Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg ferdig! :) hurra!!!!!!!!! takk for all støtten, nå får det bare gå som det går! :fnise:

Da er jeg endelig litt ute av eksamenståka! Over to måneder til nest eksamen, hurra!

Lykke til i morgen Vanya! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det gikk greit, LadyB:)

Takk for alle gode tanker! :)

Føler meg litt roligere nå, så satser på at eksamen går greit. Niniuska; ja, det er utrolig tidlig, hadde en sånn i fjor også, men det er jo greit å få noen litt før enn andre, synes jeg. Oppdaterer dere i morgen.

Skrevet

Godt å høre, LadyB.

Ja si fra åssen det gikk, Vanya.

Idag skal jeg på skolen. Jobbe med bachelor oppgaven.

Skrevet

Godt å høre, LadyB.

Ja si fra åssen det gikk, Vanya.

Idag skal jeg på skolen. Jobbe med bachelor oppgaven.

Jeg er så vanvittig usikker! Enten gikk det superbra, eller så har jeg misforstått noe kolossalt. Ble ferdig i god tid før prøven var over, og jeg satt igjen med følelsen av at "dette var for enkelt." Men jeg snakket med 2 stk etterpå, og de hadde tolket oppgavene på samme måte.

Jaja, blir spennende å se når sensuren kommer. Frem til det er det bare å lese for fullt.

Kos deg på skolen, da! Hvilket tema skriver du om, forresten?

Skrevet

Jeg er så vanvittig usikker! Enten gikk det superbra, eller så har jeg misforstått noe kolossalt. Ble ferdig i god tid før prøven var over, og jeg satt igjen med følelsen av at "dette var for enkelt." Men jeg snakket med 2 stk etterpå, og de hadde tolket oppgavene på samme måte.

Jaja, blir spennende å se når sensuren kommer. Frem til det er det bare å lese for fullt.

Kos deg på skolen, da! Hvilket tema skriver du om, forresten?

Å, jeg kjenner igjen de følelsen. Krysse fingerne for at det gikk superbra!!

Takk, det ble ikke noen tur på skolen. Hun jeg skriver sammen med kom ikke. Så da ble jeg hjemme og leste. Irriterende!! Hun avlyser hele tiden.

Vi skriver om bærekraftig turisme i Thailand. Veldig spennende å lese og skrive om.

Skrevet

Yey, hjemmeeksamen. Enda godt man blir ferdig med den før påske!

Skrevet

Idag er det halv dag på jobb og halv dag på skolen.

Jobbing med semesteroppgaven idag. Skal skrive en forretningsplan. Vi har kommet opp med en forretningsidè så vi skal snakke litt med butikker osv.

Skrevet

hjemmeeksamen her. Greie oppgaver på første spørsmål iallefall...

Skrevet

I dag skal jeg ta meg velfortjent F R I :) lykke til alle dere som skal være flinke i dag! Særlig med hjemmeeksamen, superior!

Skrevet

Hvem i huleste er det som bestemmer at man skal ha eksamen 18. mai?! :(

Driver forresten å tar opp igjen exphil og amerikansk historie... Fryktelig lite givende!

Skrevet

Lykke til Miam, jeg holder selv på å lese på engelsk grammatikk, samt amerikanske studier og den morderne britiske roman. Burde vel egentlig ha lest mye mer, men først gjenstår siste innlevering som skal være ferdig til søndag. *Gjeeesp*

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Takk og i like måde! ;)

Uff, jeg har også hatt engelsk grammatikk på engelsk årsstudium, det var virkelig et hatfag :fnise:

Skrevet

Hehe, jeg går engelsk bachelor. Og ja, det er et skikkelig hatfag. :ler:

Skrevet

Ex.phil er utrolig demotiverende, er såå glad jeg er ferdig der. Vi har hjemmeeksamen 14.-20.mai vi, utrolig givende gitt.

