Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sukk.. Eksamen i marketing finance i morgen. Vi har ingen bok i dette faget, eller oppgaver. Læreren mener visst det holder mer enn nok med å lese på slidsene han har brukt i forelesning. Dobbeltsukk. Ikke er det mulig å regne på gamle eksamensoppgaver heller, da dette er første året kurset går. Hurra!

Endret av Green Lady
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå står den klassiske musikken på fullt her og jeg taster på tastaturet som om jeg skulle spilt piano :ler: Snart er bacheloroppgaven ferdig - deilig å bli ferdig med min andre fordypning i morgen!

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Skrevet

Har sittet oppe i hele natt for å gjøre ferdig hjemmeeksamen i pragmatikk. Fy fanken jeg er sliten, har nå jobbet med den eksamen mange dager i strekk. 27 sider senere kunne jeg endelig levere.

Og jeg fikk gla'nyheter i dag: jeg sto på fonetikkeksamen! Fy fanken jeg er helt vill av glede da jeg hatet det emnet.(..) Fjerde og siste eksamen på fredag i viktoriatiden-emne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har eksamen i morgen! Hjeeeeelp... må legge meg... :sjenert: Lurer nesten på om jeg blir trøttere dersom jeg sover litt... neeei... jeg MÅ og SKAL legge meg NÅ.

Lykke til til dere andre som også har eksamen!

Skrevet

Lykke til dere som har!

Selv har jeg en klokka 8.45 idag.... har ikke stort håp om at det går bra.

Ninuska: haha som jeg fniste av innlegget ditt =) Kan se det for meg. Gratulerer=)

Skrevet

Lykke til alle som har eksamen i dag. Braker løs for meg kl 09! Dette kan bli interessant.. Har regnet over slidsene så mange ganger at jeg husker alle svarene :ler: Kommer sikkert til å bli kjempeusikker når det plutselig er masse nye tall jeg skal regne med! :romeo:

Skrevet

Hadde siste eksamen i går, mitt første studieår er over :danse:

Guuuuud, så deilig det skal bli med ferie! Så deilig det skal være med et par måneder der jeg slipper å måtte tenke konstant på hva jeg burde lese :regler::hoppendeglad:

Lykke til, til dere andre som enda har eksamen igjen! Ferien er ikke langt unna nå :duskedame:

Skrevet

Da har jeg kommet hjem etter min eksamen.

Startet fint, helt til spørsmål 5. Her har professoren bedt oss om å bruke en modell som han ikke har lagt inn i programmet. Dermed kan 5a, b og c ikke svares på, fordi de er linket. Greit nok, det er da ikke studentenes feil. Så kommer spørsmål 10, der han referer tilbake til en grafe og en modell som ifølge dette spørsmålet har blitt brukt tidligere i løpet av eksamen, men det har det heller ikke.

Så, 2 svar uten mulighet å svare på, og det gjaldt jo ikke bare meg. Tror flere inkl. meg selv skrev dette på en ark ved siden av.

Får håpe han fjerner disse 2..

Tror jeg bestod, har iallefall en god følelse OG hørte på Hellbillies og hadde bare positive tanker hjemover på toget :P

Skrevet

Nå står den klassiske musikken på fullt her og jeg taster på tastaturet som om jeg skulle spilt piano :ler: [...]

Aha! Er det SÅNN det skal gjøres?!! luuurt! *notere det ned på lista med tips til studieteknikker* :ler:

Skrevet

Håper det har gått bra for alle som har hatt eksamen i dag :) Om noen timer braker det løs for min del, og sitter her og kjenner at jeg er klar. Veldig klar! Helt utrolig klar for å få det overstått :) Føler jeg er godt forberedt, og håper og tror det skal gå bra :) En deilig følelse!

• Liker 1
Skrevet

Motivasjon, kom til meg!!

Må bare holde ut 1,5 dag til før siste eksamen!

Skrevet

Heia Jill! Heia Jill! Heia Jill! Heia heia heia!! :)

Skrevet

3 down, 1 to go... Nå er jeg så lei at jeg holder på å dø... Har en uke igjen til siste (og verste eksamen), og kjenner jeg nærmer meg mentalt sammenbrudd her... Skal bli godt med ferie, der jeg bare trenger å gå på jobb, og kan ha helt fri når jeg er hjemme! Herregud så ufattelig slitsomt det er med eksamensperioder...

Føler i det minste dagens eksamen gikk veldig bra, A hvis jeg har litt flaks, men bør ihvertfall klare en B. Nå er det bare å lese videre!

Skrevet

Fikk B på oppgaven jeg hadde under 2 dager å skrive på :jepp: Superfornøyd!

• Liker 2
Skrevet

Heia Jill! Heia Jill! Heia Jill! Heia heia heia!! :)

Fikk B på oppgaven jeg hadde under 2 dager å skrive på :jepp: Superfornøyd!

Takk Caramlea, nå må jeg jo bare gå å lese ;)

Så flink du er Gina_!! :tommelsmil:

Skrevet

Og gjett hva man får på eksamensoppgaven, joda, begge oppgavene er hentet fra samme emne. Klarte heldivis å skrive meg ut av det så nå er det F-E-R-I-E :jepp:

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg er ferdig med eksamene for i år! Hurra :nigo::bolledeig:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg har så seriøst eksamensangst nå...muntlig/praktisk i morgen :lete:

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har så seriøst eksamensangst nå...muntlig/praktisk i morgen :lete:

Det går sikkert veldig mye bedre enn det du tror :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...