Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mauna Lee
Skrevet

Ferie hurra!!

Jeg har forresten funnet et genialt triks for å roe ned eksamensnervene før eksamen. Selv bort jeg 8 mil fra eksamenslokalet mitt, så på kjøreturen oppover var det skyhøy musikk med ukontrollert gauling... gjerne med den guilty pleasure musikken man vanligvis ikke hører på men alikevel kan alle tekstene til... (i mitt tilfelle, musikken fra mamma mia soundtracket)

Det er nok en sjans for at denne metoden passer bedre når man er alene i en bil, enn den gjør når man sykler, tar buss eller går, men fikk meg faktisk til å glemme alt om eksamen, så da er det jo nesten greit :)

Kom hjem seint i går etter eksamensfest, som myutdannet lærer med sommerferie.. og en A på den siste eksamen. Woho!

Lykke til videre alle sammen. Husk å koble ut med litt ukontrollerbar gauling av og til!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Herregud, jeg dauer litt nå.

Har eksamen i morgen kl 09.00, og på mandag kl 09.00. De to er greie, men så har jeg en muntlig eksamen i et drittfag jeg angrer stort på at jeg valgte på tirsdag kl 11.00. Seriøst, jeg kan omtrent ingenting i det faget. Første gang jeg har den følelsen noensinne. Jeg kan liksom ingenting. Det blir bare svada. :daane: Og jeg vil IKKE ta den opp igjen, jeg hater faget og vil ikke bruke mer tid på det :gjeiper: Krysser fingrene!! Blir vel boende på lesesalen i helgen regner jeg med..

Noen som har klart å gjøre en grei muntlig eksamen til tross for litt.. ehm, manglende kunnskaper? :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har klart å gjøre en grei muntlig eksamen til tross for litt.. ehm, manglende kunnskaper? :nigo:

Jada;) Hadde et fag i fjor sommer (startet med det sent i mai, veldig intensivt). Da var jeg i sommerferiemodus og skippet alle forelesningene. Hadde ikke bøkene heller. Leste litt PP som var lagt ut dagene før og greide snakke meg til en D. Var strålende fornøyd med bestått;) Litt pinlig å sitte der og bare snakke piss og unngå alle konkrete spørsmål, men det gikk!

Lykke til!

Skrevet

Slik ser Kladd ut for tida: :snurt:

JEG VIL IKKE!!! VIL IKKE, VIL IKKE, VIL IKKE! Selv ikke :kaffekopp: og :sjokolade: hjelper nå! :(

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Sjokolade hjelper masse for meg! Så jeg må nok på butikken og hamstre litt etterpå :fnise:

Skrevet

Jeg har blitt avhengig av Dent da. Spiser lett en pakke før lunsj. Tviler på at det er så sunt for tennene! Hehe

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du tåler det, du skal vel ikke ha eksamensperiode i månedsvis heller :fnise: Når har du eksamen, Kladd?

Skrevet

Siste eksamen er på onsdag! :D Men har fortsatt rundt 600 sider å lese - faget ble glemt i vår, vært så sykt mye stress!

Hva med deg, Raggsokk? Lenge til ferie?

Skrevet

Oi, det var sent? Er det eksamen eller skiver du oppgave? Lykke til i allefall! :) Tenk så godt det blir å være ferdig! :D I mellomtiden får du kose deg med lykkelige mengder sjokolade!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Oi, det var sent? Er det eksamen eller skiver du oppgave? Lykke til i allefall! :) Tenk så godt det blir å være ferdig! :D I mellomtiden får du kose deg med lykkelige mengder sjokolade!

Det er eksamen, har den siste fredag om to uker, samt en annen litt før. Synes alltid at jussen i Bergen er veeeldig sene, i fjor hadde jeg ferie den 18....

Skrevet

Her på NTNU er siste eksamensdag 10. juni jeg. Første var 20. mai. Så jeg begynner å jobbe allerede 14. juni :)

Gjest Naenia
Skrevet

Her på NTNU er siste eksamensdag 10. juni jeg. Første var 20. mai. Så jeg begynner å jobbe allerede 14. juni :)

Jeg hadde min første 20. mai og har siste nå den 7. SÅ KLAR FOR FERIE!

Håper bare været i Trondheim bedrer seg snart :sjenert:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg skjønner at min eksamen er drit-treig jeg da.. URK. Vil også ha tidlig ferie!

Skrevet

Jeg hadde min første 20. mai og har siste nå den 7. SÅ KLAR FOR FERIE!

Håper bare været i Trondheim bedrer seg snart :sjenert:

Det trenger IKKE å bedre seg før jeg er ferdig den 8. ;) Hadde også min første den 20.

Lykke til på tirsdag! :D Tenk så deilig det blir å gå hjem fra Nidarøhallen (?) tirsdag klokka ett (?)! Hehe

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg har bare en åtte miutters presentsjon av alt arbeidet jeg har gjort hele semesteret. Og det er masse arbeid, jeg kommer umulig til å ha nok tid til å si det jeg faktisk må.. Stress..

Men når mandag endelig er oerstått, skal jeg feire med å kjøpe en kake. Basta.

Gjest Naenia
Skrevet

Det trenger IKKE å bedre seg før jeg er ferdig den 8. ;) Hadde også min første den 20.

Lykke til på tirsdag! :D Tenk så deilig det blir å gå hjem fra Nidarøhallen (?) tirsdag klokka ett (?)! Hehe

Jeg er Dragvolling, så det blir vel bussing fra Låven på Dragvoll en eller annen gang mellom 11 og 15 :P Har en sekstimers som ikke egentlig har pensum til å være sekstimers! 7,5 poengsfagene har jo vanligvis fire timer. Merkelige greier!

Har jeg ikke hørt rykter om bedring fra åttende, da...? ;)

Lykke til! :)

Skrevet

Begynner alle å bli ferdige for å i år, eller? Er så stille her på eksamenssyteogklage-tråden. Jeg holder å å dævve av dette faget - et mer unyttig fag skal man lete lenge etter!

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Begynner alle å bli ferdige for å i år, eller? Er så stille her på eksamenssyteogklage-tråden. Jeg holder å å dævve av dette faget - et mer unyttig fag skal man lete lenge etter!

Jeg er ikke ferdig enda hvertfall. Har en i morgen og den siste på onsdag. Guuud det skal bli godt å bli ferdig!!

Når er du ferdig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...