MarianneE Skrevet 20. september 2014 #5301 Del Skrevet 20. september 2014 Truse og dyne. Ingen bilder nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havanaa Skrevet 20. september 2014 #5302 Del Skrevet 20. september 2014 Svart joggebukse og rød, tynn genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. september 2014 #5303 Del Skrevet 20. september 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. september 2014 #5304 Del Skrevet 20. september 2014 Rosa kort blondekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 23. september 2014 #5305 Del Skrevet 23. september 2014 Blåmønstrete (lite geometrisk trykk) korterma kjole frå Oasis, arva frå kollega som vaska han litt hardt og blei for kort for ho. Ein av dei to evinnelege svarte Benetton-golfjakkene mine Mørkeraudt "kasjmir"-skjerf. Trur kan hende det ikkje er ekte kasjmir, for det var veldig billig. Svarte strømpebrøker, truleg HM, men har ikkje merkelapp. Svarte Doc Martens-sko, frå 1996 eller 1997 trur eg. Utanpå hadde eg HM-trenchen min, grå skinnhanskar og svart ullue(!) frå Sand, som er eit resultat av shoppestoppsprekk på laurdag. Svart pc-sekk, reklame. Det var 2 gradar hjå oss i dag tidleg, og eg syklar rett nedover til toget, så eg måtte ha på masse klede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. september 2014 #5306 Del Skrevet 23. september 2014 Daffebukse, nattkjole, lammeullsgenser (kaldt i huset!) og ullsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 23. september 2014 #5307 Del Skrevet 23. september 2014 Hvit Dondupskjorte med tynne blå striper Designerskjørt i lær (sydd i England) - Eudon Choi Tynn cradigan i syrinlilla - Ralph Lauren Barely black strømper Sko m/10 cm hæler - samme farve som skjørtet Under: Lise Charmel 'Impression mode' og strømpebelte fra KMD Over: Trench fra Sand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. september 2014 #5308 Del Skrevet 23. september 2014 Koseklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asso Skrevet 23. september 2014 #5309 Del Skrevet 23. september 2014 Lilla "alladin"/kosebukse, truse og hvit tynn genser =) Kosemode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5310 Del Skrevet 23. september 2014 Blå morgenkåpe, grå raggsokker og en kjempefin ring jeg fikk av kjæresten i går http://www.myjouels.no/products/cutout-heart-ring-gold Anonymous poster hash: ca561...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. september 2014 #5311 Del Skrevet 24. september 2014 Tja, ingenting frå nyare sesongar i alle fall: Svart foldeskjørt, Dorothy Perkins, frå 1997 Svarte strømpebrøker (skjørtet er for kort til å ha strømper) Svarte golfsko frå Bohan, trur eg Svart golfjakke frå Benetton (bombe!), truleg minst fem år. Burgunderraud strikkegenser frå HM Skjerf i blålilla polyesterskjerf i eit slags paisley/Pucci-mønster som eg fann i ei kiste etter farmora mi. Kista har vore låst sidan 70-talet, så opphavet er litt uvisst. Utanpå er tilbake i den olivengrøne Burberry-frakken (den er forresten frå i år!) med dei kamelfarga hanskane til den kamelfarga veska. Det går i det vante for å seie det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. september 2014 #5312 Del Skrevet 24. september 2014 På jobb; Skal dusje og finne noe annet snart. Har ikke tenkt meg ut av døren i dag, så blir sikkert noe cozy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 24. september 2014 #5313 Del Skrevet 24. september 2014 Langermet t-skjorte i svart ribbe-jersey, BCBG-Max Azzria A-formet skjørt i blå-grå tweed, Création le Cousin, vintage fra 40-tallet (har kuttet det, slik at lengden er rett under knærne) Svarte angora-sokker, Doré Doré Fullstendig hjemme-antrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 24. september 2014 #5314 Del Skrevet 24. september 2014 sånne her sokker og en oversized superman t-skjorte, har helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 24. september 2014 #5315 Del Skrevet 24. september 2014 sånne her sokker Det var fine sokker! Hvor er de fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 24. september 2014 #5316 Del Skrevet 24. september 2014 Det var fine sokker! Hvor er de fra? Takk! Jeg kjøpte mine fra Pierre Robert i går De er ikke heelt som de på bildet, men ligner veldig De er veldig varme også, så de anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 24. september 2014 #5317 Del Skrevet 24. september 2014 Takk! Jeg kjøpte mine fra Pierre Robert i går De er ikke heelt som de på bildet, men ligner veldig De er veldig varme også, så de anbefales Da skal jeg se om de fører Pierre Robert i Frankrike. Gode strømper/sokker er noe jeg (nesten) alltid har behov for ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 24. september 2014 #5318 Del Skrevet 24. september 2014 Da skal jeg se om de fører Pierre Robert i Frankrike. Gode strømper/sokker er noe jeg (nesten) alltid har behov for ^^ Samme her!! Jeg kjøpte maange strømper og sokker i går, er godt forberedt på vinteren nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 25. september 2014 #5319 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Jobb; Vurderer å ta en dusj og hoppe i superundertøy eller noe. Fryser IHJEL snart! Edit; ble ullstrømpebukse og kjole! Endret 25. september 2014 av FantasDick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. september 2014 #5320 Del Skrevet 25. september 2014 Evas drakt enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå