Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem i huleste er det som bestemmer at man skal ha eksamen 18. mai?! :(

Driver forresten å tar opp igjen exphil og amerikansk historie... Fryktelig lite givende!

26 mars my friend! ...og d fæleste er at vi stemte for det!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19. mai, her!! 17. mai kommer nok til å gå forbi i en tåke, desverre :(

Skrevet

19. mai, her!! 17. mai kommer nok til å gå forbi i en tåke, desverre :(

Akkurat... Jeg som hadde gledet meg til å reise hjem, vel vel, det er det bare å se langt etter!

Grrøøss, jeg skal levere "halve" eksamen i morgen, også begynne på andre halve på tirsdag. For øyeblikket har jeg litt for mange ord (luksusproblem), men tror jeg skal få prøve å levert i dag, også ha en "hviledag" i morgen :jepp:

Skrevet

Idag deler jeg dagen i 2 deler:

1. Jeg SKAL jeg lese ferdig den boka jeg begynte på her om dagen. Og skrive litt notater fra den.

2. Begynne å skrive på forretningsplanen. Imorgen og tirsdag er det siste gang med forelesninger i det ene faget vi har i år. Greit å finne ut om man lurer på noe mer.

Skrevet

Kanskje på tide å melde seg på her igjen?

Det er fortsatt lenge til mine eksamener, men det er ganske omfattende, så på tide å begynne og lese litt mer strukturert.

Har eksamen i gynekologi, barnesykdommer og fødselsmedisin før sommerferien, pluss at jeg skal levere inn hovedoppgave innen et helt annet felt.

Skrevet

Sitter her og klør meg i hodet.

Jeg fikk A- på midtermeksamen!

Skrevet

Så bra!! Gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

I dag må jeg være strukturert. Skal komme meg gjennom et og et halvt kapittel og skrive Gode og Utfyllende notater.....

Skrevet

Har levert semesteroppgaven! Deilig!

Ny semesteroppgave i morgen... Woop woop! Liksom :gjeiper:

Skrevet (endret)

Gratulerer med innlevering, Miam :) Gleder meg til mine skal inn. Man slipper å konse mer på de liksom - kun fokusere seg på eksamenslesing!

I dag har jeg kommet gjennom to kapitler med gode notater. I morgen skal jeg reise hjemover med tog, så da skal jeg prøve å få skrevet litt oppgave på toget, muligens lese noe.

Endret av ninuska_
Skrevet

Hjemmeeksamen er så utrolig kjedelig. Jeg gjør alt annet bare for å slippe, men vet at jeg snart bare MÅ få rævva i gir her.

Skrevet

Klarte Neeesten dagsmålet mitt, og det får være bra nok :D skal være like flink i morgen!

Skrevet

Idag har jeg min aller siste forelesning!!! JIPPI!!!

Skrevet

Vi fortsetter med undervisning ETTEr at vi har hatt eksamen i det faget? Hvor normalt er det???

Skrevet

Vi fortsetter med undervisning ETTEr at vi har hatt eksamen i det faget? Hvor normalt er det???

seriøst? skal dere ha en eksamen til eller ?

Skrevet

Nei, ingen flere eksamener, men en innlevering, som ikke teller med i kkarakteren.....

Skrevet

Denne uka har jeg vært dårlig på å gjøre skolearbeid. Jeg har satt av flere dager i påsken så håper jeg får tatt det igjen da.

Skrevet

Denne uka har jeg vært dårlig på å gjøre skolearbeid. Jeg har satt av flere dager i påsken så håper jeg får tatt det igjen da.

Synes du er flink jeg, MissStiles! Blir oppgaveskriving her også. "Kjempegøy"

Skrevet

Synes du er flink jeg, MissStiles! Blir oppgaveskriving her også. "Kjempegøy"

Takk, prøver så godt jeg kan!!

Noen andre som skal flinke i påsken?

Skrevet

Jeg prøver å smålese litt innimellom, men er i påskemodus, så det går ikke akkurat unna! :P men jeg kommer sterkere tilbake neste uke! :) flinke dere er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...