Gå til innhold

Love and Poison

Dark Star

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjipt med søvnløshet. Håper du sovnet og kan sove litt. (men jeg tviler) :troest:

Det ble null søvn i natt, så jeg dro heller kjempetidlig på jobb. Årsaken til søvnløsheten var en vanvittig smertefull skulder (fikk kortisonsprøyte i går).

Tøff som jeg er :roll: valgte jeg bort sykemelding, det var ikke lurt :sjenert:

Det går ikke veldig bra å jobbe med kun høyrehånden, og med en venstrehånd som er så vond at den overhode ikke må beveges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å be om sykemelding nå da? Hvis du har vondt og ikke får jobbet stort likevel er det vel like greit?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å be om sykemelding nå da? Hvis du har vondt og ikke får jobbet stort likevel er det vel like greit?

:kose:

Jeg synes kanskje det er litt bedre nå, så jeg ser det an til i morgen.

Det er så kjipt å være borte nå, jeg har jo vært borte noen dager i forbindelse med Lillemors operasjon nylig, og det er ikke slik at arbeidsoppgavene blir gjort av andre, så jeg har litt igjen før jeg er ajour :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til skulderen. Huff det er fælt de første par dagene etter kortisonsprøyte. :kose:

Jeg har aldri fått slik kortisonsprøyte før (direkte på Vondt Sted), kun i forbindelse med allergi, så jeg var ikke forberedt på at det skulle være så vondt :roll:

Søvnløsheten derimot, er akkurat den samme som jeg får nå jeg tar ateroider på grunn av allergi :filer:

Nå begynner jeg å kjenne et snev av tretthet, men har nettopp kokt meg deilig kaffe, så jeg kvikner nok til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt kortisonsprøyte 3 ganger og det er skitvondt. Første gangen så spratt tårene og alt legen sa var "da traff jeg nok riktig". :fnise:

Ettersom du skrev innlegg så tidlig, så regner jeg med at du har hatt enda en søvnløs natt. Håper de verste smertene gir seg, så du får sove godt en hel natt. :søvn:

*nynner vuggeviser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt kortisonsprøyte 3 ganger og det er skitvondt. Første gangen så spratt tårene og alt legen sa var "da traff jeg nok riktig". :fnise:

Ettersom du skrev innlegg så tidlig, så regner jeg med at du har hatt enda en søvnløs natt. Håper de verste smertene gir seg, så du får sove godt en hel natt. :søvn:

*nynner vuggeviser*

Akkurat det sa min lege også, og var særdeles fornøyd med seg selv :ler:

Det var nok en natt helt uten søvn, ja. Den ble etterfulgt av en travel og lang dag på jobb, siden middag. Til middag tok jeg et glass rødvin, og kjenner at jeg er litt ehm, festlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok ikke mer enn et glass til når man har to søvnløse netter gitt. :ler:

Håper rødvin er det som skal til for at du sovner i kveld da. Hvordan er det med skulderen nå? Er den blitt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal nok ikke mer enn et glass til når man har to søvnløse netter gitt. :ler:

Håper rødvin er det som skal til for at du sovner i kveld da. Hvordan er det med skulderen nå? Er den blitt bedre?

Jeg er faktisk ennå ikke trett, bare avslappet.

Skulderen er adskillig bedre, nå er den innmarie "tannpinen" nesten borte, og det er kun ved bevegelse det gjør vondt.

Legne regnet likevel med at jeg måtte ta 3-4 injeksjoner med 2 ukers intervaller før den ble helt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, denne boka er et forsømt kapittel. Ikke bra, for jeg liker å fortelle litt om dagene mine her, samt å få koselige tilbakemeldinger fra dere :)

Det er fryktelig travelt om dagen nå, jeg sjonglerer mellom 3 jobber for tiden, så det krever utrolig mye hodevirksomhet å henge med i svingene, og å ha tankene og gjøremålene sine på rett sted til rett tid :ler:

Lillemor har kviknet veldig til etter operasjonen hun hadde for snart 3 uker siden, og er nå godt igang med å ta igjen det hun har tapt både på skole og ellers på grunn av sykdom nå i vinter.

Det har vært et par dager med mildvær, men er nå frost igjen. Jeg er faktsik glad i frost. Kaldt og klart vær(helst uten vind) er nydelig turvær. Jeg tror jeg skal kle godt på meg, plugge musikk i ørene og gå meg en lang tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg begyner å lure på om KG egentlig er en del av en større konspirasjon, og at forsvinningsnummeret til bloggene egentlig et ledd i en nøye uttenkt torturstrategi :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...