Hamster Skrevet 29. mars 2010 #481 Skrevet 29. mars 2010 I dag har jeg lest i sånn 8 timer tror jeg. I morgen blir det jobbing, så det blir bare en 4 timersøkt, satser på å bli ferdig med familieretten og begynne på å repetere arveretten da.
Vanya Skrevet 30. mars 2010 #482 Skrevet 30. mars 2010 I dag har jeg lest i sånn 8 timer tror jeg. I morgen blir det jobbing, så det blir bare en 4 timersøkt, satser på å bli ferdig med familieretten og begynne på å repetere arveretten da. Sounds awesome, hehe! Jeg skal skrive oppgave noen timer i dag.
MissStiles Skrevet 30. mars 2010 #483 Skrevet 30. mars 2010 Så flinke dere er! Jeg har vært slapp disse to dagene. Men imorgen, torsdag og fredag skal det skrives.
ninuska_ Skrevet 7. april 2010 #484 Skrevet 7. april 2010 Nå er jeg tilbake i tråden I dag leverte jeg begge semesteroppgavene - litt mikset følelser, men slik er det alltid. Man finner småting man kunne gjort annerledes senere på dagen, men jeg har tro på at de blir godkjent, hvis ikke, så får jeg i allefall en sjans til å prøve på nytt. I tillegg har jeg lest to kapitler. Det er nok for i dag. I morgen blir det lesing, prøve å få lest unna den ene pensumboka! Hvordan går det med dere?
MissStiles Skrevet 7. april 2010 #485 Skrevet 7. april 2010 Hvordan går det med dere? Ca 2 uker til siste semesteroppgave skal leveres. Det har vært lite jobbing med den oppgaven den siste tiden. Men de neste 2 ukene blir det full skjerpings.
Mir Skrevet 8. april 2010 #486 Skrevet 8. april 2010 Hei hei =) Ser aktiviteten tar seg opp her ja. Nå er det ca 1 mnd til min første eksamen. Skal på 1 ukes ferietur kjøpt og betalt av svigerfamilien, så kunne ikke si nei til gratis sydentur! Derfor må jeg være flink nå før jeg drar.. Men det er aldri så lett som det høres ut til. Driver mye med repetisjon nå, men så er det et par fag som jeg synes er skikkelig dritt å jobbe med, så da mister jeg motivasjonen. Jaja, lykke til dere andre med oppgavene deres!
LadyB Skrevet 8. april 2010 #487 Skrevet 8. april 2010 Skal skrive seminaroppgave nå, som må leveres i morgen... men jeg er skikkelig umotivert, så har ikke fåt begynt enda! har faktisk mye mer lyst til å bare lese og komme meg gjennom pensum! Så føler at oppgaven egentlig holder meg tilbake... men, men - forhåpentligvis lærer jeg noe! så får jeg håpe at leselysten holder seg!
MissStiles Skrevet 8. april 2010 #488 Skrevet 8. april 2010 Vært på skolen siden kl 9 og jobbet. Faktisk gått veldig bra. Kommet litt lengre med oppgaven og det er bra. Blir vel sittende en stund til. Håper at vi får gjort litt mer. Gleder meg til å levere denne oppgaven. Aller siste semesteroppgave. Vil ha et godt resultat siden den teller 60%. Håper på å gå opp en karakterer hvis mulig.
Gjest SmallTalk Skrevet 8. april 2010 #489 Skrevet 8. april 2010 Her har eksamenskjøret begynt allerede. Bakdelen med å være avgangsstudent, dessverre. :gjeiper: Så foreløpig status er: En eksamen unnagjort og to som gjenstår. En i morra (10 min presentasjon av en oppgave som er levert inn) og en 4 timers skriftlig på mandag. Når det er over, så blir det hovedprosjektjobbing 5 dager i uka frem til midten av juni! Det skal bli deilig å kun ha ett fag å konsentrere seg om.
superior Skrevet 8. april 2010 #490 Skrevet 8. april 2010 Eksamen nærmer seg med stormskritt her i huset...
ninuska_ Skrevet 11. april 2010 #491 Skrevet 11. april 2010 Første eksamen om under 6 uker; føler det er rett rundt hjørnet. I dag har jeg lest gjennom to korte artikler. Ettersom det er søndag og pent vær, gidder jeg ikke gjøre mer. Ut og grille!
