Tinio Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 3. januar 2010 Uff kjedelig når du ikke har så mange nære venner i byen Føler med deg... Føler få tar kontakt, som om alle er travle med sitt de siste årene.. Men blir jo travelt som småbarnsmor også, ikke ofte jeg orker gjøre ting. Kanskje du skal ta en telefon når du merker du savner familie og venner, så hjelper det sikkert Tenk...du skal få to!! Kos deg med magen! Takk for omtanke Epica! Er så uvant å ikke skrive Wings! Men blir vel vant til det! Ja det er som du sier, alle er så opptatt med sitt. Men det blir vel jeg og de neste årene, ingen tvil om det! Det går heldigvis mye bedre med humøret nå da. Var vel bare det at det ble litt vel ensomt og trist å være vekke fra familien og vennene i julen for aller første gang, og at man er gravid og full av hormoner hjelper ikke akkurat så veldig på. Skal bli godt nå når skolen begynner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror jeg får ennå en gutt. Men har egentlig ikke noen følelse for det ene eller det andre. Mannens familie har ikke fått annet enn gutter på evigheter, så det er liksom stor sjanse for at det kun er guttegener han har å gi... Ikke at det betyr noen ting. Ikke kommer vi til å ønske å vite det heller... Edit: skrivefeil Ja da kan det høres ut som om det er store sjanser for at det blir en søt liten gutt nå igjen! Åå jeg hadde aldri greid å la være å få vite det, jeg er aaaltfor nysgjerrig! Men det blir jo litt mer spennende da, når man ikke vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. januar 2010 #143 Del Skrevet 3. januar 2010 Oi... ja jeg orker ikke vente lenger enn til ul! Utålmodig ja Jeg forstår godt at man blir deppa pga hormoner, helt normalt! Og mørketiden hjelper ikke på akkuratt :gjeiper: Ha en koooooos kveld med magen, den er vel stor nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 4. januar 2010 #144 Del Skrevet 4. januar 2010 Gratulerer så mye med to små i magen! Jeg har selv hatt to små i magen, og det er helt fantastisk! Gled deg masse, det å få to er slitsomt men det gir deg utrolig mye. De har så stor glede av hverandre. Håper du har registrert deg på www.tvillingforum.com? Masse flinke fornuftige tvillingmammaer som kan svare på alt du måtte lure på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 4. januar 2010 #145 Del Skrevet 4. januar 2010 jeg skjønner godt hva du mener med hormoner som raser rundt i kroppen Håper du har en fin dag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2010 #146 Del Skrevet 4. januar 2010 Innom og hilser på Gratulerer så mye med to spirer i magen! Blir en ekstra spennende tid for dere fremover nå Skjønner godt at det ikke er noe særlig å være langt unna venner og familie, har det slik jeg også. Merker at jeg gjerne kunne tenkt meg barn innen ikke så lenge, men må nok vente til vi ikke bort så langt unna familiene våre, slik at vi har noen å støtte oss til. Hvordan går det med stoffskiftet ditt da? Jeg blir for tiden behandlet for høyt, men forskjellen fra forrige gang jeg hadde det er at jeg bare tar en type medisin, og det er veldig greit for kan ikke fordra tabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 4. januar 2010 Oi... ja jeg orker ikke vente lenger enn til ul! Utålmodig ja Jeg forstår godt at man blir deppa pga hormoner, helt normalt! Og mørketiden hjelper ikke på akkuratt :gjeiper: Ha en koooooos kveld med magen, den er vel stor nå?! Nei når det er mørkt og kaldt er det lett for å bli sittende under et pledd og smådeppe! Nja, magen er ikke akkurat så mye større, men den er mye hardere og ser litt annerledes ut så den begynner vel å vokse veldig snart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 4. januar 2010 Gratulerer så mye med to små i magen! Jeg har selv hatt to små i magen, og det er helt fantastisk! Gled deg masse, det å få to er slitsomt men det gir deg utrolig mye. De har så stor glede av hverandre. Håper du har registrert deg på www.tvillingforum.com? Masse flinke fornuftige tvillingmammaer som kan svare på alt du måtte lure på. Lykke til! Så gøy å høre fra en annen tvillingmamma! Ja jeg gleder meg veldig! Jeg har registrert meg på tvillingforum ja, men jeg er ikke så veldig aktiv der inne enda akkurat. Men det kommer vel etterhvert som spørsmålene dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 4. januar 2010 jeg skjønner godt hva du mener med hormoner som raser rundt i kroppen Håper du har en fin dag =) Ja, møkkahormoner! Takk for det, dagen i dag har vært fin. Håper du og har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 4. januar 2010 Innom og hilser på Gratulerer så mye med to spirer i magen! Blir en ekstra spennende tid for dere fremover nå Skjønner godt at det ikke er noe særlig å være langt unna venner og familie, har det slik jeg også. Merker at jeg gjerne kunne tenkt meg barn innen ikke så lenge, men må nok vente til vi ikke bort så langt unna familiene våre, slik at vi har noen å støtte oss til. Hvordan går det med stoffskiftet ditt da? Jeg blir for tiden behandlet for høyt, men forskjellen fra forrige gang jeg hadde det er at jeg bare tar en type medisin, og det er veldig greit for kan ikke fordra tabletter. Tusen takk for det! Ja det er litt tøft å være vekke fra familien, men familien til samboeren bor jo her og hjelper oss. Selv om det ikke blir helt det samme for meg da. Jeg vet ikke helt hvilke verdier stoffskiftet mitt ligger på nå, men legen sa det var blitt bedre hvertfall. Men det er ikke helt som det skal enda, så jeg har økt dosen med medisin. Håper virkelig ikke stoffskiftet har gått utover spirene altså, huff... Men det har heldigvis aldri vært sånn ekstremt lavt da. Skal ta nye prøver i morgen. Hvordan er det å ha høyt stoffskifte da? Blir vel på en måte motsatte symptomer av lavt eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2010 #151 Del Skrevet 4. januar 2010 Tusen takk for det! Ja det er litt tøft å være vekke fra familien, men familien til samboeren bor jo her og hjelper oss. Selv om det ikke blir helt det samme for meg da. Jeg vet ikke helt hvilke verdier stoffskiftet mitt ligger på nå, men legen sa det var blitt bedre hvertfall. Men det er ikke helt som det skal enda, så jeg har økt dosen med medisin. Håper virkelig ikke stoffskiftet har gått utover spirene altså, huff... Men det har heldigvis aldri vært sånn ekstremt lavt da. Skal ta nye prøver i morgen. Hvordan er det å ha høyt stoffskifte da? Blir vel på en måte motsatte symptomer av lavt eller? :klø: Synes det er et helt herk, for ikke får jeg til å sovne om nettene selv om jeg er dødssliten, jeg har hvilepuls på 130-140, og er utrolig rastløs. Men en ting som jeg ikke er plaget med nå som jeg hadde forrige gang er oppkast. Kastet opp rundt 5-8 ganger om dagen, så gikk en del ned i vekt pga det også. Men nå er vekten stabil, så da kan jeg ikke klage, foreløpig ihvertfall. Er snakk om at jeg ska lta røntgen bilder av skjoldbrukskjertelen min, og ut i fra det bildene viser er det mulig jeg må operere. Så håper jeg slipper det. Satser på at spirene dine har det kjempe flott i magen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 6. januar 2010 Synes det er et helt herk, for ikke får jeg til å sovne om nettene selv om jeg er dødssliten, jeg har hvilepuls på 130-140, og er utrolig rastløs. Men en ting som jeg ikke er plaget med nå som jeg hadde forrige gang er oppkast. Kastet opp rundt 5-8 ganger om dagen, så gikk en del ned i vekt pga det også. Men nå er vekten stabil, så da kan jeg ikke klage, foreløpig ihvertfall. Er snakk om at jeg ska lta røntgen bilder av skjoldbrukskjertelen min, og ut i fra det bildene viser er det mulig jeg må operere. Så håper jeg slipper det. Satser på at spirene dine har det kjempe flott i magen jeg Æsj stoffskiftesykdommer er noe herk, uansett hvilken vei det er! Jeg hadde lav hvilepuls jeg, trodde det var fordi jeg var SÅ godt trent! Nå er den litt raskere, men vet ikke om det er medisinene eller graviditeten som gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 6. januar 2010 Er så trøtt i dag, har sikkert bare sovet 3-4 timer i natt. Nå drar jeg til skolen for å lese på eksamen, i denne tilstanden: Det frister IKKE å gå ut i kulda nå! Brrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 6. januar 2010 #154 Del Skrevet 6. januar 2010 Er så trøtt i dag, har sikkert bare sovet 3-4 timer i natt. Nå drar jeg til skolen for å lese på eksamen, i denne tilstanden: Det frister IKKE å gå ut i kulda nå! Brrrr Uffa, må være kjempe trøtt i dag du da! Håper du får en fin dag selvom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 6. januar 2010 #155 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hei Jeg har nå lest igjennom dagboken din, du og epica har så kjekke dagbøker, selv for de som verken er gravide, eller er prøvere. Jeg har ikke barn selv, men er nå et menneske med massse omtanke inni meg. Gratulerer med to bebisser i magen da!!! Hva sier mammaen din nå da? Er hun mer snakkesalig eller? Kjekt å lese disse dagbøkene, da det ikke er så veldig lenge til vi jeg og skal sette i gang me prøving osv!! Endret 6. januar 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 6. januar 2010 Uffa, må være kjempe trøtt i dag du da! Håper du får en fin dag selvom! Takk, dagen ble ikke så verst likevel. Greide utrolig nok å få med meg det jeg leste, selv om øynene gikk i kryss. Men nå er det snart middagslur! Sooove, mmmm :rødme: Skal bare snoke litt i dagbøkene først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Jeg har nå lest igjennom dagboken din, du og epica har så kjekke dagbøker, selv for de som verken er gravide, eller er prøvere. Jeg har ikke barn selv, men er nå et menneske med massse omtanke inni meg. Gratulerer med to bebisser i magen da!!! Hva sier mammaen din nå da? Er hun mer snakkesalig eller? Kjekt å lese disse dagbøkene, da det ikke er så veldig lenge til vi jeg og skal sette i gang me prøving osv!! Hei! Så koselig å høre at du liker dagboken min da! Takk for gratulasjon Moren min bryr seg jo, men skulle ønske hun var litt mer støttende. Men det virker som om hun synes det er veldig stas at det er tvillinger! Det blir spennende når dere skal sette i gang med prøvingen da! Håper dere slipper å vente så lenge før dere lykkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 6. januar 2010 #158 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hei! Så koselig å høre at du liker dagboken min da! Takk for gratulasjon Moren min bryr seg jo, men skulle ønske hun var litt mer støttende. Men det virker som om hun synes det er veldig stas at det er tvillinger! Det blir spennende når dere skal sette i gang med prøvingen da! Håper dere slipper å vente så lenge før dere lykkes! Takk takk;) Er vel noe med at for mammaen din vil du alltid være hennes baby, og nå er det plutselig du som er så voksen å får babyer:) Stas iallefall;) Hehe, ja henger rundt her å snuser litt, så får jeg bare starte en egen bok når den tiden kommer:) Forresten så er jeg veldig god på magefølelser,og de stemmer ofte så må jo gjette hva du får da Sov godt;) Endret 6. januar 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 6. januar 2010 #159 Del Skrevet 6. januar 2010 Så bra at du fikk lest til eksamen da! Jeg var også kjepe trøtt på jobb i dag, men hjalp å oppholde seg litt ute i de "deilige" -12 Jeg vil forresten også tippe på dine søte små!! Jeg tipper da Jeg skal også straks fortelle min mamma at vi venter barn, er ikke mer en 4-5 mnd siden hun ble bestemor for første gang så regner ikke med så mye "iver" fra henne... Tror jeg ikke jeg hadde regnet med om jeg var først heller da... Til gjengjeld kommer nok svigermor til å ha "iver" nok for MINST to personer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. januar 2010 #160 Del Skrevet 6. januar 2010 Bra dagen ikke ble så verst alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå