MarianneE Skrevet 22. august 2003 #41 Del Skrevet 22. august 2003 Sjokoladen min.....mmmm...... *Bocca *Freia Premium Dark *Melkerull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 22. august 2003 #42 Del Skrevet 22. august 2003 TROIKA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 22. august 2003 #43 Del Skrevet 22. august 2003 Freia melkesjokolade!! I løs vekt: banansjokolade :D . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 22. august 2003 #44 Del Skrevet 22. august 2003 Bocca' date=' Freia Premium Dark og det meste fra Anton Berg...Hmmm, hvis jeg sender Troika til Danmark..... [/quote'] Avtale! Sender første interaktive pakke nå! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 22. august 2003 #45 Del Skrevet 22. august 2003 ...og her kommer den første fra Norge. Og du, når vi først er i gang...gidder du ta en tur på Glyptoteket for meg? Det er så lenge siden jeg har vært der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 22. august 2003 #46 Del Skrevet 22. august 2003 *Og sist men ikke minst Kindersjokolade Den glemte jeg! Den er også kjempegod....nam nam Særlig hvis du kjøper den i Tyskland, for der har de så mange gode varianter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. august 2003 #47 Del Skrevet 22. august 2003 lorengrin troika mandelstang melkesjokoladen til Rittersport premium dark 70 % den gamle twisten..... den med banan, og aprikos....og bringebærsjokolade (den du får i smågodt hyllene...) ... og sikkert mye mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2003 #48 Del Skrevet 22. august 2003 Freia melkesjokolade og Minde - lakris! Yummi. Elsker sjokolade, men liker ikke mørke, spesielle konfekter. Er rett og slett litt barnslig i sjokolade-smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 23. august 2003 #49 Del Skrevet 23. august 2003 Melkesjokolade - ingen foran' date=' ingen ved siden av.[/quote'] Men den MÅ være fersk!! Kjøper aldri sjokkis på Rimi eller Rema. Taxfree-sjokkis er alltid fersk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. august 2003 #50 Del Skrevet 23. august 2003 Kvikk lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 23. august 2003 #51 Del Skrevet 23. august 2003 Å Herregud!!!!!! For fem minutter siden satt jeg i sofa'n og gjorde en avtale med meg selv at jeg ikke skulle spise sjokolade i helga.... Hva skjedde etter jeg leste denne tråden??? Jo, mannen er reist ned på bensinstasjonen for å kjøpe sjokolade til MEG!!!! (snill mann altså...) Favoritt over alle favoritter: MELKESJOKOLADE!! Ellers er jeg utrolig glad i de små sjokoladene i smågodthylla med bringebærfyll! Og når jeg er pre, er bamsemums snaskens!! (og bocca....) (og peanøtt kubbe) (og crispo) (og XXL) (og...............................) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 23. august 2003 #52 Del Skrevet 23. august 2003 Mandelstang, Snickers,kakaomandler (sinnsykt gode, men finner dem ikke her jeg bor). Jeg er periodesjokoholiker, bare det er sjokalade pakker jeg det i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'L' Skrevet 23. august 2003 #53 Del Skrevet 23. august 2003 Å Herregud!!!!!! For fem minutter siden satt jeg i sofa'n og gjorde en avtale med meg selv at jeg ikke skulle spise sjokolade i helga.... Hva skjedde etter jeg leste denne tråden??? Jo, mannen er reist ned på bensinstasjonen for å kjøpe sjokolade til MEG!!!! (snill mann altså...) Favoritt over alle favoritter: MELKESJOKOLADE!! Ellers er jeg utrolig glad i de små sjokoladene i smågodthylla med bringebærfyll! Amen til sjokoladen med bringebærfyll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #54 Del Skrevet 23. august 2003 Bocca og Plamil med nøtter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 24. august 2003 #55 Del Skrevet 24. august 2003 troika toppris lion new energy og alle de STORE sjokoladeplatene... (jo større, jo bedre) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 27. august 2003 #56 Del Skrevet 27. august 2003 Troika mørk sjokolade med kirsebær rød Bounty mørke bamsemums mørke sjokomus pistasjruller negerboller mørk julenissesjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 28. august 2003 #57 Del Skrevet 28. august 2003 ååå kjære allverden... Før så var jeg ikke så glad i sjokolade, men så var noen så dumme at de presenterte meg for FIRKLØVER.... oja den er digg må ligge i kjøleskapet da... Å LIGG UNNA DEN ER MIIIIIIIN :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 30. august 2003 #58 Del Skrevet 30. august 2003 Sjokoladen som jeg liker aller best er - Daim - Snickers - Melkerull fra freia - Krokan Rull Det er sikkert flere men husker bare ikke navnet i farta. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 30. august 2003 #59 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg er ikke så glad i masse sjokolade, men jeg har et sykt forhold til enkelte "Lady Godiva"-sjokolader. Samboer pleier å underholde på fester med å fortelle om min fanatiske jakt etter Lady Godiva-butikken i London. :oops: Hysterisk regnvær - storm og nesten minusgrader ute og jeg løp rundt i gatene i timesvis for å finne den. (<-- Hans versjon, jeg tror ikke jeg brukte så lang tid... :oops: :oops: ) Favoritten er en som heter "Milk Chocolate Lion of Belgium", nammelig melkesjokolade fylt med nyyyydelig flytende karamell *smatte* *slurpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 1. september 2003 #60 Del Skrevet 1. september 2003 Liker best den nye gule til New Energy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå