeansskjørt fra Kappahl (Hampton Republic), Gud de er store i størrelsen. Jeg har 34 og der er det god plass.

Lyse strømper og semskede blå sko m/8 cm hæler

Rødvinsfarvet, smal caridigan.

Under: Lise Charmel og KMD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Ikke eksakt, i forhold til merker på klærne osv. Dessuten er det én grå genser og en sort skjorte inni jeg har på meg. Har ikke sånn med skinnkrage.

afbd22387f20488ea08b7932fb35cf02.jpg

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart foldeskjørt frå Dorothy Perkins, 1996-kolleksjonen(!).

Svarte strømpebrøker, truleg HM.

Svarte turnsko frå Le Coq.

Grøn strikkegenser som eg fann i ei gammal kiste hjå foreldra mine, har truleg vore farmora mi sin. ¾-lange ermer.

Sølvnål som det står "Kautokeino" på bak.

Over hadde eg Burberry-frakken min, i halsen hadde eg eit grønt silke(?)skjerf frå same kista som nemnt over, og så hadde eg kamelfarga hanskar og veske.

I veska hadde eg også eit slikt russisk ullskjerf som er digert, varmt og som ikkje går til noko, og som derfor går til alt. Ligg på kontoret til når det blir kaldt. Eg er budd på haust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Her er det sommer i dag, sol fra skyfri himmel og +noen-og-20 i går.

Sort/hvitt Max Mara Studio skjørt (modellen heter Eturia... om jeg husker riktig nå da)

Bredt, sort elastisk belte med 'gull'hekter (kjøpt i Polen for noen år siden)

Varm purpur, kortermet skjorte i stretchsilke - Blugirl (Blumarine)

Lilla figurformet ccardigan over skjorten (- det kan jo bli kaldt, vi er midt i september)

Sorte, semskede sko m/8 cm hæler - Paul Green

Lyse, matte 15 denier strømper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg for lite klede, i går måtte eg dra på alt i veska heim...

Raude tursnko frå Vans

Hudfarga strømpebrøker utan stretch, det var litt rart, men eg fann dei i skapet og prøvde dei. Dei er veldig fine, då.

Olaskjørt frå eit merke eg ikkje anar, eg gidd ikkje å snu det (merkelappen er der merkelappar på olabrøker er)

Mørkeblå topp med djup utringing foran og bak, og med trykk: "Queen Geek", HM Divided

Då eg kom hadde eg ein mørkeblå blazer frå Armani Jeans på meg, rutete skjerf i halsen, kamelfarga hanskar og kamelfarga veske. No sit eg tulla inn i eit raudt, sentralrussisk ullskjerf, Det er kaldt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørkeblå Highkee jeans fra Diesel,

Svart, kortermet, t-skjorte fra Petit Bateau

Okergult belte fra Sessun

Mørke rosa/Bordeaux farget sjal med kasjmir-mønster rundt halsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er fremdeles sommertemperatur midt på dagen, og jeg bruker det for alt det er verd:

Kortermet smal blyantkjole(dyp marineblå med litt blomstermønster) fra Erdem.

Over har jeg kjerringplagget fremfor noe, harry som fy, helt utdatert... en liten boleroliknende cardigan med 3/ 4 lange ermer og hullstrikk på skuldrene.

Barely black strømper

Maroon farvede sko med hæler - Via Vai

Under: Hvitt med blonder - Lise Charmel, og et smalt strømpebelte fra KMD

Edit: Og i ettermiddag/tidlig kveld skal jeg prøvde den klarblå ullkåpen min. Tror Posten har samlet opp pakker i et par dager nå mens de byttet til nytt system og alt gikk rett ned som Titanic.

Nå er de oppe og på lufta igjen, og da kom det hele 3 mottaksmeldinger trillende inn på mobilen. En av disse er kåpen min :hoppendeglad:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjuk i dag, så i dag er det lagt vekt på komfort og varme, ikkje stil:

Svarte turnsko frå Le Coq (dei same eg alltid har!).

Raud smal brok som eg trur er frå BikBok, utan at eg er viss på det. Den er minst frå 2006.

Svart t-trøye med Union Jack i eit hjarte på (skottane sa nei!), som husbonden min kjøpte til meg i USA(!).

Gråsvart jakke i islandsmønster.

Svart og kvitt rutete bomullsskjerf av uvisst opphav.

Svart vindjakke med kvite kontraststripar frå Puma, kjøpt i 2001 i Frankrike.

Svarte hanskar frå The North Face.

Ryggsekk med reklame for ei fagforening.

Og den første eg traff på kontoret i dag morges hadde dressa seg opp med kvit fin skjorte og nypressa brøker og greier.

No drar eg heim, då blir det joggebrok og pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Riktig god bedring, Tigress.

I morgen er det slutt på den fine sensommeren mistenker jeg, så siste innspurt i sommerantrekk følger her:

Bringebærrød 50-tallskjole med sorte kanter og hjerteformet utringning.

Tynn, figurformet sort cardigan fra John SMedley

Lyse strømper

Røde semskede sko med hvit sløyfe og stripete høye hæler i rødt og hvitt - Lola Ramona

Under: Rødt fra Simone Perele og rosa fra KMD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk blå skinnyjeans fra Tiger of Sweeden

Hvit bluse fra Ralph Lauren

Verdens deiligste strikkajakke i retromønster og farger som moren min strikket i bursdagsgave til meg

Smykker fra Ole Lynggaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...