MissStiles Skrevet 11. april 2010 #492 Skrevet 11. april 2010 Ikke gjort noe skolearbeid denne helga. Men jeg har en oppgave jeg må gjøre før dagen er omme. Imorgen er det jobbing med semesteroppgaven.
Gjest Miam Skrevet 12. april 2010 #493 Skrevet 12. april 2010 Jeg har lest historie i 3 og en halv time i dag. Føler meg svært flink Ellers sliter jeg litt med definisjoner og greier på en semesteroppgave... Kjedelig
Gina_ Skrevet 12. april 2010 #494 Skrevet 12. april 2010 Første oppgave utleveres neste uke, innen da burde jeg ha lest 2 1/2 bøker... Hmm
MissStiles Skrevet 12. april 2010 #495 Skrevet 12. april 2010 Akkurat satt meg ned for å jobbe med semesteroppgaven. De andre to i gruppa har sittet med det på dagen idag. Sa at jeg kom til å sitte på kvelden. Så da må jeg nesten gjøre det.
Gjest SmallTalk Skrevet 12. april 2010 #496 Skrevet 12. april 2010 Står jeg på eksamenen jeg hadde i dag, så er jeg ferdig med eksamener for godt! Og da har jeg så skaffet meg 160 studiepoeng og skal bare fullføre hovedprosjektet mitt på 20 studiepoeng (som i grunnen bare blir en formalitet), og når det er gjort så er bachelorgraden i boks! Så da bare håper jeg at jeg står på eksamen...
Gina_ Skrevet 12. april 2010 #497 Skrevet 12. april 2010 Står jeg på eksamenen jeg hadde i dag, så er jeg ferdig med eksamener for godt! Og da har jeg så skaffet meg 160 studiepoeng og skal bare fullføre hovedprosjektet mitt på 20 studiepoeng (som i grunnen bare blir en formalitet), og når det er gjort så er bachelorgraden i boks! Så da bare håper jeg at jeg står på eksamen... Håper det gikk bra, så deilig å straks være ferdig!
MissStiles Skrevet 12. april 2010 #498 Skrevet 12. april 2010 Står jeg på eksamenen jeg hadde i dag, så er jeg ferdig med eksamener for godt! Og da har jeg så skaffet meg 160 studiepoeng og skal bare fullføre hovedprosjektet mitt på 20 studiepoeng (som i grunnen bare blir en formalitet), og når det er gjort så er bachelorgraden i boks! Så da bare håper jeg at jeg står på eksamen... Skal krysse fingerne for deg!! Håper du står!!
Gjest SmallTalk Skrevet 12. april 2010 #499 Skrevet 12. april 2010 (endret) Håper det gikk bra, så deilig å straks være ferdig! Skal bli sinnsykt deilig å bli ferdig! 21 år og ferdig utdannet dataingeniør (les: geek) hadde vært noe. Skal krysse fingerne for deg!! Håper du står!! Takk! Jeg håper virkelig jeg står. Har aldri vært så nervøs for en karakter som denne gangen her. Alt over F mottas med jubel. (Egentlig fæl innstilling, men...) Endret 12. april 2010 av SmallTalk
MissStiles Skrevet 12. april 2010 #500 Skrevet 12. april 2010 Takk! Jeg håper virkelig jeg står. Har aldri vært så nervøs for en karakter som denne gangen her. Alt over F mottas med jubel. (Egentlig fæl innstilling, men...) Bare hyggelig!! Jeg skjønner hva du mener. Sånn hadde jeg det etter min siste eksamen og. Hvilken følelse sitter du igjen med da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå