bizzy Skrevet 1. mai 2010 #421 Del Skrevet 1. mai 2010 Så flott med 28 uker!!!! Husker det var en stor milepel Men de kan når gjerne holde seg i magen i allefall 8 uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 1. mai 2010 Tiden går så fort - tenk 28 uker allerede :rødme: Ha en flott helg, med kynnere Takk, god helg til deg og! Har bare hatt ca 5 kynnere så langt denne helgen. Så flott med 28 uker!!!! Husker det var en stor milepel Men de kan når gjerne holde seg i magen i allefall 8 uker til Ja de skal holde seg der inne i minst 7 uker til, men maks 10. Det har jeg bestemt! Men skal de nå komme før så er det veldig godt å vite at de har såpass gode sjanser for å greie seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 3. mai 2010 Usja meg, sliten og lei! Vet ikke hvorfor, men er så utrolig bekymret for babyene for tiden. Er livredd for at jeg skal føde når som helst. Var i dårlig humør og gråt masse i går. Tror jeg leser for mye om den store risikoen det er for at tvillinger blir født for tidlig. Samtidig er det jo viktig at jeg tar denne risikoen på alvor. Heldigvis skal jeg på UL på fredag, så håper alt ser fint ut da og at jeg blir litt beroliget. Kommer uansett til å ta det rolig frem til da, magefølelsen sier at jeg bør ligge så mye som mulig. Så i dag er jeg ikke på skolen, men holder heller sengen. Vi skal forresten prøve å få byttet til et annet hotell hvor det er muligheter for å få ordne seg mat selv. Det er jo helt håpløst å få spist skikkelig og sunt slik som det er nå, vanskelig å ha kontroll på hva maten inneholder når man ikke lager den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 3. mai 2010 Æsj, vi fikk ikke bytte hotell, men nå kom det nettopp en mann opp hit med et lite kjøleskap. Det gjør hvertfall ting litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 4. mai 2010 #425 Del Skrevet 4. mai 2010 Usja meg, sliten og lei! Vet ikke hvorfor, men er så utrolig bekymret for babyene for tiden. Er livredd for at jeg skal føde når som helst. Var i dårlig humør og gråt masse i går. Tror jeg leser for mye om den store risikoen det er for at tvillinger blir født for tidlig. Samtidig er det jo viktig at jeg tar denne risikoen på alvor. Kjenner meg så igjen. Jeg var også veldig engstelig for å føde for tidlig og tenkte på det hele tiden. Håper UL på fredag beroliger deg, det går sikkert helt fint. Jeg gruet meg som en hund til hver UL og var beroliget i noen dager etterpå... Man leser kanskje litt for mye, og når man er på DG så er det alltids folk med åpning for tidlig, eller som er lagt inn på OBS med null livmorhals, samt masse folk som har født ungene veldig tidlig. Man blir jo litt bekymret av å lese sånt, samtidig er det kanskje vanskelig å la være... Snart er det uke 30, da er det virkelig bare å begynne å senke skuldrene.... Dette kommer til å gå glimmers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 4. mai 2010 Kjenner meg så igjen. Jeg var også veldig engstelig for å føde for tidlig og tenkte på det hele tiden. Håper UL på fredag beroliger deg, det går sikkert helt fint. Jeg gruet meg som en hund til hver UL og var beroliget i noen dager etterpå... Man leser kanskje litt for mye, og når man er på DG så er det alltids folk med åpning for tidlig, eller som er lagt inn på OBS med null livmorhals, samt masse folk som har født ungene veldig tidlig. Man blir jo litt bekymret av å lese sånt, samtidig er det kanskje vanskelig å la være... Snart er det uke 30, da er det virkelig bare å begynne å senke skuldrene.... Dette kommer til å gå glimmers Jeg og har grudd meg litt til hver UL gjennom hele svangerskapet, men det har jo alltid gått fint så langt. Må innrømme jeg er redd for å være en av de med null livmorhals eller åpning, vekten i livmoren min må vel være like stor som hos en vanlig gravid ved termin nå snart, med to store babyer, to morkaker og mye mer fostervann, og da er det vel ikke rart om livmorhalsen krymper med det store presset på seg.. Stakkars livmorhals, er jo ikke skapt for å bære så tungt vel! :gjeiper: Akkurat nå er jeg glad for hver dag de holder seg inne, og hver uke er en stor milepæl for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 4. mai 2010 I natt hadde jeg et fælt mareritt! Drømte at lillegutten hadde dødd inni magen fordi jeg hadde spist suppe med hummer i. Det var helt grusomt, og alt var min feil. Da var det jammen godt å våkne og kjenne at han bevegde seg! :rødme: De er så forskjellige disse to, gjennom hele svangerskapet har jeg merket stor forskjell på aktiviteten deres. Jenta er ekstremt aktiv og spreller og sparker så hele magen rister, mens gutten har mye roligere bevegelser, og han sover mye. Og så hikker han! Søtinger. Lurer på om de blir sånn etter at de er født og? Gleder meg sånn til å hilse på dem. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. mai 2010 #428 Del Skrevet 4. mai 2010 Så gøy at du merker forskjell på de allerede Jeg tror faktisk at det er personligheten som kommer til uttrykk alt nå jeg, så innbiller meg at du vil se de samme trekkene når de kommer ut - blir artig å teste ut om det stemmer Som sagt over her så er du veldig nær uke 30, og da kan du jo puste litt ut. Og så er det bare å ta en uke om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2010 #429 Del Skrevet 4. mai 2010 Så kult det må være å kjenne to babyer inni magen! :rødme: Skjønner godt at du er redd for tidlig fødsel, og litt av problemet med internett er vel at informasjon lett blir unyansert. Og alle er jo mer enn villige til å dele av sine erfaringer som kanskje ikke er så positive. Merket det selv da jeg leste om alle mulige utfall før UL vi var på, var ikke alltid så lett å sile ut informasjon som var nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #430 Del Skrevet 4. mai 2010 Så gøy at du merker forskjell på de allerede Jeg tror faktisk at det er personligheten som kommer til uttrykk alt nå jeg, så innbiller meg at du vil se de samme trekkene når de kommer ut - blir artig å teste ut om det stemmer Som sagt over her så er du veldig nær uke 30, og da kan du jo puste litt ut. Og så er det bare å ta en uke om gangen Ja jeg ser for meg at gutten kommer til å bli rolig, god og rund, mens jenta blir en liten og nett unge som kommer til å være høyt og lavt hele tiden. Det blir spennende å se! Så kult det må være å kjenne to babyer inni magen! :rødme: Skjønner godt at du er redd for tidlig fødsel, og litt av problemet med internett er vel at informasjon lett blir unyansert. Og alle er jo mer enn villige til å dele av sine erfaringer som kanskje ikke er så positive. Merket det selv da jeg leste om alle mulige utfall før UL vi var på, var ikke alltid så lett å sile ut informasjon som var nyttig. Det er nok ikke bare bra å lese for mye nei, husker jeg gjorde det før min første UL og. Stod jo så mye skummelt om tomme fostersekker og graviditeter utenfor livmoren osv, ikke rart man blir skremt. Blir gjerne sånn at man husker de skumle historiene best, og glemmer de andre hvor alt går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2010 #431 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, også leser man på forum også er det sååååå mange som har opplevd ditt og datt, men det er lett å glemme hvor mange som ikke sier at de ikke har opplevd nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #432 Del Skrevet 4. mai 2010 LITT god tid til KG for tiden merker jeg! :gjeiper: Eksamensoppgavene er i boks, på torsdag blir det trukket ut hvilken det er som skal vurderes. Håper det blir en av gruppeoppgavene og ikke den individuelle oppgaven jeg har skrevet helt på egen hånd. Nå har jeg vært en tur på kjøpesenteret og kjøpt litt småtteri jeg trenger til jeg skal på sykehuset. Synes forresten amme-bh er lite sexy! :gjeiper: Etter en liten time var jeg helt ødelagt, så nå ligger jeg på hotellrommet igjen. I mellomtiden hadde vaskehjelpen vært her, jeg har det godt gitt! Har nå prøvd å ringe mange ganger til sykehuset om den timen jeg skal ha på medisinsk poliklinikk for å vurdere om jeg skal begynne på insulin, men det er alltid en telefonsvarer som sier at de ikke kan ta telefonen nå mellom 10-13. Hjelper ikke om jeg ringer før eller etter det tidspunktet, er bare den svareren uansett! Skulle liksom hatt time i dag, og de skulle ta kontakt, men neida... Tok forresten magebilde i dag, kanskje jeg skal legge det ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mai 2010 #433 Del Skrevet 4. mai 2010 Å ja, magebilde!! Det vil vi gjerne se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2010 #434 Del Skrevet 4. mai 2010 Magebilde vil vi se ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 4. mai 2010 Sånn, tvillingmagen 28+5 uker Forfra 28+5 uker Fra siden, 28+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mai 2010 #436 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Fine magen Endret 4. mai 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. mai 2010 #437 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei Tinio! Fine magen da! :rødme: Håper du klarer å slappe av litt også, og ikke bare bekymrer deg for for tidlig fødsel. Det går nok helt sikkert bra, og du blir nok gående med stor mage ei stund til. Uansett så er legene så flinke i dag at alt ordner seg nok Morsomt at du kjenner forskjellen på de to i magen allerede forresten Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2010 #438 Del Skrevet 4. mai 2010 Fin mage! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. mai 2010 #439 Del Skrevet 4. mai 2010 Så kjempefin mage (Og INGEN strekkmerker da gitt - du er mitt forbilde ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. mai 2010 #440 Del Skrevet 4. mai 2010 Hei Ikke skrevet noe her før, er egentlig lite her inne, men måtte bare innom og gratulere deg som kommende tvillingmamma. Det er utrolig koselig! Litt strevsomt i perioder, men gleden over to små vesner som er hverandres store lykke her på jorden oppveier det i massevis Lykke til med resten av svangerskapet. Ta livet med ro og pass på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå