Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Smørbukk
Skrevet

Huff, jeg fikk en skikkelig dårlig karakter på min masteroppgave, og skal snart opp til muntlig. Saken nå er at jeg gruer meg så fælt da jeg er så flau over karakteren, jeg merker også at dette preger forberedelsen til muntlig på en negativ måte, jeg er så nææææææærvøs, de må jo tro jeg er helt skrulle... :( Off!! jeg går rund og er skikkelig trist...

Prøv å tenke positivt (vet det ikke er lett når man er skuffa). Men prøv å tenke at du strøyk i alle fall ikke, du kan dette her, og skal virkelig vise sensor at detta kan du :) Gå inn med heva hode :) Det er i alle fall planen min, skal virkelig vise sensor at detta kan jeg - bring it on!

Masse lykke til i morra! Jeg har trua på deg :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg fikk en skikkelig dårlig karakter på min masteroppgave, og skal snart opp til muntlig. Saken nå er at jeg gruer meg så fælt da jeg er så flau over karakteren, jeg merker også at dette preger forberedelsen til muntlig på en negativ måte, jeg er så nææææææærvøs, de må jo tro jeg er helt skrulle... :( Off!! jeg går rund og er skikkelig trist...

Kan du ikke motbevise at sensoren tok tok feil, eller "snakke" eller forsvare deg opp en karakter? Du har nå hvertfall bestått da, og så lenge du skaffer deg en jobb trenger man jo ikke vitnemålet lenger (i de fleste tilfeller hvertfall)..

Skrevet

Endelig sommerferie for meg, har nå holdt på siden slutten av mars! Eksamen vi fikk i dag var veldig stor, 4 hovedspørsmål med fem underspørsmål på hver fordelt på bare 3 timer - jeg skrev 18 sider! Men, nå er alt glemt, og sommerferien har startet :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Gratulere med overstått :D

Jeg får vite den første karakteren min imorra, gruer meg :sukk:

Skrevet

Tja, sensurfristen var i går...ingen karakter er kommet :tristbla:

To sensorer har ikke innrapportert karakterene de har satt og Univ får ikke tak i de....kan visst drøye å få svar :popcorn:

Skrevet

To dager igjen til eksamen, den siste av totalt 8 eksamener dette semesteret (70 sp)! Nå er jeg lei! Bare jeg står er jeg fornøyd!

• Liker 1
Skrevet

Sensur på bacheloroppgaven denne uka, og fortsatt ingen karakter. Er vel bare meg som er vant til å få karakterene rimelig kjapt etter eksamen. Er så nervøs! Håper sånn på en god karakter siden jeg jobbet så himla mye med den, men det finnes ikke magefølelse! Nesten litt for spennende dette her...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

I morgen kl 13 er jeg FRIIIIIII! Herregud som jeg gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet

Mandag kl 13 er jeg "FRIIIIII" :) For alltid :D

Skrevet

:)

Sommerfri.. Var så nervøs at jeg plapra ivei og var syykt kvalm på den eksamen jeg hadde idag..

Fikk en c og er kjempe fornøyd :)

1 av 4 år ferdig :)

AnonymBruker
Skrevet

:)

Sommerfri.. Var så nervøs at jeg plapra ivei og var syykt kvalm på den eksamen jeg hadde idag..

Fikk en c og er kjempe fornøyd :)

1 av 4 år ferdig :)

Bra jobba!:) Om et par dager er det min tur, jeg ønsker meg også C! :)

AnonymBruker
Skrevet

Er herved ferdigutdanna :danse:

Gratulerer!:) Hvordan gikk siste eksamen?

Skrevet

Jeg fikk B på første eksamenen :D Godt fornøyd, den var vanskelig!!

Skrevet

To B'er og to C'er så langt i år, mangler bare en karakter men tror den blir ok. Håpet egentlig den ene C'en skulle bli høyere men hadde en skikkelig dårlig skrivedag, fikk ingen flyt. Viser seg at gjennomsnittskarakteren er D i det faget så da er jo en C som å få en B allikavel. :goodbye:

Skrevet

I år har jeg fått tre A'er og en B :) I morra kommer siste karakter! Overlykkelig!

Skrevet

Har fått sensur på alle eksamenene, har bestått med glans og er herved ferdig med medisinstudiet :)

Med dette takker jeg for meg og mine bidrag i eksamenstidtråden, da jeg aldri mer kommer til å ha en eksamenstid. Men det kan jo være jeg kikker innom og heier på dere som ikke er helt i mål ennå. :hallo:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...