Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvit Frank Shorter treningstrøye
CMNC treningsbukse
SportsBH fra Nike

Har vært ute og jogget med bikkja, så da lar en finstasen ligge igjen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg ser at flere av dere poster collages fra Polyvore(?), hvordan gjør dere det?

Jeg vet ikke hvordan de andre gjør det, men jeg gjør det ved å lage kollasjen i Polyvore, poste den i en "hemmelig" tavle på pinterest, og trykke "åpne bildet i ny fane" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg ser at flere av dere poster collages fra Polyvore(?), hvordan gjør dere det?

Jeg bruker snipping tool. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Then I'll try:

213e25c8747302736c80ba930876821f.jpg

(Longchamp vesken ligner noe på den jeg har, bare at min har "ren flate" og er i lakk)

også disse skoene:

2975c19e56fc71d7e506c433bbb25249.jpg

Takk til FantasDick og QueenAwesome :blomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart, kort kjole med katter på (HM), svarte strømpebrøker, svarte golfsko, svart golfjakke. Eg fekk Rado-klokka mi attende frå reparasjon i går, så eg har på ho, enda det berre er ein tysdag. Ytterjakka mi er Burberry-frakken som sendte meg inn i shoppestopp, og som eg nå brukar ekstra mykje berre for å legitimere at eg kjøpte han, og for å få ned pris-kvar-bruk-raten (eg trur eg framleis er på over 1000,- per bruk). Veska er frå Minelli, beige, og matchar hanskane, som eg har fått av Mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olabukse fra Nudie, blå/hvit stripet skjorte fra BikBok, grå lang cardigan fra BikBok

og svarte ankelstøvletter fra en skobutikk jeg ikke husker navnet på, kombinert med

hvite perleøredubber og ett enkelt kjede i hvitt gull og ett enkelt armbånd i hvitt gull.

På neglene, lyseblå neglelakk i samme farge som skjorten.

Enkelt og greit jobbantrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått chiffongskjørt, raud t-trøye med logoen til eit amerikansk collegelag eg likar, blå blazer og raude Vans turnsko.

I dag tidleg hadde eg blå golfjakke og eit skjerf i halsen også, og strømper på beina, men no ligg strømpehaldaren og strømpene i veska mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med 3 røytende katter og mulig besøk i morgen; Slitte Rosner jeans, en dyp rosa Mexx genser.. og grønn støvsuger fra Nilfisk ;)

Neste gong koksgrått er motefarge skal eg bytte ut heile basisgarderoben min - eg har også katter, og det er gud hjelpe meg hår overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lys beige singlet, ein slags bluse som er blå, lang og tynn, svart belte i midjen, dongerijakke, mørkeblå dongeribukse og lys beige & semska converse.

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrolblå trikotkjole med vidt skjørt frå Asos, trur eg. Har arva han frå ei venninne.

Strømper i "nearly black"

Svart golfjakke frå Benetton

Svarte ballerinasko frå Hush Puppies

Ytterjakka er ein svart blazer frå Mexx som eg fekk billig på ein outlet ein gong. Truleg frå 2012-sesongen.

Rutete bomullskjerf i halsen

Skinnhanskar

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...