Skrevet (endret)

Samme her, husker jeg kjedet meg noe voldsomt i det faget og var aldri på forelesninger. Det som reddet meg var at vi fikk skrive oppgave, dvs hjemmeeksamen, som gjorde at jeg fikk A. At jeg i det hele tatt fikk bedre enn C er forunderlig, jeg var bare glad jeg ble ferdig. Skal sies at jeg leste en god del til multiple choice-prøven i forkant, men allikevel, det faget er drepen.

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Hehe, jeg går engelsk bachelor. Og ja, det er et skikkelig hatfag. :ler:

Du gjør det altså? Er det spennende? På årsstudiumet hadde vi britisk og amerikansk civ., nyere og eldre litt., phonetics, translation, grammar, og varieties! Hadde du et lignende førsteår eller? Det var i grunn et kjekt år, det :jepp:

Ex.phil er utrolig demotiverende, er såå glad jeg er ferdig der. Vi har hjemmeeksamen 14.-20.mai vi, utrolig givende gitt.

Ikke sant... Jeg er skikkelig deppa pga. hele faget. Dritlei! Gikk bra på breddetesten nå sist uke da (alfa), fikk 10/10 rette, men har jo hele betadelen igjen da! Grøss... Skal levere eksamensoppgaven i alfa på mandag!

Endret av Miam
Skrevet

Du gjør det altså? Er det spennende? På årsstudiumet hadde vi britisk og amerikansk civ., nyere og eldre litt., phonetics, translation, grammar, og varieties! Hadde du et lignende førsteår eller? Det var i grunn et kjekt år, det :jepp:

Første semester hadde jeg ex.phil, ex.fac og engelsk grammatikk (hvor translation er en del av dette emnet). Det andre semesteret, som jeg nå er inne i, har jeg engelsk grammatikk, amerikanske studier og den moderne britiske roman. Neste år vil jeg ha britisk litteratur- og kulturkunnskap, fonetikk og uttale, samt at jeg får velge fire emner selv. Synes det er veldig spennende. :)

Skrevet

Åja, du går på universitetet. Jeg gikk årsstudiumet i Volda. Jevnt over fornøyd med opplegget, bortsett fra et par forelesere :sjenert: Spennende ja! Får håpe du trives gjennom hele graden :) Fonetikk er veldig spennende! De fleste syntes at de første par månedene var harde og at det var vanskelig, men plutselig gikk det opp et lys, og de aller fleste mestret faget! Kjempegøy. Spesielt artig å skrive fonetisk :nigo:

Skrevet

Dagen har vært grei. Fikk ikke akkurat skrevet noe. Men snakket en del om hva vi skal gjøre, hvordan osv. Også har vi siste forelesninger neste uke. Så vi skrev ned noen spm vi må ha svar på før det er for seint. Det blir nok å lese litt på forretningsplan i helgen.

Skrevet

<!--quoteo(post=7505809:date=15.11.2009 (01:25) :name=Gjest)--><div class='quotetop'>SITER(Gjest @ 15.11.2009 (01:25) ) </div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jeg hater sånne som deg som bare tar plasser i eksamenstiden og lar sakene ligge der. Håper folk stjeler de fra deg. Synes nesten det er frekt å reservere slik når det er mange på lesesalplasser.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Det er faktisk noen som har fast plass, reservert, ut hele semesteret.

Ja nettopp! inge grunn til å hate oss bare fordi universitetet gir lesesal plass til visse studier.

Er litt enig med at eksamenstiden har litt sjarm...når alle ser ut som zombier...alle syter ..alle er like lei og daff..hehe..men ja eksamen om en uke også kan man så utrolig lite, sykt umotiverende...er det noen som vet hvorfor man kan så lite selv om man har lest jevnt og trutt? er litt rart...føler at eg ikke har gjort noen ting siden eg kan så lite, men såvidt eg husker har eg ikke gjort annet enn å lese siden semesterstart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...