Porcelain Skrevet 5. juni 2011 #1801 Skrevet 5. juni 2011 Har muntlig på tirsdag, men finnes ikke motivert i det hele tatt. Klarer ikke sette meg ned og lese, har gjort alt mulig annet istedet. Har flytta (skulle være ute 1 juni) så holdt på med flytting frem til torsdag, også våkna jeg torsdag morgen med allergisk reaksjon på øynene. Det kom seg i løpet av gårsdagen , og i dag burde jeg lese.. har lest ca 10 sider hittil.
bioing Skrevet 5. juni 2011 #1802 Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg føler litt for å klage over min sene eksamen, 17 juni! Har en eksamen på tirsdag, og forstår ikke hvordan jeg skal klare å hente motivasjon til å begynne å lese til et nytt fag og hvor eksamen er 17 juni, når solen skinner ute og "alle" har ferie og koser seg! > : ( Endret 5. juni 2011 av bioing
ninuska_ Skrevet 5. juni 2011 #1803 Skrevet 5. juni 2011 Du vet du har lest for lenge når bokstavene begynner å danse og man blir fysisk svimmel av dem
FruLuna Skrevet 5. juni 2011 #1804 Skrevet 5. juni 2011 Siste eksamen på onsdag - siste av 6 i vår, og siste av rundt 35-40 eksamener totalt på dette 6 år lange studiet Det skal bli ufattelig godt å være ferdig!!
Gjest _Hufsa_ Skrevet 5. juni 2011 #1805 Skrevet 5. juni 2011 Siste eksamen på onsdag - siste av 6 i vår, og siste av rundt 35-40 eksamener totalt på dette 6 år lange studiet Det skal bli ufattelig godt å være ferdig!! Åh, det skjønner jeg godt! Ble litt nysgjerrig på hva du har studert om jeg kan få spørre om det? Er jo ikke alle studier som er Så lange
Gjest boblebrus Skrevet 5. juni 2011 #1806 Skrevet 5. juni 2011 Har siste eksamen i morgen, men har vært svært lite motivert for å lese. Har vurdert å ikke møte opp, men tror kanskje jeg møter opp og så trekker meg isåfall. Er jo surt å ikke møte opp, for så å finne ut at man faktisk kunne ha svart på noe. Uansett er dette en "overflødig" eksamen i et fritt emne (ligger egentlig 20 studiepoeng foran skjema, så den har lite å si for selve graden), men jeg skal møte opp og se hvordan det går! Lykke til alle dere andre som fremdeles ikke har ferie
FruLuna Skrevet 5. juni 2011 #1807 Skrevet 5. juni 2011 Åh, det skjønner jeg godt! Ble litt nysgjerrig på hva du har studert om jeg kan få spørre om det? Er jo ikke alle studier som er Så lange Det kan du få vite: medisin Veldig bra, litt skummelt og litt vemodig å være ferdig
Gjest _Hufsa_ Skrevet 5. juni 2011 #1808 Skrevet 5. juni 2011 Det kan du få vite: medisin Veldig bra, litt skummelt og litt vemodig å være ferdig Det skjønner jeg godt Gratulerer med å være ferdig da(snart iallefall)!
lillsunshine Skrevet 6. juni 2011 #1809 Skrevet 6. juni 2011 Hadde siste eksamen i dag (muntlig) og nå er det sommerferie. :D Det gikk egentlig skikkelig dårleg, fikk helt feil spørsmål og måtte improvisere og synes jeg sa mye bullshit. Regna med å få en D eller E, men jeg kan tydeligvis ikke ha gjort det så dårlig likevel, da jeg fikk C Var en deleksamen der det var en oppgavedel og en muntleg del, og begge fikk jeg C på, så da var den samla karakteren klar. Ene sensoren satt og gjespa og så i taket mens jeg ble forhørt av den andre, utrolig dårlig gjort, men jeg synes det var mest komisk egentlig. Så herlig å vere ferdig!! Lykke til alle som fortsatt har eksamen igjen! 1
bioing Skrevet 6. juni 2011 #1810 Skrevet 6. juni 2011 Hadde siste eksamen i dag (muntlig) og nå er det sommerferie. :D Det gikk egentlig skikkelig dårleg, fikk helt feil spørsmål og måtte improvisere og synes jeg sa mye bullshit. Regna med å få en D eller E, men jeg kan tydeligvis ikke ha gjort det så dårlig likevel, da jeg fikk C Var en deleksamen der det var en oppgavedel og en muntleg del, og begge fikk jeg C på, så da var den samla karakteren klar. Ene sensoren satt og gjespa og så i taket mens jeg ble forhørt av den andre, utrolig dårlig gjort, men jeg synes det var mest komisk egentlig. Så herlig å vere ferdig!! Lykke til alle som fortsatt har eksamen igjen! Du er heldig! Du får nyte sommerferien din! C er jo faktisk en ganske god karakter, hvertfall ikke en dårlig en! Og muntlig er veldig skummelt så syntes du var flink!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. juni 2011 #1811 Skrevet 6. juni 2011 Siste eksamen 17.juni her, første 14.juni. Motivasjon? HVOR? Borteee.
lillsunshine Skrevet 6. juni 2011 #1812 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Du er heldig! Du får nyte sommerferien din! C er jo faktisk en ganske god karakter, hvertfall ikke en dårlig en! Og muntlig er veldig skummelt så syntes du var flink! Tusen takk. Muntlig er skummelt ja, var egentlig ventetiden som var verst. Skulle ikke inn før 14.00 og satt på uni. og hang med klassekamerater, frå klokka 10.00. Det er det treigeste 4 timene jeg har opplevd på lenge o.O. Litt snodig, men jeg så for meg at 20-30 minutt kom til å føles lenge, men når jeg først satt der inne og sensor sa at tiden var over, trodde jeg det nesten ikke. Det gikk dødsfort, og jeg hadde faktisk lyst til å si mer for å bevise at jeg kunne mer. Sensorene slo noen vitser da, så det var god stemning. Dessuten var det glass og vann fremme og ark og penn. Mye mindre skummelt enn 10.klasse-eksamen. Dette er forresten den første muntlige eksamenen min siden ungdomsskulen, men da var vi i par. Teknisk sett er dette min første muntlig eksamen ever, der jeg blir eksaminert alene. :O Synes ikke det er så verst med en C, i og med at eg jeg egentlig ikke har hatt så store mål i akkurat dette faget. Nå er mitt første år på universitetet over, og jeg fått en B og tre C'er. Way to go. Tror jeg sikter litt høgere fra høsten... i alle fall at jeg prøver å ikke få noe dårligere enn C. (Med tanke på å ta master senere). Men først - sommer :D Endret 6. juni 2011 av lillsunshine
Kladd Skrevet 7. juni 2011 #1813 Skrevet 7. juni 2011 Siste eksamenslesedag for i denne gang - og etter eksamen i morgen har jeg bare EN eksamen igjen på hele studiet! :O Hele gårdagen gikk bort, og jeg har enda ikke kommet meg gjennom pensum.. Dette kommer til å gå bra Men i morgen på denne tiden er jeg på vei til eksamenslokalet - det blir godt å bli ferdig, uansett hvordan det går. Tror ikke jeg hadde kommet til å gjort det særlig mye bedre om den først var om en uke heller.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. juni 2011 #1814 Skrevet 7. juni 2011 Jeg skal heie på deg, Kladd! Lykke til med innspurten i dag.
Gjest Lottiplott Skrevet 7. juni 2011 #1815 Skrevet 7. juni 2011 IIiiiiip! Siste eksamen i dag, muntlig også.. Føler meg skikkelig redd! Det er så mye å huske, og det er ett emne jeg ikke har forstått, så vilikkevilikkevilikke få det på eksamen! Skal dra opp tidligere for å lese over notatene til framlegget jeg skal ha i den første delen, og har eksamen halv to. *lyst til å gråte* Gleder meg sånn til å bli ferdig, da er det ferie - og gjett om jeg skal sove lenge i morra!! 1
Rayanne Skrevet 7. juni 2011 #1816 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har siste eksamen denne uka, men det er første muntlig siden ungdomsskolen, så jeg sitter bare og gruer meg, og sliter med å fokusere på lesingen. Eneste jeg er glad for er at jeg har fått tid tidlig på morgenen, første dagen, så håper dette skal være fort overstått.
Gjest Vinglepetra Skrevet 7. juni 2011 #1817 Skrevet 7. juni 2011 Hadde min siste eksamen igår, det gikk ikke så bra for å si det sånn......Det er deilig med sommerferie, men klarer ikke å slappe av, gruer meg til sensuren er ferdig :S
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. juni 2011 #1818 Skrevet 7. juni 2011 Det gikk sikkert bra, Vinglepetra. Nå er jeg innstallert med pc, rettspraksis, Olden Eple og litt snacks. Etterpå skal det bakes boller! 1
ninuska_ Skrevet 7. juni 2011 #1819 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har tatt meg ferie - siste eksamen i morgen! Id vant over både superego og ego - nå skal det shoppes
Benedicte22 Skrevet 7. juni 2011 #1820 Skrevet 7. juni 2011 Makroøkonomien idag gikk vel rimelig til helvete. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå