AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1821 Skrevet 7. juni 2011 Makroøkonomien idag gikk vel rimelig til helvete. Du har nok brukt for mye tid på kvinneguiden, ja xD
Gjest Lottiplott Skrevet 7. juni 2011 #1822 Skrevet 7. juni 2011 HerregudHerregudHerregudHerregudHerregud! Jeg fikk jo selvfølgelig det eneste emnet på hele pensum jeg ikke kunne!!! Men - nå er det overstått, bare tre timer igjen til karakteren kunngjøres! Lykke til dere andre!
FruLuna Skrevet 7. juni 2011 #1823 Skrevet 7. juni 2011 (endret) HerregudHerregudHerregudHerregudHerregud! Jeg fikk jo selvfølgelig det eneste emnet på hele pensum jeg ikke kunne!!! Men - nå er det overstått, bare tre timer igjen til karakteren kunngjøres! Lykke til dere andre! Det er typisk! Jeg fikk også det jeg helst ikke ville ha på muntlig (av ca 10 forskjellige emner, hvor jeg ville ha hva som helst annet enn det jeg fikk... ) I morgen har jeg min aller, aller siste eksamen noensinne! Også den er muntlig... Håper så inderlig det går bra...jeg har aldri strøket på en eksamen, så det skulle vel tatt seg ut å gjøre det på den siste...jeg tror vel egentlig ikke jeg stryker, men er litt sånn Endret 7. juni 2011 av FruLuna
Gjest Lottiplott Skrevet 7. juni 2011 #1824 Skrevet 7. juni 2011 Det er typisk! Jeg fikk også det jeg helst ikke ville ha på muntlig (av ca 10 forskjellige emner, hvor jeg ville ha hva som helst annet enn det jeg fikk... ) I morgen har jeg min aller, aller siste eksamen noensinne! Også den er muntlig... Håper så inderlig det går bra...jeg har aldri strøket på en eksamen, så det skulle vel tatt seg ut å gjøre det på den siste...jeg tror vel egentlig ikke jeg stryker, men er litt sånn Haha, ja - det er typisk! :-p Lykke til på eksamen da! Du stryker nok ikke - det er alltids noe som ligger gjemt baki der selv om du tror du ikke husker noe. Hva skal du ha eksamen i?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. juni 2011 #1825 Skrevet 7. juni 2011 Lykke til FruLuna, du går nok ut med hevet gode som ferdig lege
FruLuna Skrevet 7. juni 2011 #1826 Skrevet 7. juni 2011 Haha, ja - det er typisk! :-p Lykke til på eksamen da! Du stryker nok ikke - det er alltids noe som ligger gjemt baki der selv om du tror du ikke husker noe. Hva skal du ha eksamen i? Siste eksamen på medisinstudiet - indremedisin!
FruLuna Skrevet 7. juni 2011 #1827 Skrevet 7. juni 2011 Lykke til FruLuna, du går nok ut med hevet gode som ferdig lege Tusen takk! Jeg satser på det 1
Kladd Skrevet 8. juni 2011 #1830 Skrevet 8. juni 2011 Siste nå Her og. Lykke til! For min del kommer dette til å gå skikkelig dårlig, men klokka ett er det ferie uansett! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #1832 Skrevet 8. juni 2011 Oioi! Gratulerer ninusk :D Og FruLuna hvordan gikk siste? Selv har jeg ikke eksamen før om 1 uke, og så har jeg en uke etter der igjen.. og en i juli. Ting tar tid! Jeg har låst meg inne og selv om sola skinner og jeg er bleik så driter jeg i det. Må bli ferdig med skole i år!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. juni 2011 #1833 Skrevet 8. juni 2011 Årh. Det er sol ute. Jeg MÅ få gjort noe. Skal jobbe til klokka er 14, da skal jeg jogge meg en tur.... Hmf.
FruLuna Skrevet 8. juni 2011 #1834 Skrevet 8. juni 2011 (endret) FERDIG! Endret 8. juni 2011 av FruLuna
Gjest Anuket Skrevet 8. juni 2011 #1836 Skrevet 8. juni 2011 Fikk sensuren i to fag jeg var bombe sikker på at det hadde gått rett til H....... Fikk en B og en C! 2
ninuska_ Skrevet 10. juni 2011 #1837 Skrevet 10. juni 2011 Gratulerer Anuket! Jeg ble ganske overrasket selv - jeg trodde den andre eksamen hadde gått til h... selv for jeg hadde lest dårlig til den og den nest siste.. men jeg fikk B! Sålangt en A og en B! Og dette var mitt "chille-semester"
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. juni 2011 #1838 Skrevet 10. juni 2011 Grattis! Jeg fikk tilbake hjemmeeksamen i dag, fikk "øvre/midtre sjikt" 1
Anglofil Skrevet 10. juni 2011 #1839 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Jeg fikk B på hjemmeeksamen i pragmatikk (engelsk). Fanken, nå er jeg stolt! Mvh Yvonne Endret 10. juni 2011 av Yvonne 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. juni 2011 #1840 Skrevet 10. juni 2011 Hurra for Yvonne! Så flinke dere er alle sammen! Men, får dere sensuren så fort? Jeg har ventet en måned på sensuren til min hjemmeeksamen, der vi ikke engang fikk karakter, og normalt sett bruker de 1-2 måneder på skoleeksamen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå