Tinio Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #301 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja er hestehale her og i dag, uforskammede frisører! Når de skal ta slike blodpriser så bør de hvertfall gjøre det de får beskjed om! Er selvfølgelig mange flinke og da. Grunnen til at jeg ble så lei meg for dette er nemlig at jeg og kjære skal gifte oss om veldig kort tid. Og så hadde jeg planlagt akkurat hvordan jeg ville ha håret, men nå vet jeg ikke om det blir så fint siden det er så kort. Blir hemmelig dette, er bare forloverne som vet om det. Vi får heller ta festen senere, når jeg ikke er megagravid. Men bryllupsfotografi skal vi ta, jeg har kjole med plass til magen og alt. Fremmefra ser man ikke magen heller. Kjære har ikke noe lyst på stort bryllup, derfor blir det sånn. For noen år siden kunne jeg ikke ha sett for meg å gifte meg på denne måten, men nå synes jeg ikke det er så viktig. Det viktigste er at jeg skal gifte meg og dele resten av livet med han jeg elsker mest av alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 31. mars 2010 #302 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei! Ah, det jeg har funnet ut er at neste gang jeg går til frisør, skal vi bli helt enige, og skrive under sammen på en kontrakt. Stoler ikke på noen frisører, og skjønner din frustrasjon!! I ditt tilfelle, kan du jo heldivis kjøpe sånn click on hår, siden det er så spesielt den ene kvelden! en forstår deg så godt. Det er akk som om de lukker ørene sine! Skamme seg! Gratulerer så nasse med så kjekk hemmelighet da!! Hvordan er det med de to små da? :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei! Ah, det jeg har funnet ut er at neste gang jeg går til frisør, skal vi bli helt enige, og skrive under sammen på en kontrakt. Stoler ikke på noen frisører, og skjønner din frustrasjon!! I ditt tilfelle, kan du jo heldivis kjøpe sånn click on hår, siden det er så spesielt den ene kvelden! en forstår deg så godt. Det er akk som om de lukker ørene sine! Skamme seg! Gratulerer så nasse med så kjekk hemmelighet da!! Hvordan er det med de to små da? :klemmer: Hehe ikke dumt med kontrakt nei! Men er det ikke veldig dyrt med sånn click on hår hvis man skal ha skikkelig bra hår som ser fint ut? Er så blakk akkurat nå.. Synes nesten frisørsalongen kunne ha spandert det på meg altså... Det går bra med de to små, de herjer som bare det. :rødme: Synes de kan la være å sparke mammaen sin så hardt i blæra og ribbeina da, ikke så veldig godt akkurat! Men det betyr jo at de er sterke og i god form, og det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 31. mars 2010 #304 Del Skrevet 31. mars 2010 Hmhmhmh, joda det er jo ikke akk billig, men hmhmhm, de selger jo alle slags steder, du kan jo google det:)? Hvis det bare er for en kveld, så går det jo ann å få tak i et med litt dårligere kvalitet. Men frisørsalonger er umulige., De innrømmer aldri feil, gir ikke penger tilbake. Jeg var oppi det samme i høst, helt hblaust, va så lei meg. Men ja, snakk med salongen, men de tilbyr sikkert bare en kur der å da eller noe. Godt å hørre at det er søskenkjærlighet i magen din da;) Hehe, de vil vel ha oppmerksomhet fra deg da mamma:) Nyter du påsken? Ut på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 1. april 2010 #305 Del Skrevet 1. april 2010 Huff - det der er kjedelig. Gå til frisør, bruke masse penger og når man går derfra har man mest lyst å grine for det ble absolutt ikke som man ville ha det! Og verst er det selvsagt når man tydelig sier hvordan man vil ha det, og frisøren regelrett driter i det. Håper du har en fin påske uansett Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. april 2010 #306 Del Skrevet 2. april 2010 Grattis med bryllup Så utrolig koselig Hadde frisøren klippet så mye av håret mitt når bryllupet tror jeg at jeg hadde kvalt henne . Vel.. hadde nå ihvertfall stått på krava. Du bad om 2 cm og hun tok mange fler. Går ikke an. I mitt tilfelle, ville jeg ha det kortere, bare ikke så kort. Dessuten ble ikke sveisen noe fin. Når dette er sagt, så er det mange fine frisyrer man kan ha med kortere hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 