Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gratulerer Miss Stiles =) For meg er det også helt klart at dagsform spiller inn på resultatene. Off topic, men derfor er det synd at man ikke får vist alt man kan heller!

Takk for det!

Idag skulle jeg egentlig vært på skolen men dit kom jeg aldri. Imorgen SKAL jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag skulle jeg egentlig vært på skolen men dit kom jeg aldri. Imorgen SKAL jeg!

I morgen går halve dagen bort til karrieredag - men jeg skal prøve å lese litt etterpå :)

Skrevet

Eksamen er i midten av mai og jeg føler jeg ligger greit ann! Akkurat nå holder jeg må med hjemmeeksamen i ex-phil som skal leveres onsdag kveld. Jeg klarer ikke ta det seriøst, jeg! Håper bare jeg klarer å skrive et eller annet og få levert ihvertfall. Og så får vi bare håpe at jeg får en E.... Noen andre som tok ex-phil useriøst men allikevel klarte å bestå?

Skrevet (endret)
Eksamen er i midten av mai og jeg føler jeg ligger greit ann! Akkurat nå holder jeg må med hjemmeeksamen i ex-phil som skal leveres onsdag kveld. Jeg klarer ikke ta det seriøst, jeg! Håper bare jeg klarer å skrive et eller annet og få levert ihvertfall. Og så får vi bare håpe at jeg får en E.... Noen andre som tok ex-phil useriøst men allikevel klarte å bestå?

Jeg leste ikke spesielt mye, gjorde kun oppgaver som var obligatorisk, og jeg fikk en god karakter (skriftlig eksamen) :)

Endret av ninuska_
Gjest Zienna
Skrevet
Matte er jo så koselig! :P

Ja, superromantisk :romeo:

Oppgaveskriving for alle penga denne uka... Gleder meg til den er over.

Skrevet
Ja, superromantisk :romeo:

1 + 1 = 2 :rødme:

Skrevet

Er det noen av dere som er flinke akkurat nå som kan inspirere meg til å sette igang ? :P

Skrevet

Jeg leste 5.30-7.30, deretter skole 8.15-10. Nå har jeg spist lunsj, og tenkte jeg skulle lese ca. en time til. Deretter trening. Så får jeg se hva jeg gidder av lesing i kveld. Snart eksamen igjen, er jo ikke ferdig med en før jeg har den neste jo..

Skrevet

Det har blitt lite lesing på meg idag. Også var ikke forelesningen særlig spennende heller. Tenkte jeg skulle ta med meg en av skolebøkene på jobb nå. Se om det er rolig der idag.

Skrevet

Okei - nå er det virkelig helt krise på hjemmeeksamensfronten her!! Har innsett at det er bare litt over et døgn igjen til innlevering, og jo mer jeg leser, jo mindre forstår jeg. Teksten min er all over the place, og jeg håper og håper at jeg kommer til å klare det. Jeg har litt over 1000 ord igjen å skrive, men inni meg har jeg bare kanskje 500 ord igjen.... UÆÆÆ!

Skrevet

LadyB - you can do it! :)

Jeg har hatt en ufattelig lang dag - men den har vært innholdsrik og spennende. Jeg har vært ute av leiligheten fra 08.00 til 22.00 - var først ulike bedriftspresentasjoner - deretter leste jeg en stund og fant litt mer info til den ene oppgaven - og til slutt endte jeg opp på en gjesteforelesning fra 17.00 - 21.00.

I morgen blir det kun lesing. Skal komme gjennom et par kapitler i den ene boka med notater og skrive litt på oppgaven! God natt! :)

Skrevet (endret)

Takk for oppmuntring! :) fortsatt utrolig stressa, men har en viss plan, skal få hjelp av en medstudent i morgentidlig, så i kveld skal jeg bare lese litt ekstra om emnet før jeg legger meg. Så får det bare være skrivebonanza i morgen! Om 24 timer er jeg igjen en fri kvinne - hurra!

