MarianneE Skrevet 22. august 2003 #41 Skrevet 22. august 2003 Sjokoladen min.....mmmm...... *Bocca *Freia Premium Dark *Melkerull
Redhead Skrevet 22. august 2003 #43 Skrevet 22. august 2003 Freia melkesjokolade!! I løs vekt: banansjokolade :D .
Piglet Skrevet 22. august 2003 #44 Skrevet 22. august 2003 Bocca' date=' Freia Premium Dark og det meste fra Anton Berg...Hmmm, hvis jeg sender Troika til Danmark..... [/quote'] Avtale! Sender første interaktive pakke nå! Piglet
Gjest Brunhilde Skrevet 22. august 2003 #45 Skrevet 22. august 2003 ...og her kommer den første fra Norge. Og du, når vi først er i gang...gidder du ta en tur på Glyptoteket for meg? Det er så lenge siden jeg har vært der....
Salt Skrevet 22. august 2003 #46 Skrevet 22. august 2003 *Og sist men ikke minst Kindersjokolade Den glemte jeg! Den er også kjempegod....nam nam Særlig hvis du kjøper den i Tyskland, for der har de så mange gode varianter!
sirka Skrevet 22. august 2003 #47 Skrevet 22. august 2003 lorengrin troika mandelstang melkesjokoladen til Rittersport premium dark 70 % den gamle twisten..... den med banan, og aprikos....og bringebærsjokolade (den du får i smågodt hyllene...) ... og sikkert mye mer....
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2003 #48 Skrevet 22. august 2003 Freia melkesjokolade og Minde - lakris! Yummi. Elsker sjokolade, men liker ikke mørke, spesielle konfekter. Er rett og slett litt barnslig i sjokolade-smaken.
Piñacolada Skrevet 23. august 2003 #49 Skrevet 23. august 2003 Melkesjokolade - ingen foran' date=' ingen ved siden av.[/quote'] Men den MÅ være fersk!! Kjøper aldri sjokkis på Rimi eller Rema. Taxfree-sjokkis er alltid fersk!
'Lilly' Skrevet 23. august 2003 #51 Skrevet 23. august 2003 Å Herregud!!!!!! For fem minutter siden satt jeg i sofa'n og gjorde en avtale med meg selv at jeg ikke skulle spise sjokolade i helga.... Hva skjedde etter jeg leste denne tråden??? Jo, mannen er reist ned på bensinstasjonen for å kjøpe sjokolade til MEG!!!! (snill mann altså...) Favoritt over alle favoritter: MELKESJOKOLADE!! Ellers er jeg utrolig glad i de små sjokoladene i smågodthylla med bringebærfyll! Og når jeg er pre, er bamsemums snaskens!! (og bocca....) (og peanøtt kubbe) (og crispo) (og XXL) (og...............................)
Nile Skrevet 23. august 2003 #52 Skrevet 23. august 2003 Mandelstang, Snickers,kakaomandler (sinnsykt gode, men finner dem ikke her jeg bor). Jeg er periodesjokoholiker, bare det er sjokalade pakker jeg det i meg.
'L' Skrevet 23. august 2003 #53 Skrevet 23. august 2003 Å Herregud!!!!!! For fem minutter siden satt jeg i sofa'n og gjorde en avtale med meg selv at jeg ikke skulle spise sjokolade i helga.... Hva skjedde etter jeg leste denne tråden??? Jo, mannen er reist ned på bensinstasjonen for å kjøpe sjokolade til MEG!!!! (snill mann altså...) Favoritt over alle favoritter: MELKESJOKOLADE!! Ellers er jeg utrolig glad i de små sjokoladene i smågodthylla med bringebærfyll! Amen til sjokoladen med bringebærfyll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liza Skrevet 24. august 2003 #55 Skrevet 24. august 2003 troika toppris lion new energy og alle de STORE sjokoladeplatene... (jo større, jo bedre) :oops:
bippbipp Skrevet 27. august 2003 #56 Skrevet 27. august 2003 Troika mørk sjokolade med kirsebær rød Bounty mørke bamsemums mørke sjokomus pistasjruller negerboller mørk julenissesjokolade
Gjest mattahara Skrevet 28. august 2003 #57 Skrevet 28. august 2003 ååå kjære allverden... Før så var jeg ikke så glad i sjokolade, men så var noen så dumme at de presenterte meg for FIRKLØVER.... oja den er digg må ligge i kjøleskapet da... Å LIGG UNNA DEN ER MIIIIIIIN :-?
koldbruna Skrevet 30. august 2003 #58 Skrevet 30. august 2003 Sjokoladen som jeg liker aller best er - Daim - Snickers - Melkerull fra freia - Krokan Rull Det er sikkert flere men husker bare ikke navnet i farta. koldbruna
Felicia Skrevet 30. august 2003 #59 Skrevet 30. august 2003 Jeg er ikke så glad i masse sjokolade, men jeg har et sykt forhold til enkelte "Lady Godiva"-sjokolader. Samboer pleier å underholde på fester med å fortelle om min fanatiske jakt etter Lady Godiva-butikken i London. :oops: Hysterisk regnvær - storm og nesten minusgrader ute og jeg løp rundt i gatene i timesvis for å finne den. (<-- Hans versjon, jeg tror ikke jeg brukte så lang tid... :oops: :oops: ) Favoritten er en som heter "Milk Chocolate Lion of Belgium", nammelig melkesjokolade fylt med nyyyydelig flytende karamell *smatte* *slurpe*
Englepusen Skrevet 1. september 2003 #60 Skrevet 1. september 2003 Liker best den nye gule til New Energy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå