Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Makroøkonomien idag gikk vel rimelig til helvete.

Du har nok brukt for mye tid på kvinneguiden, ja xD

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottiplott
Skrevet

HerregudHerregudHerregudHerregudHerregud! Jeg fikk jo selvfølgelig det eneste emnet på hele pensum jeg ikke kunne!!! :sjokkert:

Men - nå er det overstått, bare tre timer igjen til karakteren kunngjøres! :forvirret:

Lykke til dere andre! :biggrin:

Skrevet (endret)

HerregudHerregudHerregudHerregudHerregud! Jeg fikk jo selvfølgelig det eneste emnet på hele pensum jeg ikke kunne!!! :sjokkert:

Men - nå er det overstått, bare tre timer igjen til karakteren kunngjøres! :forvirret:

Lykke til dere andre! :biggrin:

Det er typisk! Jeg fikk også det jeg helst ikke ville ha på muntlig (av ca 10 forskjellige emner, hvor jeg ville ha hva som helst annet enn det jeg fikk... :sukk:)

I morgen har jeg min aller, aller siste eksamen noensinne! :hoppendeglad:

Også den er muntlig...

Håper så inderlig det går bra...jeg har aldri strøket på en eksamen, så det skulle vel tatt seg ut å gjøre det på den siste...jeg tror vel egentlig ikke jeg stryker, men er litt sånn :haar:

Endret av FruLuna
Gjest Lottiplott
Skrevet

Det er typisk! Jeg fikk også det jeg helst ikke ville ha på muntlig (av ca 10 forskjellige emner, hvor jeg ville ha hva som helst annet enn det jeg fikk... :sukk:)

I morgen har jeg min aller, aller siste eksamen noensinne! :hoppendeglad:

Også den er muntlig...

Håper så inderlig det går bra...jeg har aldri strøket på en eksamen, så det skulle vel tatt seg ut å gjøre det på den siste...jeg tror vel egentlig ikke jeg stryker, men er litt sånn :haar:

Haha, ja - det er typisk! :-p

Lykke til på eksamen da! Du stryker nok ikke - det er alltids noe som ligger gjemt baki der selv om du tror du ikke husker noe. :)

Hva skal du ha eksamen i? :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Lykke til FruLuna, du går nok ut med hevet gode som ferdig lege ;)

Skrevet

Haha, ja - det er typisk! :-p

Lykke til på eksamen da! Du stryker nok ikke - det er alltids noe som ligger gjemt baki der selv om du tror du ikke husker noe. :)

Hva skal du ha eksamen i? :)

Siste eksamen på medisinstudiet - indremedisin!

Skrevet

Lykke til FruLuna, du går nok ut med hevet gode som ferdig lege ;)

Tusen takk! Jeg satser på det :)

• Liker 1
Skrevet

Siste nå :hoppe:

Her og. Lykke til!

For min del kommer dette til å gå skikkelig dårlig, men klokka ett er det ferie uansett!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oioi! Gratulerer ninusk :D Og FruLuna hvordan gikk siste?

Selv har jeg ikke eksamen før om 1 uke, og så har jeg en uke etter der igjen.. og en i juli. Ting tar tid! Jeg har låst meg inne og selv om sola skinner og jeg er bleik så driter jeg i det. Må bli ferdig med skole i år!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Årh. Det er sol ute. Jeg MÅ få gjort noe. Skal jobbe til klokka er 14, da skal jeg jogge meg en tur.... Hmf.

Skrevet (endret)

:hoppendeglad::daane::skaal:

FERDIG!

Endret av FruLuna
Gjest Anuket
Skrevet
:hoppendeglad: Fikk sensuren i to fag jeg var bombe sikker på at det hadde gått rett til H....... Fikk en B og en C! :hoppe:
  • Liker 2
Skrevet

Gratulerer Anuket!

Jeg ble ganske overrasket selv - jeg trodde den andre eksamen hadde gått til h... selv for jeg hadde lest dårlig til den og den nest siste.. men jeg fikk B! Sålangt en A og en B! Og dette var mitt "chille-semester" :hoppendeglad:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Grattis!

Jeg fikk tilbake hjemmeeksamen i dag, fikk "øvre/midtre sjikt" :duskedame:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk B på hjemmeeksamen i pragmatikk (engelsk). Fanken, nå er jeg stolt! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hurra for Yvonne! Så flinke dere er alle sammen!

Men, får dere sensuren så fort? Jeg har ventet en måned på sensuren til min hjemmeeksamen, der vi ikke engang fikk karakter, og normalt sett bruker de 1-2 måneder på skoleeksamen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...