Tinio Skrevet 16. april 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 16. april 2010 GRATULERER som gift!! Er det ikke herlig? Så digg med to små i magen som boltrer seg! GOD HELG Tusen takk! Jo jeg trives godt som gift! :rødme: God helg til deg og! Skjønner godt at det ikke er noe særlig hvis de skal starte med arbeidet hos dere Og for flotte bilder Ja det kunne ikke finnes et dårligere tidspunkt altså! Men mannen skal være med på et møte hvor de skal diskutere dette, og han har tenkt å gi klar beskjed om at de må være ferdig hos oss før juni. Håper de finner ut at de kan begynne en annen plass istedet slik at det blir leeenge til de kommer hit, er et ganske stort borettslag dette. Jaaa, gleder meg til vi får bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 16. april 2010 #362 Del Skrevet 16. april 2010 Her synes jeg styret bør kunne ta et hensyn. Det er ikke lett å ha sånt stress i leiligheten og samtidig ha TO nyfødte. Håper de kan ta deres leilighet først eller sist. Og så bra at bildene ble fine Det er viktige minner fra den store dagen, og det er jo også flott med fine magebilder :rødme: Ønsker deg en strålende helg, håper vi slipper å se snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. april 2010 #363 Del Skrevet 16. april 2010 Tror forresten tvillingene hadde store snuprosjekter i magen min istad, den var helt flat nede og på høyre side, mens det stod en diger spiss ut på venstre side som bevegde seg. Det så og kjentes veldig spesielt ut. Så herlig Håper dere får påvirket når de skal ta rørene hos dere da, for det er jo ikke særlig bra timing nå, nei. Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. april 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 17. april 2010 Her synes jeg styret bør kunne ta et hensyn. Det er ikke lett å ha sånt stress i leiligheten og samtidig ha TO nyfødte. Håper de kan ta deres leilighet først eller sist. Og så bra at bildene ble fine Det er viktige minner fra den store dagen, og det er jo også flott med fine magebilder :rødme: Ønsker deg en strålende helg, håper vi slipper å se snø Ja er ikke akkurat enkelt å leve uten kjøkken, vaskerom og bad når man har nyfødte i hus. Lite aktuelt å bo hos svigermor og, det orker jeg bare ikke! De må vel slå hull gjennom vegger og alt, usja meg... God helg til deg og! Jeg ser heldigvis bare regn foreløpig i dag! Så herlig Håper dere får påvirket når de skal ta rørene hos dere da, for det er jo ikke særlig bra timing nå, nei. Ha en flott helg Ja kjenner jeg blir stressa bare av å tenke på det, men håper det ordner seg. Ha en superflott helg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. april 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 17. april 2010 Trøøøtt! Det hadde virkelig gjort seg å få sove en hel natt i strekk, det er lenge siden det! Mannen er blitt syk og har kastet opp i hel natt, men jeg hadde nok vært våken uansett. Stakkar... Er synd på han, men må likevel le litt inni meg. Jeg var dårlig i over 3 måneder, og han LO da jeg kastet opp. Nå får han igjen for det. Bare jeg ikke blir smittet så! Har nok med denne forkjølelsen min. Må prøve å få gjort litt husarbeid light i dag. Skulle egentlig ønske jeg kunne skure ned hele huset, men det er nok en dårlig ide. Om jeg bare hadde hatt en hushjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. april 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 19. april 2010 Klageinnlegg: Er så lei nå, sover bare 3-4 timer i døgnet for tiden, og aldri mer enn en liten time i strekk. Det verker i rygg og mage konstant, finner ikke noen god stilling å sove i. Senga er for myk, sofaen er for smal. :gjeiper: Og om jeg er så heldig å endelig har greid å støtte meg opp med puter og finne en stilling som kjennes ok, så tar uroligheten i beina helt av slik at jeg ikke greier å ligge stille, men ligger og vrir meg mens jeg må svinge føttene fra side til side. Noen ganger sprer rastløsheten seg til armene og. Jeg er snart like stor som en fullgått enlinggravid nå, men har fortsatt 3 måneder igjen, og større skal jeg bli. Satt og kikket på magebilder på nettet i går, jeg er større enn enkelte som er i uke 38 allerede. Kan godt hende magen min virker større enn den egentlig er siden alt annet på meg er såpass smått da, jeg er jo ikke så stor akkurat. Jeg får dårlig samvittighet av å klage sånn, er glad for at de to små holder seg inne i magen. Men å ha konstant vondt og være trøtt uten å få sove gjør meg gal. Er ikke den som klager til folk rundt meg, så derfor må jeg syte her i dagboken isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. april 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 19. april 2010 Ååå, nå har jeg fått sove uavbrutt i nesten 3 timer. Ble i bedre humør med en gang. Skal prøve å gjøre litt gravidyoga nå, håper det mykner opp ryggen litt. Det pleier hvertfall å hjelpe på. Må få jobbet litt med gruppeoppgaven i dag og, får så dårlig samvittighet siden jeg er så lite effektiv. Men de andre er heldigvis veldig forståelsesfulle da. Dessuten stod jeg veldig på med den forrige gruppeoppgaven vi hadde. Nå er det bare denne oppgaven igjen, og så sykemelder jeg meg med god samvittighet! Det skal bli godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. april 2010 #368 Del Skrevet 19. april 2010 Uff da Skjønner godt at du klager! Frustrerende å ikke få sove. Men det er vel kanskje god trening til babyene kommer Så godt at du bare har en oppgave igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. april 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 19. april 2010 Uff da Skjønner godt at du klager! Frustrerende å ikke få sove. Men det er vel kanskje god trening til babyene kommer Så godt at du bare har en oppgave igjen Hehe ja det er sånn jeg prøver å tenke! Når babyene kommer så er jeg allerede vant til å ikke sove noe lenge om gangen. Og så får jeg kanskje sove godt når jeg først får tid, har hørt at rastløsheten i beina pleier å forsvinne rett etter fødselen, pluss at jeg slipper å drasse på denne magen. Det gleder jeg meg virkelig til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. april 2010 #370 Del Skrevet 19. april 2010 Du trenger ikke å unnskylde deg for at du klager. Skjønner virkelig at det må være slitsomt å ha det sånn som du har det nå. Får man ikke søvn blir man helt utafor. Skjønner at det er slitsomt med stor mage. Når det er sagt, så er jeg sikker på at du er kjempefin Og du blir ferdig med to i slengen, selv om det er dobbelt så slitsomt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 19. april 2010 #371 Del Skrevet 19. april 2010 Hold ut, hold ut!!!! Alle mine plager forsvant etter fødselen og det var vidunderlig å kunne ligge i sengen på en komfortabel måte igjen. I starten sov tvillingene mine ganske greit om natten, så jeg fikk sovet litt. Dessuten sov vi ganske lenge på morgenen (det var tider det, nå er vi oppe før seks hver dag) Nå er det ikke lenge igjen av svangerskapet, kanskje "bare" 10-12 uker. Magen kommer sikkert til å stabilisere seg litt nå. Jeg følte at jeg ble raskt stor og så holdt jeg meg jevnt stor til jeg fødte. Damene på jobben målte magen ofte, hver gang jeg kom på besøk, og det stoppet litt opp på 100-110 cm. Alle ble litt skuffa over det, he he... De forventet vel at jeg skulle komme med trillebår til slutt. Er du helt sykemeldt nå, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. april 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 19. april 2010 Du trenger ikke å unnskylde deg for at du klager. Skjønner virkelig at det må være slitsomt å ha det sånn som du har det nå. Får man ikke søvn blir man helt utafor. Skjønner at det er slitsomt med stor mage. Når det er sagt, så er jeg sikker på at du er kjempefin Og du blir ferdig med to i slengen, selv om det er dobbelt så slitsomt nå Ja søvn er utrolig viktig altså, jeg har alltid vært veldig avhengig av å sove nok. Jammen godt jeg kan sove litt på dagtid. Hehe joda, er egentlig fornøyd med magen selv om den er stor. Den har fin form synes jeg, og ingen antydning til strekkmerker så langt, enda så fort den har vokst. Hold ut, hold ut!!!! Alle mine plager forsvant etter fødselen og det var vidunderlig å kunne ligge i sengen på en komfortabel måte igjen. I starten sov tvillingene mine ganske greit om natten, så jeg fikk sovet litt. Dessuten sov vi ganske lenge på morgenen (det var tider det, nå er vi oppe før seks hver dag) Nå er det ikke lenge igjen av svangerskapet, kanskje "bare" 10-12 uker. Magen kommer sikkert til å stabilisere seg litt nå. Jeg følte at jeg ble raskt stor og så holdt jeg meg jevnt stor til jeg fødte. Damene på jobben målte magen ofte, hver gang jeg kom på besøk, og det stoppet litt opp på 100-110 cm. Alle ble litt skuffa over det, he he... De forventet vel at jeg skulle komme med trillebår til slutt. Er du helt sykemeldt nå, forresten? Takk, har vel ikke noe annet valg enn å bite tennene sammen nå de siste månedene uansett. Håper mine og kommer til å sove greit om natten, det virker som om de gjør det inne i magen hvertfall, de herjer mest om dagen. Hadde vært veldig greit om veksten min og stoppet opp litt når jeg bikker 100 cm, den er ca 92 cm nå. Utgangspunktet var 66 cm, det var tider det! Trillebår ja, jeg har ofte tenkt at jeg skulle hatt et bord med hjul som jeg kunne slengt magen oppå og trillet forran meg. Nei jeg studerer fortsatt 100 prosent, men innsatsen er ikke noe å skryte av. Vi holder på med jus nå, men jeg blir nok en vernepleier med lite peiling på jus. :gjeiper: Jeg gjøre bare min del av gruppeoppgaven, orker ikke gå på forelesning eller lese noe mer enn nødvendig. Sykemelder meg med en gang vi er ferdig med dette emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. april 2010 #373 Del Skrevet 20. april 2010 En av og til snikleser melder seg inn Gratulerer forresten med 2 i magen! Fantastisk morsomt å lese i forveien av UL din og mistanken din om 2! Ser at du sliter med søvn, kan sikkert være du har eller har tenkt på det men enten en ammepute eller en graviditetspute er jo sååå deilig å ha som støtte på natta....jeg bruker en ammepute og den er lang nok at jeg kan ha den støtte ryggen og ha mellom knea Lykke til videre, gleder meg å følge deg ved siste biten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. april 2010 #374 Del Skrevet 20. april 2010 Skal du bli vernepleier? Det planlegger jeg å studere også, etter permisjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. april 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 20. april 2010 I natt fikk jeg faktisk sove 4-5 timer. Vi la en søppelsekk under lakenet på min side, og da ble det mye lettere å snu seg. Bare å skli rundt. Bråker litt når jeg beveger meg da, men det får så være. Veldig deilig å slippe den tunge treningsøkten det er å skifte stilling. Våknet litt før seks, og stod opp etterhvert og laget niste til gubben. Nå har jeg vært flink å jobbe med jusoppgaven, så nå skal jeg legge meg nedpå litt og ta en velfortjent høneblund. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. april 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 20. april 2010 Oi! Folk har visst skrevet samtidig som meg. :gjeiper: En av og til snikleser melder seg inn Gratulerer forresten med 2 i magen! Fantastisk morsomt å lese i forveien av UL din og mistanken din om 2! Ser at du sliter med søvn, kan sikkert være du har eller har tenkt på det men enten en ammepute eller en graviditetspute er jo sååå deilig å ha som støtte på natta....jeg bruker en ammepute og den er lang nok at jeg kan ha den støtte ryggen og ha mellom knea Lykke til videre, gleder meg å følge deg ved siste biten her Så koselig med nytt ansikt i dagboka mi! Ja jeg bestilte faktisk ammepute i går! Det er tvillingammepute da, så den er litt annerledes i formen, men kan godt hende den er god å bruke som støtte! Skal du bli vernepleier? Det planlegger jeg å studere også, etter permisjonen Så kjekt! Det er en veldig lur utdanning, kan jo brukes til nesten alt. Ja jeg er straks ferdig med andre året nå, så da er det snart bare ett år igjen etter. Men det blir nok en pause først fra høsten av da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. april 2010 #377 Del Skrevet 20. april 2010 Så bra med tvilling-ammepute da, kommer nok godt med! Kjedelig med søvnmangel, håper det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. april 2010 #378 Del Skrevet 20. april 2010 Høres jo kjempe smart ut med søppelsekken da. Alt for at ting blir lettere for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 22. april 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 22. april 2010 Nå er jeg så drittlei alt!! På tirsdag røk det et rør under vasken på kjøkkenet og vannet sprutet ut med enorm kraft. Jeg greide ikke stenge det av, og løp opp til naboen for å hente hjelp, men han greide det heller ikke. Hele kjøkkengulvet var oversvømmet etter kort tid, så han løp ned i kjelleren hvor hovedkranen er. Men den var såklart inne i en låst bod som tilhørte en annen nabo som ikke var hjemme. Så han måte bryte opp døren, og til slutt fikk han heldigvis stengt av vannet. Nå må nesten hele kjøkkenet rives opp, vegger, skap og gulv er helt ødelagt. Pluss at hele stuegulvet er ødelagt og må også rives opp. Jepp! Det var akkurat det jeg trengte nå! Vi kan ikke bo der slik som det er nå, luften er rå og forferdelig og det kommer til å være arbeidskarer der i en god stund fremmover. Heldigvis betaler forsikringen vår for hotell, så vi flyttet ut i går. Farmoren til mannen passer ene katten, mens svigermor passer den andre siden han går overens med hunden hennes. Ikke nok med det, var med jordmor i går og da hadde jeg sukker i urinen, 3 pluss. Så jeg har nettopp vært hos legen og tatt glukosebelastning, og det viser seg at jeg har fått svangerskapsdiabetes. Wohoo... Det var såpass alvorlig at jeg mest sannsynlig må begynne med medisin. Legen sa det er lite hjelp i bare kostholdsregulering siden jeg er såpass slank, og allerede lever ganske sunt. Skjønner ikke hvorfor jeg har fått det, jeg som nesten aldri rører sukker utenom helgene, og er forsiktig med karbohydrater. Er vel den hersens PCOSen som står bak dette og, drittsykdom. Synes det begynner å bli litt mye nå, både PCOS, lavt stoffskifte og diabetes. Men diabetesen går jo forhåpentligvis over etter fødselen da. Kanskje det er pga av dette at jeg har vært så grusomt plaget med rastløse bein. :klø: Kan jo være fordi kroppen er så enormt i ubalanse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. april 2010 #380 Del Skrevet 22. april 2010 Uff da, Tinio Høres ut som om du har hatt en drittdag i dag for å si det rett ut! Håper ting ordner seg for dere raskt, for er ikke godt at det er såpass mye ekstra stress for dere nå siden det ikke er så mange ukene igjen til det kan begynne å skje noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå