Gå til innhold

Har TO mirakler i magen!

Tinio

Anbefalte innlegg

Takk jenter! :klemmer: Blir helt rørt jeg! :rødme:

Dagen i går var fin, men slitsom. Jeg hadde aldri greid noe skikkelig feiring hvertfall, men vi tenker som sagt å ta det seinere. :)

Hun som giftet seg før oss var også gravid, med nydelig brudekjole. Men hun hadde ikke halvparten så stor mage som meg. :gjeiper:

Vielsen gikk kjapt og enkelt, men jeg måtte nå holde tilbake en tåre fordi jeg da. Da vi var hos fotografen etterpå var jeg kjempesliten, og det var tungt å stå å posere i en time, men håper bildene ble bra fordi. Vi skal dit igjen på torsdag og plukke ut hvilke vi vil ha, er veldig spent på hvordan de ble. :jepp:

Familien min ble kjempeglad for at vi giftet oss hvertfall, og alle sa de skjønte at jeg ikke orket å styre med noen fest nå. :) Har fått blomster og gaver allerede, synes det har ringt på døren i ett sett i dag jeg.

Ellers så har vi vært på UL i dag, og ungene er DIGRE, hvertfall gutten! Begge to ligger forran skjema fortsatt, og gutten er 1 kg allerede! :hakeslepp: Jeg som trodde tvillinger skulle vokse mindre enn enlinger... Dette vil si at jeg nå bærer mer enn dobbelt så mye som en vanlig gravid gjør når hun er like langt på vei. Stakkars magen min, ikke rart den har det tungt.

Legen sa at dette er veldig bra, for om de skulle bli født nå så vil de nesten helt sikkert greie seg siden de er så store og sterke. Det syns jeg var veldig godt å høre for jeg har bekymret meg mye for å føde for tidlig. Morkakene deres har vokst sammen, men det er visst ikke noe farlig med toeggede tvillinger.

Jeg fikk målt livmorhalsen også, den var ca 3,5 cm så det var ingen fare på ferde sa legen. Så nå kan jeg puste litt lettet ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er ganske tøff som gjennomfører et bryllup med så stor mage... selv om det var lite.. Og jeg sitter her med et smil om munnen og er veldig glad på dine vegne :)

Så godt å høre at alt står bra til der inne.. Ikke rart det er tungt nei, guri malla.. :overrasket:

Da er det bare å vente til de vil ut da... Lykke til :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om det ble en flott og minneverdig dag for dere.

Og så bra at dine søte små har det bra :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er ganske tøff som gjennomfører et bryllup med så stor mage... selv om det var lite.. Og jeg sitter her med et smil om munnen og er veldig glad på dine vegne :)

Så godt å høre at alt står bra til der inne.. Ikke rart det er tungt nei, guri malla.. :overrasket:

Da er det bare å vente til de vil ut da... Lykke til :smilyblomst:

Hehe jeg håper nesten den voksingen til gutten roer seg littegranne etterhvert, hvis han skal fortsette slik så sprekker jeg! :gjeiper: Ja gleeeder meg til de er kommet ut. :rødme:

Høres ut som om det ble en flott og minneverdig dag for dere.

Og så bra at dine søte små har det bra :)

:klemmer:

Ja det ble en fin dag, og helgen ble enda bedre etter at det gikk så fint på ultralyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott helg ja :klem: Så flott at alt så bra ut, men jeg synes litt synd på deg som har så tungt å bære allerede ja. Tøft gjort av deg å gå igjennom bryllupsdag da ja!!

Jeg synes jeg er svær, men har skjønt at jeg absolutt ikke er det, også får jeg tenke litt på deg når jeg synes det blir for ille ;)

Nyt vårdagene og livet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjenner jeg holder på å få feber. :( Har hatt sår hals og vondt i ørene siden i går, og nå verker det i hele kroppen. Synes kroppen har det ubehagelig nok som det er for tiden om jeg ikke skal bli syk også. :gjeiper: Jaja, får håpe det går fort over. :)

Må vel prøve å holde feberen nede med paracet så det ikke blir så varmt for babyene. Jeg får alltid så høy feber, det stiger over 40 selv om det bare er en forkjølelse. Og det er jo litt i meste laget nå når jeg er gravid. :syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Heia! Grtulerer så masse medkone stauts:) !Weee!!

Og ikke inst for UL med to perfekte bebisser da:)

Tenker det må være tung å gå rundt me diger mage, så står respekt av det altså!

Synes selv allerede at jeg har lagt på meg 1-1,5 kr jeg, og det er jo altfor tidlig!

Håper dere har strålende vær og at du får slappet av og nyter våren/sommeren som er rett tundt hjørnet!!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Har en stille stund i heimen, og fikk tid til å sulle rundt på kg. Oppdaget boken din og ble veldig nysgjerrig på den overskriften! Så nå har jeg lest alle 18 sidene og vil bare si gratulere med tvillinger, bryllup og håper jeg kan få følge deg videre :) Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott helg ja :klem: Så flott at alt så bra ut, men jeg synes litt synd på deg som har så tungt å bære allerede ja. Tøft gjort av deg å gå igjennom bryllupsdag da ja!!

Jeg synes jeg er svær, men har skjønt at jeg absolutt ikke er det, også får jeg tenke litt på deg når jeg synes det blir for ille ;)

Nyt vårdagene og livet i magen :klem:

Hehe du har jo lov å synes at det er tungt da, jeg har syntes det lenge før jeg ble så stor som nå. Egentlig synes jeg ikke at jeg er så diger med tanke på at det er to sværinger da, tror de ligger godt inn mot ryggen min. Fint er det, og der kan de holde seg! :)

Heia! Grtulerer så masse medkone stauts:) !Weee!!

Og ikke inst for UL med to perfekte bebisser da:)

Tenker det må være tung å gå rundt me diger mage, så står respekt av det altså!

Synes selv allerede at jeg har lagt på meg 1-1,5 kr jeg, og det er jo altfor tidlig!

Håper dere har strålende vær og at du får slappet av og nyter våren/sommeren som er rett tundt hjørnet!!

:klemmer: :klemmer:

Takk! :klemmer:

Tror jeg gikk opp litt helt i begynnelsen jeg og, før jeg gikk ned igjen pga dårlig matlyst. Det er nok normalt. :) Nå bare øker vekta mer og mer, ikke så kjekt å veie seg nei. Sier til meg selv at det bare er mye vann i kroppen jeg. :fnise: Vet at jeg er enn vannsamler og da, det har jeg alltid vært. Uansett forsvinner nok kiloene fort igjen etter fødselen, bare vi ikke legger på oss altfor mye flesk da.. :sjenert:

Ja her har vi strålende vær, og det er kjempedeilig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Har en stille stund i heimen, og fikk tid til å sulle rundt på kg. Oppdaget boken din og ble veldig nysgjerrig på den overskriften! Så nå har jeg lest alle 18 sidene og vil bare si gratulere med tvillinger, bryllup og håper jeg kan få følge deg videre :) Spennende!!!

Oi så hyggelig! Må få beklage for alle syteinnleggene jeg har skrevet i denne boka. :fnise: Tusen takk for det, ja du må gjerne følge med videre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola har skint hver dag siden vi giftet oss, det må da være et godt tegn! :sol::fnise:

Virker som om jeg ikke blir noe mer syk nå, hadde litt feber i går men det har gitt seg. Nå er jeg bare litt snufsete og vond i halsen.

Skal bort på nav nå etterpå og høre litt hvordan vi skal gjøre dette. Jeg har jo jobbet nok til å ha rett på foreldrepenger, men det blir ikke like mye som to engangstønader. Derfor bør jeg vel heller søke om engangstønad, og så ha permisjon fra jobb uten lønn istedet. :klø:

Jeg tenker og å fortsette som fulltidsstudent neste år også (hvertfall på papiret), for da har mannen rett på permisjon i gradert stilling uten at det går utover fødselsstipendet mitt. Jeg trenger hverken møte eller stå på eksamen, men det hadde vært veldig greit om jeg fikk gjort unna littegrann da, så får jeg det mindre travelt året etter. ;) Får ta det som det kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, denne dagboka hadde visst detti ut av "mine innlegg"... Og så så mye som har skjedd her siden sist jeg var her! :sjokk:

Gratulerer som nygift! Håper bildene ble nydelige!

Tenk at de to små i magen din er over snittet for babyer på det stadiet du (vi) er... WOW! Tipper det er tungt, ja!

Jeg synes det er tungt nok med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjekt å ha deg tilbake Susan! ;) Ja må si det skjer veldig mye i livet mitt for tiden.. :)

Jeg får som vanlig ikke sove, så nå har jeg stått opp igjen. Orker ikke å ligge å vri meg i sengen. Jeg får snoke litt rundt i dagbøkene før jeg går og legger meg igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det virkelig skjedd mye siden sist!!!! Gratulerer masse med bryllup, så utrolig hyggelig!

Mine unger vokste også masse i magen i starten, men flatet litt mer ut på slutten. De var ca 2,3 og 2,6 da de ble født, 3-4 uker før termin. Jeg skjønner så godt at du er tung nå, det er ikke noen lett jobb å bære fram tvillinger. Men nå er du kommet langt, snart er de magiske 28 ukene her også. Jeg pustet mer og mer ut for hver milepæl... Du hadde jo veldig lang og fin livmorhals, da. Min var kun på 2,5 cm på det meste, husker jeg. De holder seg nok på plass leeeeeeeeeenge :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det virkelig skjedd mye siden sist!!!! Gratulerer masse med bryllup, så utrolig hyggelig!

Mine unger vokste også masse i magen i starten, men flatet litt mer ut på slutten. De var ca 2,3 og 2,6 da de ble født, 3-4 uker før termin. Jeg skjønner så godt at du er tung nå, det er ikke noen lett jobb å bære fram tvillinger. Men nå er du kommet langt, snart er de magiske 28 ukene her også. Jeg pustet mer og mer ut for hver milepæl... Du hadde jo veldig lang og fin livmorhals, da. Min var kun på 2,5 cm på det meste, husker jeg. De holder seg nok på plass leeeeeeeeeenge :goodbye:

Tusen takk! :klemmer:

Det er nok naturlig at det flater ut på slutten, de har vel ikke plass til å fortsette å breie seg sånn som de har gjort til nå. Ja det begynner å bli tungt, men er likevel i en veldig god periode nå. Tror kanskje sola gir meg litt ekstra engergi. :sol:

Jeg og merker at jeg blir mer og mer trygg på at dette skal gå bra etterhvert som ukene går, og gleder meg til jeg har passert 28 uker! :) Hjalp veldig å få bekreftet at livmorhalsen var såpass lang hvertfall. Jeg ble faktisk målt med utvendig UL, det blir ikke like nøyaktig som innvendig, men trengte ikke måle innvendig siden den var såpass lang. Legen hadde visst sjekket den hver gang uten å si noe om det til meg han! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Invicta

Gratulerer som nygift :)

Godt å høre at alt står bra til med både mor og barn :) Ja, det er deilig nå når sola her er. Vi får nyte det mens vi kan, snart faller både snø og aske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Invicta :klemmer: Ja det var deilig med sol så lenge det varte. :gjeiper:

I går var vi og plukket ut hvilke bilder vi ville ha, men usja meg så dyrt! Ble da en del vellykede, men på mange så var det slik at en av oss så fin ut, mens den andre så helt forferdelig ut. Vil gjerne ha flere av bildene, men får bestille de senere når vi har bedre råd. :)

Var artig å se proffe bilder av meg med magen min da. :rødme:

Tidligere denne uken fikk vi brev fra styret i borettslaget om at de skal skifte ut rørene i alle leilighetene, og at de skal starte med vår oppgang! Åh, det kunne ikke ha passet dårligere. Skal de liksom begynne å styre med kjøkken, bad og vaskerom når vi har nyfødte tvillinger? Det går jeg ikke med på. :snurt: Ikke frister det at de gjør det før heller, når jeg er høygravid og elendig...

Tror forresten tvillingene hadde store snuprosjekter i magen min istad, den var helt flat nede og på høyre side, mens det stod en diger spiss ut på venstre side som bevegde seg. Det så og kjentes veldig spesielt ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det ikke er noe særlig hvis de skal starte med arbeidet hos dere :snurt:

Og :hoppe: for flotte bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...