Endret av LadyB
Skrevet
Om 24 timer er jeg igjen en fri kvinne - hurra!

Det er noe å se fram til i allefall :) Gleder meg til jeg blir fri - men det er dessverre en liten stund til enda.

Skrevet
Takk for oppmuntring! :) fortsatt utrolig stressa, men har en viss plan, skal få hjelp av en medstudent i morgentidlig, så i kveld skal jeg bare lese litt ekstra om emnet før jeg legger meg. Så får det bare være skrivebonanza i morgen! Om 24 timer er jeg igjen en fri kvinne - hurra!

Lykke til!

Idag blir det ikke noe lesing. Onsdag er min faste dag på jobb. Imorgen og fredag har jeg fri. Da blir det lesing og oppgaveskriving.

Skrevet

LadyB - hvordan går det med deg? :)

Dette har vært en meget ueffektiv dag. Jeg har ikke åpnet en eneste bok i dag :ler: Jeg bestemte meg for å sove til jeg våknet av meg selv i dag, for jeg var helt utslitt når vekkeklokka til sambo ringte kl 7. Og når jeg stod opp, hadde jeg ingen motivasjon til å lese - så det blir nok en fridag på meg, selv om jeg burde lese, men jeg hater å lese uten motivasjon.

Skrevet

Nå håper jeg at dette kan gå! Har mellom 400-700 ord igjen, og jeg har en klar idé om hva det bør dekke. Var utrolig deilig å få litt feedback i morges, særlig når den var ganske positiv. Men nå er jeg bare så lei, har bare lyst til å bli ferdig!!!! Så hva gjør jeg på kvinneguiden? :P

(jeg har fantasier og at jeg bare freaker ut og lukker worddokumentet og leverer det inn sånn det er Akkurat nå :P)

Skrevet
Nå håper jeg at dette kan gå! Har mellom 400-700 ord igjen, og jeg har en klar idé om hva det bør dekke. Var utrolig deilig å få litt feedback i morges, særlig når den var ganske positiv. Men nå er jeg bare så lei, har bare lyst til å bli ferdig!!!! Så hva gjør jeg på kvinneguiden? :P

(jeg har fantasier og at jeg bare freaker ut og lukker worddokumentet og leverer det inn sånn det er Akkurat nå :P)

:klemmer:

Masse lykke til, det går nok bra!

Eksamen i morgen, jeg har seriøst AAAAANGST... Stakkars kjæresten som skal møte meg i byen senere...Nervevrak som jeg er, kan jeg ikke lese hele dagen en gang...

Skrevet
:klemmer:

Masse lykke til, det går nok bra!

Eksamen i morgen, jeg har seriøst AAAAANGST... Stakkars kjæresten som skal møte meg i byen senere...Nervevrak som jeg er, kan jeg ikke lese hele dagen en gang...

Lykke til!

Hva skal du ha eksamen i?

Skrevet (endret)

LadyB - Stå på litt til så går det veien. Du er jo så nær - snart er du fri, som du selv sa!

Min venninnne leverte 300 ord for lite og fikk godkjent på sin oppgave (nei, det er ikke en oppmuntring :ler: - bare prøvde å si noe oppmuntrende til at det ikke er kanskje helt krise om du har litt for få ord)

Vanya - Eksamen i morgen? Så tidlig i semesteret? Uf, jeg hater dagen før eksamen! Jeg blir helt nervevrak selv - og jeg begynner å freake ut om at jeg ikke kan det ene og det andre (selv om jeg egentlig vet at jeg kan det), og snakke om hva som kan komme på eksamen - jeg blir rett og slett hysterisk. Prøv å legg fra deg eksamenstanker og kos deg :) Lykke til så masse i morgen!

Endret av ninuska_
Skrevet

Vanya - lykke til på eksamen!!

Hadde min forrige uke så vet godt hvordan du har det.

Men det gikk bra denne gangen også :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...