Nilma Skrevet 18. januar 2010 #141 Del Skrevet 18. januar 2010 Hverdager er undervurdert! *Krysser fingrene for at Lillemor kommer seg på tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 18. januar 2010 #142 Del Skrevet 18. januar 2010 Takk for PM, det var koselig! Jeg skal få surra meg til å svare deg i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #143 Del Skrevet 18. januar 2010 Takk for PM, det var koselig! Jeg skal få surra meg til å svare deg i løpet av kvelden Vel, jeg er jo ikke akkurat kjapp selv, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 18. januar 2010 #144 Del Skrevet 18. januar 2010 Nei, men du har Stort Arrangement og Syk Datter å skylde på, mens min eneste unnskyldning er Latskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 19. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. januar 2010 #146 Del Skrevet 22. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 30. januar 2010 Ikke mye innom her om dagen, men det er så mye som skjer. Lillemor er nyoperert og trenger mammaen sin hele tiden, samt at jeg innimellom prøver å få unna noe på de 3 jobbene mine. Gode tanker og klemmer til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 31. januar 2010 #148 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg håper det går bra med Lillemor og med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2010 #149 Del Skrevet 31. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 31. januar 2010 #150 Del Skrevet 31. januar 2010 Tenker mye på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 2. februar 2010 akk for klemmer og gode tanker Nå spillers Unintended på radioen, og den er så vakker så jeg måtte skynde meg hit å dele den med dere (det har jeg vel gjort mange ganger tidligere, men pytt, pytt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. februar 2010 #152 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, "Unintended" har vært spilt som "uttøyningsmusikk" på trening her flere ganger i det siste, og da tenker jeg bestandig på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, "Unintended" har vært spilt som "uttøyningsmusikk" på trening her flere ganger i det siste, og da tenker jeg bestandig på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har sprengt høyttalerne i øretelefonene(heter det det? ørepropper? høretelefoner? ørehøreplugger? ). Dette er krise. Virkelig krise. Jeg kan ikke gå 10 meter uten musikk på ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 5. februar 2010 Greit nok at jeg freelancer litt med forskjellige ting, men altså: Fint om gutta kunne gitt beskjed litt tidligere enn akkurat nuh at de har leid meg ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. februar 2010 #156 Del Skrevet 5. februar 2010 Noe sånt hadde jeg fått fnatt av! De synes ikke det var litt kort varsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2010 #157 Del Skrevet 5. februar 2010 Litt kort varsel ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 5. februar 2010 Noe sånt hadde jeg fått fnatt av! De synes ikke det var litt kort varsel? Fnatt, jepp. Jeg har ropt, kjeftet og truet i hele dag, såpass at honoraret har økt Litt kort varsel ja. Det passer dårlig med kontrollbehovet mitt at de gjør noe slik. Men, men, jeg tar det som en mann,- altså krever mer penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. februar 2010 #159 Del Skrevet 5. februar 2010 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2010 #160 Del Skrevet 5. februar 2010 Stå på krava DS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå