Gå til innhold

Forslag til firmanavn-noen ideèr?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei dere:)

Vi skal starte ett lite enmannsforetak,og trenger ett navn.Nå har vi vridd hodene våre men finner ikke noe som passer,kjedelig med"vårt navn".

Det vi driver med er vaktmestertjenester,innredning,utbedrelse av boliger,utleie av leiligheter/hybler,forefallende arbeid,graving osv.osv.kort sagt-alt!

Tenkte på Alt i Alt tjenester-men det klinger ikke liksom...

Har noen her noen gode forslag-og ett klingende slagord,skal registrere oss i morgen,så det hadde vært supert å ha navnet klart icon_smile.gif

På forhånd,takk for hjelpen icon_smile.gif

Klem fra Line icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Hva med FIXIT ????

Bare noe som datt inn når jeg leste innlege..

Ganske dumt når jeg tenker meg om icon_smile.gif

Lykketil med navne letingen og nytt firma icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hm... Enkeltmannsforetak forplikter vel at ditt navn er en del av firmanavnet? Altså, hvis du heter Line Olsen kan du døpe ditt firma noe sånt som "Olsen vedlikehold". Mener at Foretaksregisteret krever dette.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Okey..fant det dere snakker om hos brønnøysundregisteret,firmanavnet må inneholde slektsnavnet...så,om jeg heter for eks.Høydal-så blir det "Høydals"ett eller annet?

Please icon_smile.gif Hjelp meg litt her,vi er helt tomme i toppetasjen ikveld!!

Ville jo gjerne ha noe som klinger litt da...nå er jeg sikkert kravstor til brukerne av KG,men jeg satser på dere ikveld icon_smile.gif

Klem fra Line icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Go`morgen alle sammen icon_smile.gif

Er det noen av dere morgenbrukere av KG som kanskje kan hjelpe til litt her med noen kreative ideèr?

Har fundert litt på H***** vedlikehold og utleie eller H***** fiks og utleie?

Ville jo gjerne ha noe norsk,gubben likte Lottemor sin FIXIT-det svinger mere en norske ord mener han,vet ikke helt jeg da,vi har da ett mangfoldig ordforåd i norge??

Klem fra Line icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...