2. april 2010 #307 Del Skrevet 2. april 2010 Hm... jeg har klart å hoppe over nesten en side her jeg. Aner ikke hvordan. Gratulerer så mye med forestående bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. april 2010 #308 Del Skrevet 3. april 2010 Skjønner ikke at disse frisørene ikke klarer å holde seg til det man er blitt enig med kunden om. Er det rart det går lang tid mellom hver gang enkelte går til frisøren, fordi de nesten vet i forkant at de ikke kommer til å bli fornøyd med resultatet. Jeg var selv hos frisøren i november tror jeg, og har ikke vært innom igjne siden for ejg er redd for at den ene frisøren som er der tar over i stedet for at jeg får den frisøren jeg vil ha. Men får vel snart krype til korset å gjøre noe med det, for er ikke mye fasong igjen på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 3. april 2010 #309 Del Skrevet 3. april 2010 I dag var jeg hos frisøren, og er så irritert på den kjerringa at jeg nesten begynner å grine! Nå har jeg spart og spart til langt hår så lenge, vært flink å kure det og gå til frisøren annenhver måned for å stusse tuppene, så det var veldig sunt og lite slitt. Og så klipper frisøren jeg var hos i dag minst 10-15 cm, selv om jeg sa hun skulle ta så lite som mulig og vi ble enig om 2 cm. Nå er det kortere enn det var for et år siden. Ble fin på håret, men er skikkelig surt når et års sparing går rett i dass! Skal aldri mer gå til henne hvertfall. Arhg... Kan det hende at hun har tatt feil av to og ti? Ikke morro når frisørene ikke klarer å få med seg hva som blir gjort Jeg er VELDIG nøye med å fortelle hva jeg skal ha gjort. Sier ALDRI at de kan gjøre det de tror blir bra, for jeg vet hva jeg liker Har funnet meg en frisør jeg liker - og holder meg til henne Driver å sparer mitt hår nå. Har så oppklippet hår at lengdene ble så pistrete til slutt, så da klippet jeg av 10 cm for å få det litt tykkere igjen mens jeg sparer ut det som har vert kortest. Nå får jeg de korteste hårene akkurat oppi en hestahale, så det begynner å komme seg, men har lang vei å gå enda, siden resten av håret er på BH-kanten. Skal ha det litt oppklipt senere også, men ikke SÅ oppklipt som jeg har hatt det de siste årene. Spennende med bryllup da! Jeg også vil! Driver å maser litt på sambo, for jeg synes vi bare skal hoppe i det! Der er en dato i oktober jeg har lyst å bruke, men sambo må fri først.......har litt forhåpninger til ferien vår i paris, men vi får nå se Drømmer om å gifte meg i oktober - med STOOOOR mage :D Slenger med en god påske til deg - nyt de siste dagene i ferien! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. april 2010 #310 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Ja er hestehale her og i dag, uforskammede frisører! Når de skal ta slike blodpriser så bør de hvertfall gjøre det de får beskjed om! Er selvfølgelig mange flinke og da. Grunnen til at jeg ble så lei meg for dette er nemlig at jeg og kjære skal gifte oss om veldig kort tid. Og så hadde jeg planlagt akkurat hvordan jeg ville ha håret, men nå vet jeg ikke om det blir så fint siden det er så kort. Blir hemmelig dette, er bare forloverne som vet om det. Vi får heller ta festen senere, når jeg ikke er megagravid. Men bryllupsfotografi skal vi ta, jeg har kjole med plass til magen og alt. Fremmefra ser man ikke magen heller. Kjære har ikke noe lyst på stort bryllup, derfor blir det sånn. For noen år siden kunne jeg ikke ha sett for meg å gifte meg på denne måten, men nå synes jeg ikke det er så viktig. Det viktigste er at jeg skal gifte meg og dele resten av livet med han jeg elsker mest av alt! Dette er mitt mareritt og - det er lenge til vi skal gifte oss enda, men stresser allerede over når jeg skal klippe håret forut for vielsen. Skal man klippe i god tid, så man er sikker på at det vokser seg til litt ved helt feil klipp, eller i siste liten for å være mest mulig nyklipt ved en god klipp Synd at frisøren din bare tok seg til rette - det er alt for mange som ikke hører etter hva man egentlig ønsker (Håper forresten som Smaragd også på å være litt gravid når vi gifter oss... Endret 3. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. april 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 4. april 2010 Hmhmhmh, joda det er jo ikke akk billig, men hmhmhm, de selger jo alle slags steder, du kan jo google det:)? Hvis det bare er for en kveld, så går det jo ann å få tak i et med litt dårligere kvalitet. Men frisørsalonger er umulige., De innrømmer aldri feil, gir ikke penger tilbake. Jeg var oppi det samme i høst, helt hblaust, va så lei meg. Men ja, snakk med salongen, men de tilbyr sikkert bare en kur der å da eller noe. Godt å hørre at det er søskenkjærlighet i magen din da;) Hehe, de vil vel ha oppmerksomhet fra deg da mamma:) Nyter du påsken? Ut på tur? Man kan nok få kjøpt det billigere på nettet ja, men om jeg bestiller så kommer det nok ikke frem i tide uansett. Skal nemlig gifte oss førstkommende fredag. Men håret er langt nok til at jeg kan sette det opp uten problem, så det skal gå greit selv om det ikke blir akkurat helt sånn som jeg hadde planlagt. Ja de er jammen oppmerksomhetssyke, i stad fikk jeg noen megaspark i blæra, det var så vondt at tårene nesten spratt. Jeg er sikker på at de ler av meg hver gang jeg auer meg, rampeungene! Grattis med bryllup Så utrolig koselig Hadde frisøren klippet så mye av håret mitt når bryllupet tror jeg at jeg hadde kvalt henne . Vel.. hadde nå ihvertfall stått på krava. Du bad om 2 cm og hun tok mange fler. Går ikke an. I mitt tilfelle, ville jeg ha det kortere, bare ikke så kort. Dessuten ble ikke sveisen noe fin. Når dette er sagt, så er det mange fine frisyrer man kan ha med kortere hår Takk! Ja veldig dårlig tidspunkt å bli "skamklipt" på altså.. Har hørt at man kan klage på farge og sånt, men når det gjelder klipp så ser man liksom hva frisøren gjør underveis derfor hjelper det ikke å klage. Jeg så jo ikke hvor mye hun tok siden håret hang bakpå ryggen da hun klipte, men de godtar neppe noen klage av den grunn. Skjønner ikke at disse frisørene ikke klarer å holde seg til det man er blitt enig med kunden om. Er det rart det går lang tid mellom hver gang enkelte går til frisøren, fordi de nesten vet i forkant at de ikke kommer til å bli fornøyd med resultatet. Jeg var selv hos frisøren i november tror jeg, og har ikke vært innom igjne siden for ejg er redd for at den ene frisøren som er der tar over i stedet for at jeg får den frisøren jeg vil ha. Men får vel snart krype til korset å gjøre noe med det, for er ikke mye fasong igjen på det Nei det er jammen ikke rart at det går lang tid mellom hver gang enkelte går til frisøren når man risikerer å bli skamklipt, og i tillegg er det svindyrt! Synes faktisk det kan være bedre å gå til lærlinger, for de er ofte flinkere til å høre på hva du ønsker, pluss at man får halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. april 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 4. april 2010 Kan det hende at hun har tatt feil av to og ti? Ikke morro når frisørene ikke klarer å få med seg hva som blir gjort Jeg er VELDIG nøye med å fortelle hva jeg skal ha gjort. Sier ALDRI at de kan gjøre det de tror blir bra, for jeg vet hva jeg liker Har funnet meg en frisør jeg liker - og holder meg til henne Driver å sparer mitt hår nå. Har så oppklippet hår at lengdene ble så pistrete til slutt, så da klippet jeg av 10 cm for å få det litt tykkere igjen mens jeg sparer ut det som har vert kortest. Nå får jeg de korteste hårene akkurat oppi en hestahale, så det begynner å komme seg, men har lang vei å gå enda, siden resten av håret er på BH-kanten. Skal ha det litt oppklipt senere også, men ikke SÅ oppklipt som jeg har hatt det de siste årene. Spennende med bryllup da! Jeg også vil! Driver å maser litt på sambo, for jeg synes vi bare skal hoppe i det! Der er en dato i oktober jeg har lyst å bruke, men sambo må fri først.......har litt forhåpninger til ferien vår i paris, men vi får nå se Drømmer om å gifte meg i oktober - med STOOOOR mage :D Slenger med en god påske til deg - nyt de siste dagene i ferien! . Tror ikke hun forvekslet 2 og 10 cm, for hun viste med fingrene hvor mye hun skulle ta på forhånd. Så der har hun ikke noe unnskyldning nei, dumme damen. Ja jeg og gikk til en utrolig flink frisør før, veldig fornøyd med henne! Men nå har hun sluttet, så jeg måtte gå til noen andre. Det er en lang prosess å spare til langt hår ja, nå begynte det endelig å bli bra lengde på det og det var sunt og ikke pistrete siden jeg har vært og stusset tuppene annenhver måned. Men nå må jeg begynne sparingen på nytt. Jeg har så mye fall og korketrekkere i håret at det MÅ ha litt lengde for at det skal se fint ut, men nå er det så oppklippet at det står i alle retninger. Så nå må jeg rette det ut hele tiden, og da blir det fort slitt, æsj.. Men har skikkelig kjerringsveis hvis jeg ikke gjør det. Har hørt at håret vokser fortere når man er gravid da, håper det vokser megafort fremmover! Hihi skal ikke se bort fra at han frir i Paris du! Samboer fridde i Paris faktisk. :rødme: Det er snart 3 år siden, så vi har vært forlovet en godt stund. Han ville liksom ikke snakke noe særlig om bryllup tidligere, men nå sitter han så fint i det siden han skal bli tobarnsfar, så da fant han vel ut at han likså godt kunne gifte seg og. Jaaa! Håper det blir bryllup på deg i oktober! Og at du kan bruke magen til bord å sette kakefatet på når du spiser! Håper du har hatt en super påske så langt! Dette er mitt mareritt og - det er lenge til vi skal gifte oss enda, men stresser allerede over når jeg skal klippe håret forut for vielsen. Skal man klippe i god tid, så man er sikker på at det vokser seg til litt ved helt feil klipp, eller i siste liten for å være mest mulig nyklipt ved en god klipp Synd at frisøren din bare tok seg til rette - det er alt for mange som ikke hører etter hva man egentlig ønsker (Håper forresten som Smaragd også på å være litt gravid når vi gifter oss... Usj ja, jeg tenkte at det kunne ikke gå galt når jeg bare skulle stusse det og sa klart og tydelig at hun skulle ta minst mulig fordi jeg holdt på å spare det. Ville bare at det skulle se så sunt og fint ut som mulig til bryllupet, og det har jo alltid gått bra når jeg har vært og klippet tuppene før. Du får si klart og tydelig i fra om at du skal gifte deg snart på forhånd, og at frisøren ikke må gjøre noe uten at du godkjenner det. Da MÅ de da forhåpentligvis forhåpenligvis høre etter... Håper og at du er gravid når du skal gifte deg! Det blir nok orden på sakene nå skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. april 2010 Forfatter #313 Del Skrevet 4. april 2010 Huff - det der er kjedelig. Gå til frisør, bruke masse penger og når man går derfra har man mest lyst å grine for det ble absolutt ikke som man ville ha det! Og verst er det selvsagt når man tydelig sier hvordan man vil ha det, og frisøren regelrett driter i det. Håper du har en fin påske uansett Tinio Hm... jeg har klart å hoppe over nesten en side her jeg. Aner ikke hvordan. Gratulerer så mye med forestående bryllup Takk! Joda, har i grunnen hatt en fin påske til tross for frisørbesøket. Litt kjedelig å være hjemme, kunne tenkt meg å dratt på fjellet og stått på ski, men tror det får vente til neste år da det ville vært så og si fysisk umulig i min tilstand. Hvaler er ikke skapt for å stå på ski.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. april 2010 #314 Del Skrevet 4. april 2010 Oi, skal du gifte deg nå til fredag?? :rødme: :rødme: :rødme: Massy lykke til Du blir sikkert superfin, uansett hår. Er forresten litt misunnelig på hårtypen din. Har nemlig helt rett hår selv og vil gjerne ha litt fall. Men man vil vel alltid ha det man ikke har selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. april 2010 Forfatter #315 Del Skrevet 4. april 2010 Oi, skal du gifte deg nå til fredag?? :rødme: :rødme: :rødme: Massy lykke til Du blir sikkert superfin, uansett hår. Er forresten litt misunnelig på hårtypen din. Har nemlig helt rett hår selv og vil gjerne ha litt fall. Men man vil vel alltid ha det man ikke har selv Jepp, ingen grunn til å vente til jeg ikke får på meg noen som helst kjole lengre! :gjeiper: Ah, jeg synes du er heldig som har helt rett hår jeg! Jeg tok antipermanent for 1 1/2 år siden, men nå er det vokst nesten helt ut, og det som er igjen i tuppene begynner å gå ut. Det var fantastisk å ha rett hår, trengte ikke gjøre noe for at det skulle se respektabelt ut, bare gå ut av dusjen, la det lufttørke, og voila! Trengte ikke bekymre meg for at det regnet på håret mitt heller. Nå må jeg bruke evigheter for at det skal bli fint, og så blir det stygt igjen bare det er litt fuktig i luften ute, hvertfall nå når det er så oppklipt. Min konklusjon er at det kan være fint med korketrekkere og fall, men rett hår er mye enklere å ha med å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. april 2010 #316 Del Skrevet 4. april 2010 Hei, jeg var bare innom og snikleste litt, så tenkte jeg skulle legge igjen et spor Så koselig med tvillinger! Jeg håpa nesten litt på det sjøl, for da har vi liksom to barn med en gang Forstår godt at dere velger å gifte dere nå og at dere gjør det stille og rolig. Det er jo greit å være gift når barna kommer og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 5. april 2010 Forfatter #317 Del Skrevet 5. april 2010 Hei, jeg var bare innom og snikleste litt, så tenkte jeg skulle legge igjen et spor Så koselig med tvillinger! Jeg håpa nesten litt på det sjøl, for da har vi liksom to barn med en gang Forstår godt at dere velger å gifte dere nå og at dere gjør det stille og rolig. Det er jo greit å være gift når barna kommer og Hei! Takk for spor i boken min! Ja det er dobbelt glede med tvillinger, føler meg veldig heldig. :rødme: Mhm, har liksom alltid villet gifte meg før jeg fikk barn, men samboer har ikke vært helt klar før nå. Men nå rekker vi det akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. april 2010 #318 Del Skrevet 5. april 2010 Samboeren min har ikke vært klar han heller, så vi har vel funnet ut at vi ikke rekker å gifte oss før bebisen kommer. Men jeg leker litt med tanken på å kombinere dåp og bryllup - mulig det er galskap, men vi får se. Ha en fin kveld og en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 5. april 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Har faktisk tenkt litt på det samme selv Pusla, men plutselig ble han så veldig gifteklar nå at jeg tenkte det var lurt å slå til! I dag ble jeg endelig ferdig med den individuelle oppgaven som skal inn i eksamensmappen i mai, nå er det bare en gruppeoppgave igjen. Gleder meg til å slippe å stresse med skolen når den er levert, og bare ta det rolig og ruge. Skal på ultralyd på torsdag, og da MÅ jeg huske å spørre om de kan måle livmorhalsen, det glemte jeg sist. Håper virkelig den ikke er for kort, for noe sykehusinnleggelse har jeg lite lyst til. Men samtidig er det jo bra å finne det ut i tide da, slik at man kan forhindre for tidlig fødsel. Oi! Nå kom det plutselig så mye melk ut av ene puppen min at T-skjorta ble våt (har ikke bh på nå altså). Jaja, fint å se at ting fungerer. Ellers så har jeg fått den gledelige nyheten om at søsteren min og samboeren har planer om å flytte hit. Håper virkelig det blir noe av, tror jeg vil komme til å trives MYE bedre her om jeg fikk ha litt familie i nærheten. Og så får vi barnevakt lett tilgjengelig! Er bare 3 års forskjell på oss, så vi er gode venninner og. Nå skal jeg spise kvelds, så er det rett i seng. Endret 5. april 2010 av Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 7. april 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 7. april 2010 Hihi nå er det bare 2 dager til jeg blir fru! Er litt redd for at familien skal bli skuffet over at vi holder det hemmelig, men vi har ikke mulighet til å ordne noen feiring nå. Uansett om vi kun hadde feiret med nærmeste familie hadde det blitt mye å ordne. Begge to har store familier, og min familie bor langt vekke så vi måtte ha ordnet med overnatting. Eneste feiringen her blir å dra ut sammen med forloverne og spise en bedre middag. Planen i dag er å stikke bort på kjøpesenteret og kjøpe noe småtteri jeg trenger til fredag, og så gjøre litt husarbeid. Det vil si lett støvtørking. Noe mer er jeg ikke i stand til, men heldigvis begynner kjære å bli litt flinkere til å ta i et tak. Tror han har skjønt at det ikke er annet å gjøre, for jeg blir gal og meget irritabel av å se på skitne og støvete gulv uten å kunne gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå