Småkjekset Skrevet 14. mars 2010 #281 Del Skrevet 14. mars 2010 Det hørtes ikke noe særlig ut. Er alene hjemme jeg også nå, sambo kommer gjerne hjem om en uke/halvannen så håper vi får påskeferien sammen ihvertfall Hvor er det du bor siden d uer helt alene? Er det jeg også, alle venner og familie er alle andre steder enn der jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 14. mars 2010 Det hørtes ikke noe særlig ut. Er alene hjemme jeg også nå, sambo kommer gjerne hjem om en uke/halvannen så håper vi får påskeferien sammen ihvertfall Hvor er det du bor siden d uer helt alene? Er det jeg også, alle venner og familie er alle andre steder enn der jeg er. Uff må være mye lengre alene du da stakkar! Det er godt vi har kattene våre i det minste, bedre enn ingen selskap hvertfall. :gjeiper: Jeg har forvillet meg til Bergen jeg! Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 14. mars 2010 Uææ det sparker så hardt i magen at jeg ser det utenpå klærne! Nå har jeg snakket lenge på telefonen med en venninne, og vips var humøret mye bedre. Så nå får jeg sikkert sove godt også. :søvn: Da går jeg og legger meg, god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. mars 2010 #284 Del Skrevet 15. mars 2010 Uff må være mye lengre alene du da stakkar! Det er godt vi har kattene våre i det minste, bedre enn ingen selskap hvertfall. :gjeiper: Jeg har forvillet meg til Bergen jeg! Hvor bor du da? Jeg har da forvillet meg fra Bergen og til Horten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 16. mars 2010 #285 Del Skrevet 16. mars 2010 Uææ det sparker så hardt i magen at jeg ser det utenpå klærne! Nå har jeg snakket lenge på telefonen med en venninne, og vips var humøret mye bedre. Så nå får jeg sikkert sove godt også. :søvn: Da går jeg og legger meg, god natt! He he, det minner meg om at jeg følte meg som et "freakshow" noen ganger når magen levde sitt eget liv. Det kunne sees skikkelig godt når begge barna flyttet seg rundt der inne..... Godt du fikk snakket med en vennine og fikk opp humøret litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 16. mars 2010 He he, det minner meg om at jeg følte meg som et "freakshow" noen ganger når magen levde sitt eget liv. Det kunne sees skikkelig godt når begge barna flyttet seg rundt der inne..... Godt du fikk snakket med en vennine og fikk opp humøret litt Hehe ja noen ganger tar det helt av, det sparker både oppe, nede og på sidene på en gang. Jeg tror de slåss der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) I dag har det vært en fin dag! Har hatt besøk av ei venninne i klassen, og hun fikk kjenne på magen mens ene babyen sparket. Hun skvatt og hylte like mye hver gang. Og så har broren til samboer vært her en tur på besøk for å trene på treningsrommet vårt, han pleier å trene her ca 3 ganger i uka. Synd for han og samboer når treningsrommet blir gjort om til barnerom nå snart! :gjeiper: Så i dag har det ikke vært noe ensomt hvertfall. Nå holder jeg på å steke sunne kanelboller som jeg skal kose meg med til frustrerte fruer. Oppskriften på sunn bolledeig fant jeg på matoppskrift.no Og min høyt elskede kjære kommer hjem tidlig tidlig i morgen. Jeg har savnet han kjempemye! :rødme: Endret 16. mars 2010 av Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 #288 Del Skrevet 17. mars 2010 Kose deg masse med din kjære idag! Spennende med barnerommet.. Tenkt å male, gjort noe klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 18. mars 2010 Æsj hva skjer med kvinneguiden da? Fysj.. Epica: Nei rommet er såpass lyst og fint som det er, så vi skal bare pynte og lage det koselig med gardiner og bilder osv. Minst mulig arbeid, jeg er så lat! I går var jeg på spa og fikk ansiktsbehandling med dyprens og massasje, hadde et gavekort som jeg ikke hadde fått brukt enda. Det er nok kjempedeilig når man ikke er gravid, men jeg syns det ble ganske ubehagelig etterhvert. Ligge på rygg i 1 1/2 time var ikke så bra, hadde kjempevondt i ryggen etterpå. Dessuten var det ikke noe særlig å få varm damp i trynet samtidig som jeg fikk smurt alle slags produkter med sterk lukt på huden. Jeg som blir dårlig hver gang jeg dusjer. Men det var godt med massasje da! Og jeg ser tydelig at huden er blitt mye renere. Jeg kommer likevel ikke til å gjøre det igjen når jeg er gravid, siden jeg ble så veldig uvel, og var det resten av dagen. Forresten oppdaget jeg en liten åreknute på leggen min her en dag! Vil ikke ha!! Så nå har jeg kjøpt meg støttestrømper på apoteket og passer på å sitte og ligge med beina høyt for å forebygge at det kommer flere. Faren og søsteren min er skikkelig plaget med åreknuter, og moren min har noen hun også, så jeg har nok anlegg for å få det. Men det er visst lettere å forebygge dem enn å få fjernet dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå har jeg nettopp vært på svangerskapskontroll hos legen, og endelig er stoffskiftet sånn som det skal. Det tok jammen lang tid før medisinen virket, startet jo på den for snart 5 måneder siden. Jeg håper det ikke har gått utover babyene, uffa meg... I natt drømte jeg at de var blitt født. Gleder meg veldig! :rødme: Er allerede litt smålei av å være gravid nå, og ser frem til jeg er ferdig. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 26. mars 2010 Så utrolig trøtt i dag! Jeg sover ikke noe særlig godt for tiden, synes det er vanskelig å finne en sovestilling som er behagelig, og våkner veldig ofte av at jeg er øm i magen eller har vondt i ryggen. Ellers så synes jeg magen begynner å bli vel stor, nok nå! Jeg rekker liksom ikke å bli vant til det, og føler meg ikke helt komfortabel. Begynner å bli lei av å hele tiden høre hvor stor jeg er. Vet at folk bare mener det hyggelig, men det er mye koseligere når de sier "å så fin mage du har fått", enn "å som magen din eser ut". Er noe med måten man sier ting på. Noen ganger må jeg bite i meg frekke kommentarer som; jaja, vi er tre stykker som fortsatt veier under 60 kg til sammen, hva med deg?! Eller takk i like måte, jeg har to i magen, hva er din unnskyldning? Jada det er tåpelig, pleier ikke være så hårsår til vanlig! :gjeiper: Hormonell! Er nok i uvanlig dårlig humør om dagen, for jeg sliter veldig med en oppgave som jeg holder på å skrive, bruker mye tid og energi på den. Vil ha påskeferie nå, men ser ut som om jeg må bruke ferien til å jobbe med oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 26. mars 2010 #292 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg ville nok sagt "å så fin mage du har fått" til deg. Jeg synes nemlig gravide mager er noe av det fineste, og gleder meg veldig til den dagen min mage er gravid og ikke bare litt stor :rødme: Håper du får en fin helg Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jeg ville nok sagt "å så fin mage du har fått" til deg. Jeg synes nemlig gravide mager er noe av det fineste, og gleder meg veldig til den dagen min mage er gravid og ikke bare litt stor :rødme: Håper du får en fin helg Tinio Hehe takk, du hadde vel ikke turt å si noe annet til et slikt hormontroll som meg! Vet det er teit å irritere seg over halvfrekke magekommentarer, men jeg irriterer meg over alt mulig for tiden. Er flink å skjule det da, tror jeg.. :gjeiper: Kanskje man blir dobbelt hormonell med tvillinger! :klø: Skjønner godt at du gleder deg til Invictabebisen flytter inn i magen din. :rødme: Du kommer nok til å se helt fantastisk ut. Endret 27. mars 2010 av Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. mars 2010 #294 Del Skrevet 27. mars 2010 Synes ikke du er hormonell som reagerer på sånne kommentarer. Man kan da ikke si "som magen din eser ut". Det er helt feil ordbruk. Skal man ha ironiske komentarer, må det være bombesikkert at den er ment ironisk. Og den bør komme fra folk man kjenner godt, som man vet hva egentlig mener. Du har full rett til å synes at sånne kommentarer er ubehangelige. Når det er sagt, så synes nok de aller aller fleste at du har fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 27. mars 2010 Hehe godt at du skjønner hva jeg mener Becky, er vel ikke så mange som synes det er så hyggelig å høre at de eser ut! :gjeiper: Selv om egentlig jeg forstår at det bare er magen de snakker om da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 28. mars 2010 #296 Del Skrevet 28. mars 2010 Forstår godt at du synes det er ubehagelig med sånne kommentarer. Når man er gravid går kroppen gjennom store forandringer både på utsiden og innsiden og det er fullstendig forståelig om man er litt mer hårsår! Jeg er i alle fall helt enig med de andre her om at gravidmage er nydelig Ønsker deg og babyene en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 29. mars 2010 Forstår godt at du synes det er ubehagelig med sånne kommentarer. Når man er gravid går kroppen gjennom store forandringer både på utsiden og innsiden og det er fullstendig forståelig om man er litt mer hårsår! Jeg er i alle fall helt enig med de andre her om at gravidmage er nydelig Ønsker deg og babyene en fin påske Ja det er sant det, og her skjer jo forandringene litt ekstra kjapt. Legen sa at om ca 6 uker er jeg like stor som en vanlig gravid er til termin. Jaja alt for barna. :rødme: God påske til deg fra oss tre og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mars 2010 #298 Del Skrevet 30. mars 2010 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 30. mars 2010 God påske til deg og Småkjekset! I dag var jeg hos frisøren, og er så irritert på den kjerringa at jeg nesten begynner å grine! Nå har jeg spart og spart til langt hår så lenge, vært flink å kure det og gå til frisøren annenhver måned for å stusse tuppene, så det var veldig sunt og lite slitt. Og så klipper frisøren jeg var hos i dag minst 10-15 cm, selv om jeg sa hun skulle ta så lite som mulig og vi ble enig om 2 cm. Nå er det kortere enn det var for et år siden. Ble fin på håret, men er skikkelig surt når et års sparing går rett i dass! Skal aldri mer gå til henne hvertfall. Arhg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. mars 2010 #300 Del Skrevet 31. mars 2010 I dag var jeg hos frisøren, og er så irritert på den kjerringa at jeg nesten begynner å grine! Nå har jeg spart og spart til langt hår så lenge, vært flink å kure det og gå til frisøren annenhver måned for å stusse tuppene, så det var veldig sunt og lite slitt. Og så klipper frisøren jeg var hos i dag minst 10-15 cm, selv om jeg sa hun skulle ta så lite som mulig og vi ble enig om 2 cm. Nå er det kortere enn det var for et år siden. Ble fin på håret, men er skikkelig surt når et års sparing går rett i dass! Skal aldri mer gå til henne hvertfall. Arhg... Du har min fulle medfølelse. Har selv akkurat betalt 1400 kr for å ha håret i hestehale... Ikke veldig vellykke med andre ord. Hadde langt hår jeg og. Håper du får en fin påske og at formen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå