Gå til innhold

Har TO mirakler i magen!

Tinio

Anbefalte innlegg

Åååå, så koselig :rødme: :rødme: Mens jeg har en vanlig hverdag, så gifter du deg.. Skal tenke på deg på fredag. Når kl. er det? Hvordan skal dere gjøre det? Tinghuset, så middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, tenk bare to dager igjen til du blir fru :rødme: Det blir nok en kjempekoselig dag; må være fint å være så få og bare fokusere på hverandre og giftermålet og :hjerte: Men forstår at familien kan bli fornærma; mine hadde aldri tilgitt meg tror jeg om vi hadde gjort noe sånt :fnise:

Lykke til på fredag og ha en nydelig bryllupsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig :rødme: :rødme: Mens jeg har en vanlig hverdag, så gifter du deg.. Skal tenke på deg på fredag. Når kl. er det? Hvordan skal dere gjøre det? Tinghuset, så middag?

Vi har tid for vielse kl 14.20 på tinghuset, og skal ut og spise på fin restaurant på kvelden. Bestilte bryllupsfotografering i studio etter vielsen, men har ikke fått bekreftelse enda selv om jeg bestilte lenge før påske. Men det gjør egentlig ikke noe, vi fant ut at det egentlig er bedre å ta det en annen dag slik at det ikke blir så mye for meg på en gang. Blir veldig fort sliten og hoven i beina, og får så masse kynnere for tiden. Så da er det bedre å ta det en dag jeg er uthvilt slik at jeg ikke ser ut som et takras. ;)

Å, tenk bare to dager igjen til du blir fru :rødme: Det blir nok en kjempekoselig dag; må være fint å være så få og bare fokusere på hverandre og giftermålet og :hjerte: Men forstår at familien kan bli fornærma; mine hadde aldri tilgitt meg tror jeg om vi hadde gjort noe sånt :fnise:

Lykke til på fredag og ha en nydelig bryllupsdag :klem:

Takk! :klemmer: Hehe må ikke si sånn at de aldri hadde tilgitt deg! Blir redd de blir kjempesinte på meg jeg nå! :gjeiper: Neida, går nok fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk babord! :klemmer:

Åååååhh atter en søvnløs natt. :( Har ikke sovet en hel natt i strekk på over en måned nå. Finner ingen behagelig stilling å ligge i, selv om jeg ligger med puter til å støtte opp overalt. Om jeg greier å sovne så våkner jeg alltid etter en halvtimes tid fordi det verker i rygg og mage. De siste ukene har jeg vært veldig plaget av rastløse bein og, helt grusomt! :kjefte: Nesten umulig å sovne når beina vil ut å løpe, og ofte våkner jeg og av at de er så urolige. Har prøvd det meste av råd mot dette, mene det hjelper ikke det grann.

Tror jeg skal prøve å sove litt på sofaen nå, synes jeg ligger bedre der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Åååååhh atter en søvnløs natt. :( Har ikke sovet en hel natt i strekk på over en måned nå. Finner ingen behagelig stilling å ligge i, selv om jeg ligger med puter til å støtte opp overalt. Om jeg greier å sovne så våkner jeg alltid etter en halvtimes tid fordi det verker i rygg og mage. De siste ukene har jeg vært veldig plaget av rastløse bein og, helt grusomt! :kjefte: Nesten umulig å sovne når beina vil ut å løpe, og ofte våkner jeg og av at de er så urolige. Har prøvd det meste av råd mot dette, mene det hjelper ikke det grann.

Tror jeg skal prøve å sove litt på sofaen nå, synes jeg ligger bedre der. :)

Åj, klokken 04.25 var tidlig det! :lete:

Men du...har du prøvt å gå med støttestrømper og se om det hjelper på beina dine?

Det har hjelpt både meg og svigermor, så vi bruker det omtrent hver dag vi nå!

Mindre smerter i beina på dagen, og roligere føtter på natten :)

Gå på apoteket og kjøp deg et par om du ikke har prøvt, kan hende du da også får en litt bedre dag i morgen så du orker litt mer ;)

Så spennenede nå da - bare en dag igjen! :klemmer:

Tror nok familiene deres skjøner situasjonen, og dere kan jo foreslå en grillfest i sommer eller noe, om de alldeles går i vranglås :fnise:

Masse lykke til i morgen! :bryllup:

Du blir sikkert en fantastisk nydelig brud der du står og stråler med tvillingmagen din :rødme:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med bryllup i morgen - tenk at dere er mann og kone om 24 timer :hjerte:

Sliter med rastløse ben i perioder jeg og, men har ikke funnet noe som hjelper. Tok noe vitamintilskudd (husker selvsagt ikke hva) en periode - det skulle liksom hjelpe, men hadde ingen effekt på meg. Skjønner godt at det er slitsomt - håper det blir noe bedre snart :klemmer:

:strix: Kaster litt hjerter forut for bryllupet :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, klokken 04.25 var tidlig det! :lete:

Men du...har du prøvt å gå med støttestrømper og se om det hjelper på beina dine?

Det har hjelpt både meg og svigermor, så vi bruker det omtrent hver dag vi nå!

Mindre smerter i beina på dagen, og roligere føtter på natten :)

Gå på apoteket og kjøp deg et par om du ikke har prøvt, kan hende du da også får en litt bedre dag i morgen så du orker litt mer ;)

Så spennenede nå da - bare en dag igjen! :klemmer:

Tror nok familiene deres skjøner situasjonen, og dere kan jo foreslå en grillfest i sommer eller noe, om de alldeles går i vranglås :fnise:

Masse lykke til i morgen! :bryllup:

Du blir sikkert en fantastisk nydelig brud der du står og stråler med tvillingmagen din :rødme:

.

Ja jeg har brukt støttestrømper hver dag i et par uker nå, det hjelper veldig mot hovne bein! :) Men ikke noe på rastløsheten om natten hos meg dessverre.

Ja grillfest var lurt! ;)

Takk, får utnytte den gravidgløden mens jeg kan! :fnise:

Håper du klarte å sove mer på sofaen :)

Nesj, ble ikke mye mer søvn i går natt gitt. :gjeiper: Men du småkjekset, har du planer om barn eller? Eller er du gravid allerede kanskje? :lur: Så det innlegget ditt på gravidforumet. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen :klemmer: Skal tenke på deg 14.20 ;)

Tusen takk Becky! :klemmer:

Lykke til med bryllup i morgen - tenk at dere er mann og kone om 24 timer :hjerte:

Sliter med rastløse ben i perioder jeg og, men har ikke funnet noe som hjelper. Tok noe vitamintilskudd (husker selvsagt ikke hva) en periode - det skulle liksom hjelpe, men hadde ingen effekt på meg. Skjønner godt at det er slitsomt - håper det blir noe bedre snart :klemmer:

:strix: Kaster litt hjerter forut for bryllupet :strix:

Takk, ja tenk nå blir jeg konemor. :fnise:

Ja det er kjempeplagsomt med disse beina! Har vært en del plaget før og, men nå tar det jo helt av! Det er vel en del av det å være gravid, så for bare holde ut de siste månedene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med søvn i natt og, men litt bedre enn i går heldigvis. :) Nå har jeg spist litt, og skal legge meg nedpå igjen straks for og prøve å sove litt til. Vi fikk tid hos fotografen i dag kl 16.00, så jeg må prøve å se litt respektabel ut. ;) Jeg er veldig avhengig av skjønnhetssøvnen altså, ser helt ødelagt ut når jeg er trett. Både hud og øyne blir helt rød. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Dårlig med søvn i natt og, men litt bedre enn i går heldigvis. :) Nå har jeg spist litt, og skal legge meg nedpå igjen straks for og prøve å sove litt til. Vi fikk tid hos fotografen i dag kl 16.00, så jeg må prøve å se litt respektabel ut. ;) Jeg er veldig avhengig av skjønnhetssøvnen altså, ser helt ødelagt ut når jeg er trett. Både hud og øyne blir helt rød. :gjeiper:

Masse tillykke med dagen kjære Tinio :strix: :strix: :strix:

Håper dagen blir alt dere håpte på og mer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesj, ble ikke mye mer søvn i går natt gitt. :gjeiper: Men du småkjekset, har du planer om barn eller? Eller er du gravid allerede kanskje? :lur: Så det innlegget ditt på gravidforumet. :gjeiper:

Fikk beskjed av samboeren min i påsken om at han var klar og hadde veldig lyst på barn nå, så da blir det forhåpentligvis prøving på oss om ikke lenge. Må bare forberede oss litt i forkant pga det teite stoffskiftet mitt hva vi kan vente oss. Håper vi slipper å vente så lenge, for kjenner jeg blir mer og mer babysyk for hver dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke mye på dere i hele dag :)

Håper dere får en fantastisk dag!

:rødme: :bryllup: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som gift :yvonne: Om 15 min skal dere ta bryllupsbilder :rødme: *tenker på dere* Håper du er/blir fornøyd med dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som veldig nygifte :strix: :strix: :hjerte::strix: :strix:

Håper dere hadde en fin seremoni, og at resten av dagen blir glimrende, inklusive bilder om 7 små minutter :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...